5 lutego 2024

MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY

Hej! Ostatnio opowiadałam Wam o Pigment Disco Boxie i jego zawartości. Dzisiaj natomiast opowiem Wam troszkę o kultowej palecie cieni do powiek - Dreamy od Nabli. Jak już wiecie z poprzedniego postu, paleta bardzo mi przypadła do gustu i teraz z chęcią podzielę się z Wami moim wrażeniami. Dodam jeszcze, że jest to mój pierwszy produkt od Nabli. Zapraszam na dalszą część wpisu!


MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY
MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY

Paleta zawiera 12 prasowanych cieni o 3 wykończeniu: metalicznym, matowym oraz perłowym. Jej cena regularna to około 160 zł.

MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY
MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY

„Paleta cieni do powiek Dreamy Eyeshadow Palette stanowi idealną równowagę pomiędzy fantazją, elegancją i praktycznością. Wewnątrz palety umieszczono 12 mocno napigmentowanych cieni do powiek o 3 różnych teksturach: Super Matte, Fluid Metal i Just Pearl. Każdy cień charakteryzuje aksamitna konsystencja, łatwość aplikacji i doskonała trwałość po nałożeniu na skórę. Paleta Dreamy została stworzona z myślą o możliwości kreowania makijażu o dramatycznym efekcie i wyrażania każdego odcienia własnych emocji.”



MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY
MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY


Poniżej swatche cieni z palety. Najbardziej przypadły mi do gustu Rose Gold i Metal Cupid.

MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY
MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY


Paleta Dreamy od Nabla zawiera 12 cieni:

"Immaculate: biel ze złotymi refleksami. Fluid Metal.

Illusion: Średni, neutralny brąz. Super Matte.

Vanitas: Dwa odcienie brzoskwiniowego różu ze złotymi refleksami. Fluid Metal.

Delirium: Purpurowy brąz połączony z mieniącą się fuksją, błękitem i fioletem. Just Pearl.

Byzantine: Intensywnie ciepły odcień czystego złota. Fluid Metal.

Sistina: Średnia siena o różanym odcieniu. Super Matte.

Metal Cupid: Truskawkowy brąz. Fluid Metal.

Inception: Podwójny odcień fioletu z kasztanową bazą i jasnymi refleksami bzu. Fluid Metal.

Señorita: Intensywna czerwień o zimniej tonacji. Super Matte.

Rose Gold: Złoto o różanym blasku. Fluid Metal.

Lullaby: Fiolet o średniej intensywności. Super Matte.

Dogma: Intensywnie ciemny brąz. Super Matte."


Skład:


"IMMACULATE, VANITAS, BYZANTINE, INCEPTION, ROSE GOLD INGREDIENTS: mica, octyldodecyl stearoyl stearate, talc, pentaerythrityl tetraisostearate, caprylyl glycol, phenoxyethanol, magnesium myristate, tin oxide, hexylene glycol. +/− (may contain): ci 77891 (titanium dioxide), ci 77491 (iron oxides), ci 77510 (ferric ferrocyanide), ci 15850 (red 7 lake).
 
ILLUSION, SISTINA, SEÑORITA, LULLABY INGREDIENTS: talc, mica, polymethyl methacrylate, silica, dimethicone, triethoxycaprylylsilane, diisostearyl malate, hexyl laurate, caprylyl glycol, phenoxyethanol, hexylene glycol, zinc stearate. +/− (may contain): ci 77891 (titanium dioxide), ci 77491 - ci 77492 - ci 77499 (iron oxides), ci 77007 (ultramarines), ci 19140 (yellow 5 lake), ci 15850 (red 7 lake).
 
DELIRIUM INGREDIENTS: talc, synthetic fluorphlogopite, silica, dimethicone, diisostearyl malate, zinc stearate, caprylic/capric triglyceride, mica, caprylyl glycol, phenoxyethanol, hexylene glycol. +/− (may contain): ci 77491 - ci 77499 (iron oxides), ci 15850 (red 7 lake).
 
METAL CUPID INGREDIENTS: mica, octyldodecyl stearoyl stearate, talc, pentaerythrityl tetraisostearate, caprylyl glycol, phenoxyethanol, magnesium myristate, hexylene glycol, synthetic fluorphlogopite. +/− (may contain): ci 77891 (titanium dioxide), ci 77491 - ci 77499 (iron oxides).
 
DOGMA INGREDIENTS: mica, polymethyl methacrylate, talc, silica, dimethicone, triethoxycaprylylsilane, diisostearyl malate, hexyl laurate, caprylyl glycol, phenoxyethanol, hexylene glycol, zinc stearate. +/− (may contain): ci 77891 (titanium dioxide), ci 77491 - ci 77499 (iron oxides), ci 77007 (ultramarines)."

 

* wszystkie informacje (od producenta) na temat palety zaczerpnęłam ze strony Sephora.pl.

MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY
MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY


Moja opinia o palecie cieni do powiek Dreamy od Nabla:
Zacznę od tego, że miałam zamiar kupić tę paletę już dawno temu. Jednak jej cena mnie skutecznie odstraszała. Zawsze mówiłam sobie, że nie mogę wydać prawie 200 zł na cienie, których, być może, nie będę używać codziennie. Przez całą pandemię i sytuację na świecie - malowałam i dalej maluję się tylko, jak gdzieś wychodzę (a nie zdarza się to jakoś super często i nie zawsze używam cieni do powiek). Jako że nadarzyła się super okazja, o której pisałam Wam we wcześniejszym poście, udało się i w końcu stałam się posiadaczką Dreamy od Nabli. Gdyby nie Pigment Disco Box pewnie dalej ta paleta pozostałaby tylko w sferze moich małych kosmetycznych zachcianek. Cieszę się, że tak się stało. Dzięki temu teraz wiem, że zdecydowanie warto w nią zainwestować. Przede wszystkim dlatego, że cienie mają naprawdę bardzo dobrą pigmentację, cudowne kolory i aż 3 wykończenia, dzięki czemu paleta nada się nie tylko do wieczorowych makijaży, ale również tych codziennych. Jestem z niej naprawdę bardzo zadowolona. Cienie dobrze się blendują, są kremowe, nie suche, nie osypują się, jednak trzeba uważać przy ich nakładaniu, bo gdy nabierzecie zbyt dużo na pędzel - możecie sobie zrobić plamy. Na to trzeba uważać - nakładać troszeczkę i ewentualnie dołożyć. Na powiece trzymają się bez zarzutu nawet cały dzień, oczywiście efekt będzie jeszcze lepszy, gdy zastosujecie pod nie cienką warstwę korektora lub bazy. Nic dodać, nic ująć. Pozostaje mi tylko polecić Wam tę paletę, bo naprawdę warto. 




MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY
MOJA RECENZJA - PALETA CIENI NABLA DREAMY


Posiadacie tę paletę? A może myślicie nad jej zakupem? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki :*
Rebellious Anne

6 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że przypadła Ci go gustu ta paleta. Ja przyznaję, że ta mnie nigdy nie kusiła. Kiedyś zastanawiałam się nad jedną, ale ostatecznie nie skusiła mnie na tyle, aby zakupić. Jednak patrząc na swatche pigmentacje rzeczywiście bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o niej prawie same pozytywy, coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia