5 lutego 2024

MOJA RECENZJA - PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT

Hej! Jak tam Wam mija luty? Mam nadzieję, że dobrze. W moim życiu wydarzyło się niedawno coś, na co czekałam od prawie roku i jestem niesamowicie szczęśliwa, że w końcu wszystko się powoli układa. To prawda, że po burzy zawsze wychodzi słońce, tylko trzeba na nie czasami troszkę poczekać. W moim przypadku trwało to prawie rok i w chwili, kiedy się nie spodziewałam i już dość dobrze przyzwyczaiłam do sytuacji - wszystko się zmieniło i to tak, jak chciałam. A nawet lepiej. Dodatkowym "newsem" z mojego życia jest to, że po prawie 5 latach zdecydowałam zmienić telefon i kupić coś nowego, lepszego. I w ubiegłą sobotę mi się to udało. Teraz nie muszę pożyczać od kogoś telefonu z lepszym aparatem i nie wkurzam się przy każdym robieniu zdjęć na sociale. Aparat w nowym telefonie jest świetny i robi naprawdę dobre zdjęcia. Teraz zadaję sobie tylko jedno pytanie - dlaczego tak późno się na to zdecydowałam? Ale dość już o mnie, przejdźmy do tematu posta.

Przyszła pora na kolejną recenzję, jednak tym razem nie będzie ona o pojedynczym kosmetyku ani produkcie, tylko o całym pudełku dobroci pięlęgnacyjno-makijażowych. Chodzi o Pigment Disco Boxa od Drogerii Pigment, którego miałam okazję sobie sprawić w tym miesiącu. Bardzo mnie skusiła jego zawartość, dlatego bez zastanowienia złożyłam zamówienie i już na drugi dzień kurier zadzwonił do moich drzwi. Ciekawi, co znajdowało się w środku? Jeżeli tak, to zapraszam na dalszą część wpisu!

MOJA RECENZJA - PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT
MOJA RECENZJA - PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT

Za Pigment Disco Boxa zapłaciłam jedyne... 129 zł. Jego wartość to ponad 300 zł (głównie za sprawą palety cieni z Nabli).


MOJA RECENZJA - PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT
PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT

W skład Pigment Disco Boxa wchodzi 5 pełnowymiarowych produktów:
  • esencja rozświetlająca z vit C od Lumene,
  • pędzel do blendowania P64 od Hulu Brushes,
  • gąbka do makijażu Flat Classic Blue od Boho Beauty,
  • tusz do rzęs Catchy Eyes 3w1 od Gosh,
  • oraz paleta cieni Dreamy od Nabla Cosmetics.



MOJA RECENZJA - PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT
PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT


Moja opinia o Pigment Disco Boxie:

Sądzę, że opłaca się zainwestować w takie pudełko. Nawet jako prezent, bo box pojawił się w sprzedaży jeszcze przed Walentynkami. Wartość pudełka to ponad 300 zł (sama paleta Dreamy to koszt około 160 zł), natomiast na promocji można było je dorwać za jedyne... 129 zł, co uważam jest super ceną za takie produkty. Jak tylko pudełko pojawiło się  na stronie 9 lutego (wtedy też była jego premiera), nie zastanawiałam się długo i złożyłam zamówienie. Jako, że jestem z Krakowa, kurier z przesyłką był u mnie już na drugi dzień. Muszę przyznać, że zawartość boxa bardzo mi przypadła do gustu i oczywiście najbardziej cieszy mnie paleta, bo już od dawna miałam w planach jej zakup, ale zawsze nieco mnie odstraszała jej cena. Teraz mam nie tylko ją, ale także 4 inne produkty, które na pewno się przydadzą i które z chęcią przetestuję. Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko polecić pudełko. Teraz czekam z niecierpliwością na kolejne edycje!



MOJA RECENZJA - PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT
PIGMENT DISCO BOX OD DROGERIA PIGMENT

Edit: Niestety, na chwilę obecną pudełko jest już wyprzedane :( Jednak mam nadzieję, że podobne boxy będą się co jakiś czas pojawiać w tej drogerii.

 

Jestem ciekawa, czy Wam udało się dorwać swojego Pigment Disco Boxa? A jeżeli tak, to czy jesteście z niego zadowolone? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki :*


Rebellious Anne

12 komentarzy:

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia