29 stycznia 2024

Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

Hej! Pamiętacie recenzję mojego ukochanego pudru ryżowego z Ecocery? (Jeżeli nie, to serdecznie zapraszam). Opowiedziałam Wam wtedy o świetnym kosmetyku, który na stałe zagościł w mojej kosmetyczce. Puder ten pokochało nie tylko moje serce, ale również... twarz, jako że, jest to kosmetyk do twarzy właśnie. Dzisiaj natomiast przyszła pora na recenzję drugiego produktu z rodziny pudrów marki Ecocera - a mianowicie - pudru bambusowego. W poście dowiecie się, czy polubiłam go tak samo mocno, jak wersję ryżową i gdzie go można kupić. Ciekawi? Zapraszam na post!

puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

Puder bambusowy Ecocera Absorbent Sebum to mój kolejny produkt tej marki. W swojej kolekcji posiadam już puder ryżowy (zarówno wersję prasowaną w kompakcie, jak i sypką w słoiczku) i ich nowość - cztery piękne bronzery.

puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera


puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

puder bambusowy, puder bambusowy Ecocera
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

Od producenta:
Puder z pędów bambusa indyjskiego posiada lekką konsystencję, jest transparentny i doskonale stapia się z naturalnym kolorem skóry wyrównując jej niedoskonałości. Głównym składnikiem pudru jest krzemionka pochodzenia roślinnego, (link do Krzemionka/O Składnikach) która znana jest ze swoich właściwości absorpcji wilgoci i nadmiaru sebum. Krzemionka działa również antybakteryjne, dlatego pozytywnie wpływa na stan cery trądzikowej i problematycznej. Dzięki jej zawartości puder ECOCERA zapewnia długotrwały efekt matu oraz wspaniale rozprasza światło, a skóra zyskuje gładki i promienny wygląd.
Puder bambusowy ECOCERA nie zawiera szkodliwych parabenów i talku, nie zatyka porów. Polecany jest w szczególności do cery przetłuszczającej się i mieszanej.
  • produkt przeznaczony głównie do cery tłustej i mieszanej
  • puder posiada silne właściwości matujące i absorbujące sebum
  • produkt nie zawiera talku i parabenów, jest hypoalergiczny
  • puder długotrwale matuje cerę, przedłuża trwałość makijażu
  • produkt jest transparentny, nie wybiela skóry, stapia się z jej kolorem
  • puder jest bardzo lekki, zawiera proteiny jedwabiu wygładzające skórę
Pojemność: 8g.”

Skład: Bambusa Arundinacea Stern Extract, Magnesium Stearate, Serica Powder, Phenoxyethanol , Parfum, Ethylhexylglycerin.

puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

Moja opinia o pudrze bambusowym Ecocera:
W tym kosmetyku zakochałam się w zasadzie od pierwszego użycia (podobnie, jak w pudrze ryżowym). Nie ma zapachu, jest koloru białego, ale nałożony na twarz staje się praktycznie niewidoczny. Jego konsystencja jest bardzo sypka, drobno zmielona. Mam wrażenie, że chyba nawet bardziej, niż pudru ryżowego. Bardzo dobrze tworzy efekt matu na twarzy. Matuje na dłuuugie godziny. I chyba dlatego go tak bardzo polubiłam. Jest wydajny - wystarczy naprawdę niewielka ilość, żeby pokryć nim całą twarz. Nie trzeba go nakładać nie wiadomo ile, bo efekt i tak będzie zadowalający. Nie musiałam go także dodatkowo przypudrowywać w ciągu dnia. Nałożony na twarz z samego rana, pozostawił mi ją matową w zasadzie do samego wieczora. Nie zapchał mnie, nie dostałam po nim żadnego uczulenia, ani alergii. Jednak trzeba z nim uważać przy nakładaniu pędzlem, żeby się nie pobrudzić. Przypominam, że nie jest to puder prasowany, w kompakcie, ale sypki! W zestawie mamy dołączoną małą gąbeczkę do nakładania, ale ja jej nie używam. Zdecydowanie wolę to robić pędzlem. Puder zdecydowanie nadaje się do bakingu i fajnie się sprawdza w tej roli (przynajmniej u mnie). Jest naprawdę super! Jeżeli miałabym wybierać między pudrem bambusowym a ryżowym, to nie wiem, który bym wybrałam, bo oba są świetne i oba bardzo lubię. Nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko polecić Wam ten kosmetyk. Warto zainwestować, zwłaszcza, że jest tak bardzo wydajny i dzięki temu, starczy na bardzo długo.

puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

Gdzie można kupić puder bambusowy Ecocera?
Puder bambusowy Ecocera możecie kupić zarówno na stronie producenta, jak i w wielu kosmetycznych sklepach stacjonarnych, ale i internetowych np. w drogerii Kosmetyki z Ameryki. Tam znajdziecie go za niecałe 19 zł. 


puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

puder bambusowy Ecocera, puder bambusowy
Moja recenzja - puder bambusowy z Ecocera

Podsumowując: bardzo serdecznie polecam Wam ten puder! Dla kogoś, kto ma problem ze świeceniem/wyświecaniem się skóry, sprawdzi się idealnie. Która wersja lepsza? Według mnie - obie są dobre. Zarówno puder ryżowy, jak i puder bambusowy. Oba pudry są do siebie bardzo podobne i oba zasługują na ogromną pochwałę, a nawet medal. Serdecznie polecam!

A Wy, co sądzicie o pudrze bambusowym Ecocera? Fajny? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki :*



118 komentarzy:

  1. Już długo czytam o nich zachwyty - muszę w końcu sama się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale zaciekawił mnie ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na recenzje tego pudru wpadam regularnie, zawsze jest chwalony

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego o nim słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysle ze dla mnie moglbybyc zbyt matujacy, ale zapewne nie jednej przetluszczajacej sie skorze dotrzyma towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym produkcie, jednak nie stosuję pudrów odkąd przeszłam na podkład mineralny z Annabelle Minerals (matujący) - zastępuje mi i podkład i puder :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za sypkimi pudrami, ale jednak na Ecocerę mam ochotę.Pewnie kiedyś skuszę się na jeden z wariantów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że jest wart uwagi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tego typu pudry, ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona koleżanka stosowała ten puder i była zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  11. Super produkt :) Juz uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla osób z tłustą cerą wydaje się być idealny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że istnieje taki kosmetyk. Wydaje się genialnym rozwiązaniem, które łączy makijaż i pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  14. Puder bambusowy ? Ciekawa recenzja, bo jeszcze o takim pudrze nie słyszałam : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Do tej pory wszędzie spotykakam się z pudrem ryzowym.bambusowy to dla mnie coś nowego. Polece go koleżance, wydaje mi się że to coś dla niej...😉

    OdpowiedzUsuń
  16. Na szczęście u mnie świecenie rzadko się pojawia, ale puder z pewnością odpowiedni dla osób z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy produkt. Nie słyszałam o pudrze bambusowym. Mam mieszaną cerę z przewagą tłustej, więc jeśli rzeczywiście dobrze matuje, to być może go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest bestsellerem w wielu sklepach, ale nie mogę się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze nigdy pudru bambusowego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam pojęcia, że istnieją pudry ryżowe czy bambusowe

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie oba pudry dobrze się sprawdzają nie umie porównać bambusowego i ryżowego

    OdpowiedzUsuń
  22. Po opisie wydaje się być bardzo fajny, sprawdzimy

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słysze o takim pudrze, ale wygląda naprawdę oryginalnie i intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam i jeszcze nie próbowałam, póki co jestem bardzo zadowolona z pudru sypkiego transparentnego Laury Mercier :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę kiedyś z niego skorzystać. Naprawdę mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam o pudrze ryżowym, ale o bambusowym nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wielka moda na bambus! mam już ręczniki, skarpetki i jeszcze kremy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Takiego pudru jeszcze nie miałam okazji spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam mieszaną więc chyba się nie nada. Aldona recenzja jak najbardziej powinna przekonać tych z cerą tlustą

    OdpowiedzUsuń
  30. Bambusowego nie miałam, miałam i nadal mam ryżowy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze o nich nie słyszałam, ale ja w sumie bardzo mało kosmetyków używam. Na co dzień tylko pomadka, od święta tusz, korektor pod oczy i puder:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo, bardzo lubię ten puder - mam go w domu i używam ( jeszcze w starej wersji opakowania - tego okrągłego jak kamień ).

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam i u mnie na całą twarz się nie nadawał. Nie wiem co mnie napadło żeby zapakować go pod oczy, skoro większość pudrów wysusza mi tą strefę i była katastrofa. Na bokach twarzy średnio to wyglądało. Chyba że nałożyłam pod spód rozświetlającą bazę, albo popsikałam się tonikiem. Za to bardzo go lubiłam na strefę t. Wszystko jest kwestią naszych preferencji co do wykończenia. Ja jestem fanka satyny. Dlatego jeśli używam ecocery to stosuję ją właśnie na strefę t ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam puder bambusowy z innej firmy i dobrze spełnia swoją rolę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz o nim słyszę, ale naprawdę ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nawet nie wiedziałem że coś takiego jest 😁

    OdpowiedzUsuń
  37. właśnie kończy mi sie mój puder wiec może zainwestuję w bambusowy:)

    OdpowiedzUsuń
  38. oo coś o czym wcześniej nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaciekawiłaś mnie tym produktem :) może się skusze :)
    naprawdenienazarty.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. W jakich konkretnie drogeriach jest? Rossmann? Hebe? Bo podoba mi się i potrzebuję kupić jutro a nie mam czasu szukać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie - w Hebe chyba jest, w Drogerii Pigment (Kraków), a tak to na większości popularnych drogerii internetowych, w tym na Kosmetykach z Ameryki :)

      Usuń
  41. Ciekawy produkt :) tylko testować

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze się boję, że moja cera będzie po takim pudrze jeszcze jaśniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzadko używam pudru, ale mojej siostrze może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cena jest bardzo zachęcająca, ciekawe jak poradził by sobie z moją ekstremalnie tłustą cerą.

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedyś o nim już słyszałam. Lubię tego typu pudry.

    OdpowiedzUsuń
  46. Osobiście bardzo lubię ten puder, choć moim ulubieńcem jest puder ryżowy tejże samej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dostałam niedawno w prezencie i jestem zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawy produkt na który warto zwrócić uwagę

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny puder, nie miałam do tej pory ale chętnie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  50. Puder bambusowy? Jeszcze o takim nie słyszałam, jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie słyszałam nigdy o tym pudrze, ale chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Takie pudry świwtnie matuja - i generalnie mają same zalety :) Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak widać puder można zrobić ze wszystkiego, ale że z bambusa to nie pomyślałabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pudry bambusowe lubię, ten pewnie też by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  55. To mój ulubiony puder!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia