5 lutego 2024

Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia

Hej! Dzisiaj nie będzie typowo kosmetycznej recenzji. Od czasu do czasu można, a nawet wypada napisać o czymś innym :) Tak więc dzisiaj mam Wam do pokazania, opisania i zrecenzowania wodę perfumowaną dla kobiet Freesia od Nou. Ciekawi? Zapraszam na post!

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 
Dodam, że jest to moja pierwsza woda perfumowana tej marki. Wcześniej nie wiedziałam nawet, że istnieje takowa firma i że produkuje perfumy.

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

Od producenta:
"Kwiatowa woda perfumowana dla kobiet NOU Freesia
Nie sposób mu się oprzeć. Do ogrodu NOU Freesia wciągają cię orzeźwiające zapachy cytryny, bergamoty i galbanum. A gdy przystajesz i się rozglądasz, ogród oczarowuje cię kolorami kwitnących lilii, jaśminu, frezji i róż. Pragniesz, aby ta chwila trwała wiecznie. Chcesz ją zapamiętać na zawsze. Głęboko wdychasz nasycone zapachem kwiatów powietrze i odkrywasz ukryte dotąd akordy piżma, drzewa sandałowego, benzoinu i bursztynu.

NUTY ZAPACHOWE:
  • Nuta głowy: cytryna, bergamota, galbanum,
  • Nuta serca: lilia, jaśmin, frezja, róża,
  • Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe, benzoin, bursztyn.
Cena: 69,99 zł.
Pojemność: 50 ml.

Dostępne w sieci Rossmann."

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

Skład:
Alcohol, Parfum, Aqua, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Citronellol, geraniol, Isoeugenol, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol, Citral, Eugenol, Benzyl Cinnamate.

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

Moja opinia:
Zapach NOU Freesia jest bardzo kobiecy. Jest to dość intensywna, lekko słodka woda perfumowana, która może dla co poniektórych wydawać się dusząca i ciężka. (Sama nie jestem fanką takich zapachów.) Dla mnie na początku też taka była, później się jednak do tego przyzwyczaiłam i przestało mi to przeszkadzać. Frezja i pozostałe nuty zapachowe są dość wyczuwalne. Tak więc sądzę, że jest to typowa woda dla miłośniczek kwiatowych zapachów. Jeżeli nie jesteście fankami takich nut, to ta woda raczej nie przypadnie Wam do gustu. Bardzo podoba mi się design buteleczki - jest prosty, ale elegancki i z klasą. Przyznam szczerze, że nie jest to do końca mój gust zapachowy, ale fajnie było przetestować coś, co nie jest typowo owocowo-kwiatowe i bardzo słodkie. Myślałam, że nie będę przez to w stanie się nią pryskać, jednak przełamałam się i nie żałuję. Używam jej na zmianę z ulubionymi zapachami i całkiem fajnie się sprawdza. A jak z trwałością? No nie jest to najtrwalsza woda perfumowana, jaką miałam. Nie pozostawia po sobie tzw. ogona. Nie utrzymuje się zbyt długo niestety. Przynajmniej u mnie. Ja też bardzo szybko przestaję ją czuć na sobie i swoich ubraniach. Możliwe, że po prostu szybko się przyzwyczajam. Znajomi, zapytani, czy czują tę wodę na mnie, musieli się bardzo przybliżyć, żeby coś poczuć, bo bez tego nie czuli za wiele. Czy zapach zmienia się po jakimś czasie, czy pozostaje taki, jaki był od początku? Jak dla mnie (i mojego nosa) - zostaje. Nie jest to zapach, który w pierwszej sekundzie od spryskania pachnie inaczej, a po godzinie inaczej. Jest taki sam dopóki go czuć. Cena, jak dla mnie, mogłaby być nieco niższa, zwłaszcza, że nie jest to najtrwalszy zapach świata. 

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 

woda perfumowana NOU Freesia
Moja recenzja - woda perfumowana NOU Freesia 
Podsumowując: nie są to typowo moje nuty zapachowe, ale mimo to polubiłam ten zapach i używam go na zmianę z ulubionymi perfumami. Polecam tę wodę perfumowaną wszystkim miłośniczkom zapachów kwiatowych, a zwłaszcza frezji, która jest tutaj bardzo wyczuwalna. 

A Wy co sądzicie o tej wodzie perfumowanej? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki :*


108 komentarzy:

  1. Też mam te perfumy, podobne odczucia do Twoich :) Na dzień wolę trwalsze, te jednak lubię sobie ponosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam markę z blogów, ale już od jakiegoś czasu nie celuję w wody perfumowane - ich trwałość raczej pozostawia wiele do życzenia, tak jak i w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zacznę od tego, że szata graficzna robi dobre wrażenie :D Pięknie wygląda :) Nuty zapachowe mogłyby mi przypaść do gustu, ale cena niesamowicie zniechęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję Bergamot tych perfum, ale nie do końca przypadły mi do gustu ;) Freesia jestem niezwykle ciekawa, bo frezje kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdzałam ten zapach w Rossmannie, całkiem przyjemny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna szata graficzna, lubię kwiatowe perfumy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam słodkie perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polubiłam tego zapachu. Jest dla mnie zbyt mocny i pieprzny.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam inną wersję i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Po Twoim opisie stwierdzam, że mogłby mi sie ten zapach spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę zerknąć i powąchać w Rossmanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jedna mgielke do ciala z frezja i srednio przypadla mi do gustu (dostalam ja w prezencie) - ale moze w przypadku tego zapachu byloby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne opakowanie i buteleczki perfum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne opakowanie i buteleczka.
    Mi nazwy zapachu nic nie mówią ja muszę poczuć zapach, aby je ocenić.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mysle, że trafiłaś w mój gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. To pierwsza recenzja perfum którą czytałam :) chętnie poznam ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  17. po takim opisie moja ciekawość jest wielka, wybieram się do drogerii!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna buteleczka - bardzo elegancka :) Niestety jaśmin w perfumach mnie odrzuca, nie przepadam za takim zapachem

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne opakowanie. Sama jestem wierna Coco Chanel "Chance", więc nie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie już sam flakonik urzeka. Ciekawa jestem. Zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię zapach frezji, ale nie wiem czy w kosmetykach nie jest zbyt intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam ten zapach i przypadł mi do gustu, to ciekawa kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się opakowanie. No nic, muszę się jutro do Rossmanna przejść i poniuchać. Może któryś perfum trafi w mój gust ;)

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię zapach kwiatów frezji, ciekawe jak brzmi w perfumach :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po opakowaniu spodziewałabym się bardziej delikatnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  26. zapach frezji uwielbiam. Mogłabym nią pryskać w całym domu

    OdpowiedzUsuń
  27. Obawiam się, że ten zapach mógłby być dla mnie za słodki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie słyszałam o ten marce, ale recenzja zachęca, by to zmienić ;) bardzo podoba mi się proste, klasyczne opakowanie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna buteleczka :) A co do zapachu, to chętnie się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Troche to nie moja nuta zapachowa, ale dzięki recenzji wiem czego się spodziewać :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kwiatowy bukiet? Coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również wolę lekkie i delikatne zapachy, do intensywnie słodkich nie nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam zapach frezji. Aż go sobie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Widziałam ostatnio kilka recenzji innych perfum tej firmy, może kiedys też wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że to tak nietrwały zapach, bo kusi.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tych perfum.
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna buteleczka. Ciekawa jestem jak pachnie, aczkolwiek kiedyś dostałam perfumy z jaśminem. Były okropne. Już od niewielkiej ilości bolała mnie głowa.No i ta cena. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne opakowanie, a zapachu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdyby miała długą trwałość to bym się skusiła, ale kusi mnie ten jaśmin w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapach moze być fajny, bardzo ładne opakowanie, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Samo opakowanie już mi się podoba! Lubię takie nuty zapachowe...

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie skreślony właśnie ze względu na slaba trwałość

    OdpowiedzUsuń
  43. Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your
    site? My website is in the exact same area of interest as yours
    and my visitors would definitely benefit from some of the information you provide here.
    Please let me know if this alright with you. Appreciate it!

    OdpowiedzUsuń
  44. Buteleczka jest piękna, nuty zapachowe też wydają się spoko. Ale jak za taką cenę wymagałabym lepszej trwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapach bardzo ciekawy, aczkolwiek wody perfumowane zbyt długo się nie utrzymują :(

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem cóż to za zapachy ,nie znam ale uwielbiam frezje :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawa recenzja. Kilka miesięcy temu byłam na etapie poszukiwań mojego zapachu, ponieważ dotychczasowy ulubieniec używany przeze mnie od ponad dekady okazał się mieć toksyczny skład... nie były to łatwe poszukiwania, ponieważ większość perfum ma szkodliwe składy, jednak udało mi się i dosłownie zakochałam się w moim nowym zapachu, który jest niczym mój znak rozpoznawalny... Chanel No5 l'eau to mój absolutny ulubieniec i faworyt, który ma dobry skład i z pewnością zostanie ze mnę na kolejne dekady - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to będę musiała kiedyś powąchać :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  48. Wyglądają bardzo ciekawie. Może się na nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Hello.This article was really motivating, particularly since I was
    investigating for thoughts on this matter last Wednesday.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia