3 maja 2019

Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie?
#kwiecień2019

Hej! Przyszła w końcu pora na wpis dotyczący ostatniej promocji -55% w Rossmannie (a dokładniej tego, co na niej kupiłam). Od 2016 roku tworzę dla Was posty o tej tematyce i za każdym razem bardzo się Wam one podobają. (Jeżeli ktoś nie widział wcześniejszych wpisów to serdecznie zapraszam: 

1.|promocja -49% Rossmann - PAŹDZIERNIK 2016 - 1 część

2.|promocja -49% Rossmann - PAŹDZIERNIK 2016 - 2 część

3.|promocja -49% Rossmann - PAŹDZIERNIK 2016 - 3 część

4.|promocja -49%/-55% Rossmann - KWIECIEŃ 2017

5.|promocja -49%/-55% Rossmann - PAŹDZIERNIK 2017

6.|promocja -55% Rossmann - KWIECIEŃ 2018

7.|promocja -55% Rossmann - PAŹDZIERNIK 2018|). 

Dlatego też i w tym roku postanowiłam kontynuować tę mini serię na moim blogu. 

Ciekawi, co znalazło się w moim promocyjnym 'rossmannowym' koszyku? Jeżeli tak, to zapraszam na dalszą część posta. 

Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019
Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019

Na początku muszę zaznaczyć, że w tym roku nie poszalałam z zakupami w Rossmannie tak, jak w poprzednich edycjach. Zdecydowałam się na tylko 4 produkty, ponieważ nie potrzebowałam wielu kosmetyków. (Mam jeszcze zapasy z zeszłych promocji).


Najnowsza kwietniowa promocja w Rossmannie -55% na kolorówkę obejmowała różne produkty do makijażu. Akcja promocyjna rozpoczęła się:
  • dla klientów VIP - 16 kwietnia, we wtorek,
  • dla pozostałych klientów – 19 kwietnia, w piątek.

Promocja miała trwać około 2 tygodnie lub do wyczerpania zapasów. 


Dla przypomnienia zasady promocji -55% w Rossmannie:
  • Promocja -55% w Rossmannie (w kwietniu 2019) obowiązywała zarówno online, jak i stacjonarnie w sklepach. 
  • Aby można było skorzystać z promocji -55% na kosmetyki, trzeba było wybrać minimum 3 dowolne produkty, które brały udział w akcji. Musiały one różnić się kodem kreskowym lub numerem katalogowym w e-sklepie. Dopiero gdy spełniliśmy wszystkie warunki promocji, został nam naliczony rabat.
  • Jeden uczestnik Klubu Rossmann mógł skorzystać z akcji promocyjnej w kwietniu 2019 maksymalnie 3 razy. Taka zasada obowiązywała również podczas poprzedniej edycji tej akcji promocyjnej. 
  • Aby można było skorzystać z promocji -55% na kosmetyki w Rossmannie, przy kasie należało okazać zarejestrowaną kartę Klubu Rossmann. (Karta dostępna jest w aplikacji mobilnej Klubu Rossmann oraz po zalogowaniu się na stronę internetową drogerii). 
  • Należy pamiętać, że zgodnie z regulaminem produkty pełnowartościowe, zakupione w drogerii stacjonarnej w ramach promocji -55%  nie podlegają zwrotom ani wymianie (tak tez było na poprzednich edycjach). 
  • Odstępując od umowy, w przypadku zakupów za pośrednictwem drogerii internetowej należało zwrócić cały zestaw.  

Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019
Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019

1. Pierwszą rzeczą, na jaką się zdecydowałam, była odżywka do paznokci wrażliwych z kwarcem z Eveline Cosmetics. Kupiłam ją, bo wszystkie odżywki dawno mi się skończyły i stwierdziłam, że czas najwyższy kupić kolejną. 

Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019
Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019

2. Kryjący korektor w płynie od Lovely - wiele dobrego słyszałam o tym produkcie. Stwierdziłam, że promocja w Rossmannie to idealna okazja do tego, żeby go kupić, wypróbować i wyrobić sobie własne zdanie.

Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019
Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019

3. Podkład Lasting Radiance od Rimmel - o tym produkcie także sporo dobrego słyszałam. Była to najdroższa rzecz, jaką kupiłam na tej promocji. Mam nadzieję, że dobrałam dobry odcień. 

Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019
Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019

4. I ostatnią rzeczą na jaką się zdecydowałam był tusz do rzęs Mega Size Lashes od Eveline Cosmetics. Akurat kończyła mi się mascara do rzęs, dlatego postanowiłam kupić i przetestować nową. 

Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019
Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019

I to cały mini haul z kwietniowej promocji -55% w Rossmannie. 

Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019
Co kupiłam na promocji -55% w Rossmannie? #kwiecień2019
Jak widzicie, nie poszalałam na kwietniowej promocji -55% w Rossmannie. Stwierdziłam, że wolę najpierw skończyć wszystkie produkty kupione na wcześniejszych akcjach promocyjnych, zanim kupię kolejne. 

A Wam co udało się kupić? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

97 komentarzy:

  1. Mnie ta promocja w ogóle nie kusiła, więc niczego nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam odżywkę do paznokci i korektor. :) Ja skusiłam się na nowości Wibo i Lovely. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor mnie ciekawi, odżywkę do paznokci mam i jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam że była promocja. Ostatnio jakoś rzadziej jestem w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam twarda i nic nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat poszłam z mama, bo ona chciała kupić tusz do rzęs i balsam do ust ;) Sobie dobrałam pomadkę Eveline

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaskakujące ale przy tej promocji -55% nie odwiedziłam Rossmanna, nawet do niego nie zajrzałam. Mam wszystko czego potrzebuję, zapasy też zacne - nie było sensu wydawac po raz kolejny pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wahałam się nad tym podkładem Lasting Radiance, ale ostatecznie odpuściłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet była w Rossmannie i miałam listę zakupów, ale po tym jak się okazało, ze nie ma z tej listy dwóch produktów to sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kupiłam ten korektor, to już moje drugie opakowanie, ma fajną konsystencję i sprawdza mi się ;). Co do podkładów to szkoda właśnie, że zwykle nie ma testerów większości kolorów ;/.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez z ciekawosci kupiłam ten korektor :) Na razie jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozsądny człek korzysta z promocji, a jakże. Chetnie popatrzyłam jakie to perełki upolowałaś i podoba mi się tusz. Wybór jest nie mały.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam spore kosmetyczne zapasy, więc nie korzystałam z promocji - ale Twoje zakupy bardzo fajne i udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy ta odżywka do paznokci poradziłaby sobie z moją słabą płytką...Rozejrzę się za nią.

      Usuń
    2. z moją sobie świetnie radzi :)

      Usuń
  14. I jak sprawdza się tusz, nie zostawia grudek, nie kruszy się?, Skoro pogrubia,może jakiś post jak w praktyce sprawdzają się te kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusz jest... średni :D raczej nie będzie jego osobnej recenzji :D wydłuża, lekko pogrubia ale też skleja rzęsy ;/

      Usuń
    2. O, mi też się nie sprawdził. Złoty eveline na zawsze ;p

      Usuń
  15. Bardzo lubię ten korektor z różową nakrętką :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widać w Rossmanie ciągle coś jest w promocji...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tym razem nie zdążyłam na promocję ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na kolejną promkę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam to "szczęście" że wszystkie takie promocje "przesypiam"... Fajne rzeczy upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ten korektor z Lovely :) już mam któreś opakowanie z kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja kupiłam sobie podkład, puder w kulkach i tusz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm, nie dosięgnie mnie niestety promocja Rosmanowsska, muszę się obejść w tym roku smakiem, a szkoda, bo ta odżywka do paznokci mnie interesuje. Nigdy nie używałam czegoś takiego. Może moje paznokcie dostałyby nowe życie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiam się nad odrzywka do paznokci, budzi moje zaufanie. Moje szpony wołaja o pomoc, hm, chyba dzis wyruszę do galerii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę przyznać, że zbyt często przelatują mi takie okazje sprzed nosa. A tusz prawie wysechł...

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja nie byłam :( a teraz żałuje :(
    http://naprawdenienazarty.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Od czasu hybryd przestałam korzystać z odzywek :( a czasem by się mocno przydało.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi nowy tusz jest potrzebny daleko mam do rossmana

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyczekuję promocji w Smyku, zakupy często to niezła strategia, cóż tzreba oszczędzać skoro jest taka możliwość.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też nie poszalałam, kupiłam tylko drobiazgi, które były potrzebne, ale postawiłam w części na rzeczy nowe, polecane żeby przetestować coś nowego. 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiła mnie ta odżywka do paznokci. Moim by się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja jestem gapa, tak się wybierałam a nie dotarłam :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Promocje promocjami, ale trzeba też mieć zdrowy rozsądek i nie kupować na zapas. Dlatego mnie ta promocja nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja miałam tragicznie zaopatrzony rossmann, nie kupiłam wielu rzeczy które planowałam, a że skończyło mi się mnóstwo rzeczy musiałam kupować jakieś zamienniki. Jestem ciekawa podkładu, poproszę o recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak wyglądają udane zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja się niestety nie załapałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety nie skorzystałam z tej promocji :P Może następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawi mnie Twoja opinia o kryjącym korektorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie - średni ;/ lekko zbiera się w zmarszczkach, ale całkiem dobrze zakrywa :)

      Usuń
  38. Tak sobie przeglądam tę listę zakupową i doszłam do wniosku, że ucieszyłabym się jakby ktoś podrzucił mi rozpiskę gdzie aktualnie zniżka na mleko, promocja na pieluchy i rabat na zabawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widzę, że zakupy bogate. Ciekawa jestem, czy ze wszystkich produktów byłaś potem zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie: korektor super, fajnie kryje,
      odżywka do paznokci też jest ok,
      podkład średni, nie do końca podoba mi się wykończenie, jakie daje,
      i tusz do rzęs - dobrze rozdziela rzęsy, ale nic poza tym :(

      Usuń
  40. zainteresował mnie ten blog !

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia