5 lutego 2024

MOJA RECENZJA - MATUJĄCY FLUID I ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ OD BIELENDA

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją, a w zasadzie - recenzjami. Tym razem opowiem Wam trochę o matującym fluidzie i rozświetlającej bazie pod makijaż od marki Bielenda. Ciekawi? Zapraszam na dalszą część wpisu!


MATUJĄCY FLUID MATT I ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA
MATUJĄCY FLUID MATT I ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA 

Na początku pragnę zaznaczyć, że jest to moja pierwsza baza i pierwszy fluid tej marki. Dlatego tym bardziej byłam ciekawa, jak mi się sprawdzą te produkty.


MATUJĄCY FLUID MATT I ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA
MATUJĄCY FLUID I ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ OD BIELENDA 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MATUJĄCY FLUID MATT OD BIELENDA
MATUJĄCY FLUID MATT OD BIELENDA 


MATUJĄCY FLUID MATT OD BIELENDA W ODCIENIU 01 (NATURALNY):


„Matujący fluid w doskonały sposób poprawia wygląd cery mieszanej i tłustej. Idealnie i na długo matuje skórę, nadaje jej aksamitne wykończenie oraz jednolity wygląd. Wyjątkowe połączenie pigmentów i składników pudrowych korzystnie wpływa na wygląd skóry: poprawia jej odcień, tuszuje niedoskonałości, przebarwienia i drobne zmarszczki.”


MATUJĄCY FLUID MATT OD BIELENDA
MATUJĄCY FLUID MATT OD BIELENDA 

„Fluid doskonale dopasowuje się do cery, dając naturalny i świeży efekt, a ultra lekka, nietłusta konsystencja nie obciąża jej. Jedwabista, nasycona mikropigmentami formuła idealnie adaptuje się do światła i kształtu twarzy, wspaniale, precyzyjnie rozprowadza, zapewniając przyjemną aplikację i doskonały jednolity efekt. Fluid zawiera witaminę B3, która reguluje wydzielanie sebum, ogranicza błyszczenie i zmniejsza widoczność porów.”

Testowany dermatologicznie.

 MATUJĄCY FLUID MATT OD BIELENDA
MATUJĄCY FLUID MATT OD BIELENDA 

Skład: Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Propylene Glycol, PEG/PPG 18/18 Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Niacinamide, Magnesium Sulfate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Tocopheryl Acetate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Disteardimonium Hectorite, Triethoxycaprylylsilane, Methicone, Propylene Carbonate, Silica Dimethyl Silylate (nano), Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.

"Przygotowanie i stosowanie: Fluid równomiernie nanieść na skórę twarzy, szyi i dekoltu."

Pojemność: 30 g.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA
ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA 

ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER BIELENDA (HOLOGRAFICZNA BAZA POD MAKIJAŻ)


„Ultralekka nietłusta rozświetlająca baza, to idealny sposób na uatrakcyjnienie wyglądu skóry na wiele sposobów. Holo primer jest bardzo lekki i trwały, szybko wysycha na skórze, nie osypuje się i nie gromadzi w zagłębieniach – zmywa się klasycznymi środkami do demakijażu.”


ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA
ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA 

„Lekka, rozświetlająca baza pod makijaż wzbogacona o odżywczą witaminę E i nawilżającą trehalozę. Odpowiednia dla każdego typu i odcienia skóry. Poprawia wygląd naskórka, odbija światło, pięknie rozświetla skórę.”


ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA
ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA

„HOLO PRIMER jest bardzo lekki i trwały, szybko wysycha na skórze, nie osypuje się i nie gromadzi w zagłębieniach – zmywa się klasycznymi środkami do demakijażu.Aksamitna formuła wzbogacona o odżywczą wit. E i nawilżająca trehalozę, wspaniale rozprowadza się na skórze nadając jej WIELOWYMIAROWEGO blasku i naturalnej witalności. Baza w subtelny sposób odbija światło, poprawiając tym samym wygląd naskórka.Wystarczy kilka kropli, aby uzyskać NATURALNY EFEKT GLOW – widoczny, ale dyskretny, twarz delikatnie rozświetlona i ujednolicona, cera nabiera ciepłego promiennego blasku. Produkt stanowi idealną bazę kolorystyczną pod każdy odcień i rodzaj fluidu.Produkt można stosować na wiele sposobów, w zależności koloru cery i efektu jaki chce się osiągnąć. Może stanowić bazę pod makijaż (NATURALNY SUBTELNY BLASK) lub być aplikowany punktowo na make-up (WYRAŹNE MIEJSCOWE ROZŚWIETLENIE). Można dodać go do fluidu lub wymieszać z kremem pielęgnującym.”



Pojemność: 30 ml.

ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA
ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moja opinia o matującym fluidzie Matt od Bielenda:

Odcień fluidu (01 naturalny) jest całkiem dobrze dobrany do mojego koloru skóry. Jest dość gęsty i niekiedy trzeba użyć siły, żeby go wycisnąć z opakowania. Dobrze się go nakłada i rozprowadza zarówno gąbką, jak i palcami. Przez samą jego konsystencję może się wydawać, że będzie ciężki na twarzy. Na szczęście, nic takiego się nie dzieje.  Zapach trudno mi opisać - ale nie jest on nieprzyjemny. Jeżeli chodzi o krycie to powiedziałabym, że jest ono średnie. Wyrównuje koloryt skóry, ale nie zakrywa idealnie wszystkich niedoskonałości. Lubię go używać, gdy wiem, że nie potrzebuje mocnego makijażu. W tej roli sprawdza się idealnie. Co mnie zaskoczyło? To, że zaraz po nałożeniu jest idealnie matowy. Tak, jest to prawdziwy, najprawdziwszy mat, którego nawet nie trzeba dodatkowo pudrować. I ten efekt naprawdę długo utrzymuje się na skórze. Nie podrażnił mnie, nie uczulił, nie wysuszył, nie wystąpiła żadna reakcja alergiczna. Nie ciemnieje na twarzy. Jest dość wydajny, choć, przyznaje, mógłby być bardziej lub mógłby występować w większej pojemności. Minusem jest to, że lubi czasami wchodzić w zmarszczki (zwłaszcza pod oczami). Dodatkowo - dość ograniczona gama kolorystyczna - są do wyboru tylko odcienie 0, 1 i 2. Ogólnie jednak mogę polecić ten produkt. Fajnie mi się sprawdził na co dzień, polubiliśmy się.

Moja opinia o rozświetlającej bazie pod makijaż Holo Primer od Bielenda:

Baza jest zamknięta w szklanym opakowaniu z aplikatorem w postaci pompki. Pachnie delikatnie i całkiem przyjemnie. Na twarzy tworzy wręcz rozświetlającą taflę, więc nie można z nią przesadzać. Jedna pompka to w tym przypadku zdecydowanie za dużo. Jest rzadka, lekka, nietłusta, dobrze się rozprowadza na twarzy. Można jej używać również jako rozświetlacza i ja tak kilka razy zrobiłam. Efekt mnie zadowolił. Jest wydajna, bo wystarczy tylko pół pompki na pokrycie całej twarzy, a jej pojemność to aż 30 ml. Jak nałożycie jej za dużo to możecie spodziewać się prawdziwej perłowej tafli. Ogólnie ten produkt również mogę polecić. Sam efekt rozświetlenia jest naprawdę zadowalający i warto go poznać na włssnej skórze.



MATUJĄCY FLUID MATT I ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ HOLO PRIMER OD BIELENDA
MATUJĄCY FLUID I ROZŚWIETLAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ OD BIELENDA 
Podsumowując: oba produkty mogę Wam z czystym sumieniem polecić. Sprawdziły się dobrze i nawet je polubiłam. A Wy co o nich sądzicie? Dajcie znać. Buziaki :*

Rebellious Anne


62 komentarze:

  1. Odeszlam od matowych podkladow wiec ten mnie jakos specjalnie nie kusi, ale po ta baze chetnie siegne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam je tylko wizualnie, nigdy nie miałam okazji ich używać. Może kiedyś spróbuję, ale na razie nie mam tego w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bielende ogólnie lubię, ale ten podkład u mnie się kompletnie nie sprawdził. niby ładnie kryje i matuje, ale moje pory go nie lubią, tak się zapychały, że wystarczył 1 dzień z tym podkładem i później bomby atomowe wręcz na twarzy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :O współczuję w takim razie :( u mnie na szczęście nic się takiego nie stało...

      Usuń
  4. Fluid matujący by mi się przydał. Ostatnio strasznie się świecę

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że twoja skóra polubiła się z produktem. Ja korzystam z podkładów innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej niesamowite jest to że można tak dużo napisać o jednym produkcie podziwiam wszystkie bloggerki które piszą o kosmetykach i potrafią wyłuskać wszystkie cechy danego produktu niesamowitE👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe czy te produkty sprawdzą się również przy suchej cerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam skórę mieszaną więc nie odpowiem na to pytanie niestety :(

      Usuń
  8. Ja przez długi czas poszukiwałam idealnego dla swojej cery podkładu, aż w ogóle zrezygnowałam z jego stosowania :) Problem zniknął :)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę, że sprawdziłyby się na mojej skórze, mi najbardziej zalezy żeby nie zostawiał śladów wszedzie dookoła, zwłaszcza na dzieciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji używać, od lat stosuję jeden i mi wystarczy. Ale recenzja ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie mam przekonania do tej firmy, choć ostatnio miałam próbkę i faktycznie, nie byłą zła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię ten duet, baza wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szczerze mówiąc przerzuciłam się na minerały już ze 3 lata temu i od tamtej pory nie używałam żadnego fluidu, nic w płynie. Nie wiem, czy umiałabym nawet teraz nałożyć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten podkład zupełnie mi się nie sprawdził. Ale bazy nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze, że nie jest ciężki. Zawsze mam problem z fluidami, bo boje sie ze beda za ciezkie. A do tego nie kazdy matujacy fluid jest rzeczywiscie matujacy

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem kosmetycznym noobem: na taką bazę nakłada się dopiero podkład i potem puder, tak? A pod bazę jeszcze nakładamy krem? Bo całkiem nowy to dla mnie kosmetyk i nie wiem jak się do tego zabrać, a ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja właśnie szukam czegoś dobrego, wiec wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie musi wyglądać makijaż z bazą rozświetlającą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie nam tych produktów, ostatnio ograniczałam podkłady w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie stosowałam nigdy tych kosmetykó, ale baza rozświetlająca mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  21. Obydwa produkty wyglądają ciekawie, chociaż ja musiałabym sprawdzić czy mają coś w tonacji ivory, bo wszystko inne wygląda u mnie niestety sztucznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Raczej nie używam tego typu kosmetyków, ale ten fluid i baza wydane są bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie kończą mi się moje, więc chętnie przetestuję i te. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wiedzieć, że polskie kosmetyki mogą być dobre, a nawet bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bielenda ma coraz fajniejsze kosmetyki. Osobiście używam kremu że śluzu ślimaka i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka bazę chętnie bym wypróbowała i pewnie wypróbuję bo brakuje mi blaska 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Kosmetyki Bielendy zawsze świetnie się u mnie sprawdzają, choć kolorówki używam rzadziej niż specyfików pielęgnacyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś często korzystaliśmy z kosmetyków tej firmy, teraz używamy innych

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam tych produktów, ale chętnie przetestuję z ciekawości :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia