29 stycznia 2024

Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois

Witajcie! Jak zapewne już wiecie na ostatniej  promocji -55% w Rossmannie kupiłam parę rzeczy, a jedną z nich był krem BB Healthy Mix od Bourjois o którym Wam dzisiaj poopowiadam. Ciekawi? Zapraszam na post!
Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois
Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois

Tak jak wcześniej wspomniałam - krem kupiłam na październikowej promocji w Rossmannie. Nie pamiętam, ile wtedy za niego dałam, ale w cenie regularnej kosztuje on 55,99 zł, a więc niemało. Do wyboru mamy 3 odcienie: 01 Light, 02 Medium i 03 Dark. Ja wybrałam odcień średni i to był strzał w dziesiątkę, bo idealnie się zgrał z kolorem mojej cery. Pojemność to 30 ml.


Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois
Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois 

Od producenta:
,,Bourjois Healthy Mix krem BB 24h nawilżenie nr 02 medium. Lekki krem BB z kompleksem witamin. Niweluje oznaki zmęczenia i zapewnia 24 godzinne nawilżenie skóry.
Bądź piękna dzięki naszemu kremowi BB!

Krem BB Healthy Mix od Bourjois to Twój naturalny sprzymierzeniec! Idealny kompleks witamin A, C, E i B5 jest najlepszym pomocnikiem, gdy walczysz z oznakami zmęczenia na twarzy. Krem ten dodaje skórze blasku i zapewnia promienną, zdrowo wyglądającą i naturalną cerę. Wyrównuje koloryt skóry, maskuje niedoskonałości i sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka. Ponadto krem BB Healthy Mix ma tak lekką i delikatną konsystencję, że nie będziesz nawet pamiętać, że go nałożyłaś. Idealnie łączy się ze skórą, pozwala jej oddychać i zapewnia nawilżenie nawet przez 24 godziny. Poza tym ma piękny, świeży, owocowy zapach.


Ciesz się każdym dniem z kremem BB Bourjois Healthy Mix!


CECHY & KORZYŚCI:
  • Kompleks witaminowy.
  • Nawilża jak produkt do pielęgnacji skóry, a jednocześnie działa jak podkład, aby zapewnić Ci naturalną i świeżą cerę.
  • Zapewnia nawilżenie skóry nawet przez 24 godziny.
  • Ultralekka formuła, której nawet nie poczujesz, pozwala skórze oddychać.
  • Wzbogacony witaminami A, C, E i B5, które pomagają zredukować oznaki zmęczenia.
  • O świeżym, owocowym zapachu.’’

Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois
Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois 

Skład:

Aqua/Water/Eau, Cyclopentasiloxane, Isononyl Isononanoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Glycerin, Butylene Glycol, Magnesium Sulfate, Ascorbyl Glucoside, BHT, Bis-PEG/PPG-14/14 Dimethicone, Boron Nitride, Dimethicone Crosspolymer, Disodium EDTA, Disteardimonium Hectorite, Laureth-7, Lecithin, Mica, Panthenol, Pantolactone, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Polymethyl Methacrylate, Propylene Carbonate, Retinyl Palmitate, Silica, Silica Dimethyl Silylate, Sodium Potassium Aluminum Silylate, Synthetic Fluorphlogopite, Tin Oxide, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Triethoxycaprylylsilane, Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Xanthan Gum, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Parfum/Fragrance, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499).

Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois
Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois 
Moja opinia: 
Krem bardzo ładnie pachnie - lekko owocowo, ale bardzo przyjemnie. Jego konsystencja jest w sam raz - nie za rzadka, nie za gęsta, lekko tłustawa. Minusem jest tutaj opakowanie, bo jest to po prostu odkręcana tubka do wyciskania. Nie jest to najlepsze rozwiązanie, bo mimo, że produkt nie ma bardzo rzadkiej konsystencji, to często wylewa się z opakowania przy aplikacji i brudzi wszystko dookoła. Przez to też nie jest jakoś super wydajny, bo tracimy za dużo produktu przy wyciskaniu. Także opakowanie jak dla mnie zdecydowanie na nie i właśnie to w pierwszej kolejności bym zmieniła. Sam krem bardzo dobrze się rozprowadza zarówno gąbeczką do makijażu, jak i palcami. Warto jednak zaznaczyć, że gdy nakładamy do gąbką to krycie jest zdecydowanie większe i bardzo zadowalające (mało który BB krem ma aż tak duży stopień krycia, niczym zwykły podkład). Gdy nakładamy go palcami - krycie jest dość małe, efekt naturalny, a większość produktu zostaje nam na palcach (a tego nie lubię, bo wydaje mi się, że zmarnowałam sporo produktu i mało co mi zostało z niego na twarzy, zwłaszcza, że krem ma dość małą pojemność i w dodatku wylewa się z opakowania). Tak więc w zależności od tego, jaki rodzaj aplikacji wybierzecie - taki efekt uzyskacie. I to poniekąd jest fajne, bo mamy jeden produkt i możemy go dopasować do swoich potrzeb. Kolejnym minusem jest regularna cena - prawie 60 zł za produkt o pojemności 30 ml, który w dodatku wylewa się z opakowania i szybko przez to kończy. Na promocji warto go przetestować, bo ogólnie jest całkiem przyzwoity. Dobrze nawilża cerę, nie wysusza jej, nie podkreśla suchych skórek, nie roluje i nie daje efektu maski. W ciągu dnia lekko mi się wyświecał, ale było to bardzo naturalne i wystarczyło ściągnąć nadmiar sebum chusteczką, albo się ponownie przypudrować, żeby dalej było ok. Pod koniec dnia zaczął mi się ścierać z brody i policzków, ale tak mam zawsze, przy prawie każdym podkładzie czy kremie BB, więc nie uważam tego za minus. Ogólnie uważam go za całkiem trwały produkt i sadzę, że jest godny polecenia. Byłoby jeszcze lepiej, gdyby opakowanie było inne, lepsze i gdyby cena była nieco niższa. Ale pomijając to, uważam, że warto się nim zainteresować.


Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois
Moja recenzja - krem BB Healthy Mix z Bourjois 

Podsumowując: polecam Wam go zakupić na jakiejś większej promocji, bo w cenie regularnej się to po prostu nie opłaca. Zwłaszcza, że nie ma za dużej pojemności, nie jest super wydajny i czasami wylewa się z opakowania przy aplikacji. Wybór należy do Was. Ogólnie jest bardzo przyzwoitym produktem, pomijając te kilka minusów. A Wy co sądzicie? Fajny? Warto zainwestować? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

120 komentarzy:

  1. Ja chyba zostanę przy podkładzie, niż kremie bb. Ale używam właśnie tego z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podkład tej serii, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go właśnie na promocji w Rossmannie i jak dla mnie jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten krem, jednak wolę używać podkładu :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście bardzo polubiłam ten BB krem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowanie rzeczywiście nie jest udane. Ogólnie podoba mi się ten podkład i zgadzam się że naturalnie się wyświeca. Jednak dla osób które noszą okulary, jak ja, może być o wiele bardziej problematyczny, bo mega ściera się pod oksami i nie da się tego doklepać.. Nie mogę się doczekać kiedy się skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bylam ciekawa tego kremu BB, mysle ze siegne po niego latem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatna recenzja. Miałam kupić, ale nie byłam zdecydowana co do koloru i nie wzięłam :P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro polecasz to chętnie wypróbuję. Przetestowałam już sporo BB kremów, ale żaden jeszcze nie spełnił moich wszystkich oczekiwań ( mam na myśli tylko jakość produktu a nie opakowanie). Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam, Ale dla mnie okazał się za delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, używam i lubię :) Nakładam palcami (właściwie tylko dwoma - wskazującym i środkowym) i nie czuję, żeby jakoś dużo produktu mi na nich zostawało, ale z drugiej strony nakładam jednak nieduże ilości, żeby całość wyglądała naturalnie. Podoba mi się w nim naturalny kolor, wreszcie coś co nie jest różowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no widzisz, ja może za dużo go po prostu daję :D haha :P i tak, kolor ma świetny :)

      Usuń
  13. Zraziłam się dawno temu do kremów BB, nie mogę się przemóc ponownie, mam wrażenie, że mi się ważą na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzje glinek mineralnych, co do kremu to najlepszy jest taki który można zjeść, chodzi mi tu o bogaty skład chemiczny :) co do produktu jaki opisałaś, przyjemny ma kubraczek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie nawilżenie przydałoby się mojej cerze, szczególnie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś używałam kremu BB, ale jakiś inny rodzaj mi niestety nie przypasował, ale cieszę się że Tobie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś miałam krem BB i był całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat nie znam tych produktów :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/11/torby-pokrowce-wystroj-wnetrz-youpibagpl.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam zamiar go kupić na przyszłorocznej wiosennej promocji w Rossmannie, żeby móc go przetestować w cieplejsze miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapowiada się ciekawie, jednak ja wolę podkład

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to nie mam szczęścia do tych promocji w Rossmanie. Zawsze jak coś sobie upatrzę, to tak szybko znika, że nie mam szans kupić. A o tym kremie w ogóle nie słyszałam. Zerknę naniego podczas najbliższej wizyty w drogerii. Dzięki za recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie się przymierzam do jakiegoś BB. Jaki z pompką byś poleciła do cery raczej mieszanej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do cery mieszanej i tłustej - Revlon Colorstay z pompką. Bardzo go lubię :)

      Usuń
  23. Ja chyba jeszcze rok temu używałam kremu BB, ale teraz używam zwykłego nawilżającego. Choć zbliża się zima, więc pora zmienić krem na tłusty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Marka jak najbardziej mi znana i stosowana ale tych kosmetyków jeszcze nie testowalam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze żaden krem BB niespełnił moich oczekiwań niestety może to jedak ten idealny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Już na ostatniej promocji zastanawiałam się nad jego zakupem. Teraz jestem pewna, że go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dużo moich koleżanek go chwali, ale wydaj mi się, że do mojej mocno przetłuszczającej się skóry by się nie nadał..

    OdpowiedzUsuń
  28. Dawno temu używałam tej marki, może pora znowu po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hmmm... średnio znam się na kremach ale już wiem co kupię narzeczonej na prezent mikolajkowy ;-)
    Blog: www.dajsiezlapacksiazce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam kremy BB i CC. Tego jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię tę firmę i jej kosmetyki.
    Nie lubię żadnych produktów w tubkach,zwłaszcza podkładów.
    Tego jeszcze nie używałam.Fajna recenzja.
    Pozdrawiam-)
    Irena

    OdpowiedzUsuń
  32. Z ta marką mam same dobre skojarzenia, zwłaszcza ich mascary swietnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Krem BB to jedne z moich ulubionych. Warto taki mieć w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie próbowałam na sobie testować kremu BB, ale twoja recenzja jest zachęcająca i chętnie po taki kosmetyk sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa recenzja. Polecę ten krem siostrze. Na pewno jej się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie upoluje na promocji i przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  37. Musiałabym się rozejrzeć za promocja bo póki co mam pełną szafę i oszczędzam

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie przepadam niestety za kremami bb, potrzebuje większego krycia. :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Opakowanie prezentuje się świetnie. Ja jednak zdecydowanie wolę podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam promocje w rossmannie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mój ulubiony krem BB <3 Zastanawiałam się czy nie dokupić na zapas na przecenie, ale w końcu przegapiłam i żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. co do kremów bb nie jestem przekonana, bo mi sie nie sprawdziły..klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  43. Kremy BB kupuje raczej na lato, o tej porze roku używam fluidu. Jednak bliżej wiosny zwrócę uwagę na promocję na niego.

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę że ciekawy produkt godny wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  45. A jak wygląda sprawa z jego składem? Zapycha? :)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie korzystam z promocji w rossmanie dopóki nie zużyję wszystkiego co ma włazience ;) ale kremy BB uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Raczej odrzuca mnie to opakowanie a co za tym idzie strata produktu ... :/ Nie lubię marnować kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, ale mimo to uważam, że warto go kupić na promocji :)

      Usuń
  48. A ja totalnie nie ogarniam czemu nic nie kupilam w tej promocji! Uzywam kremu bb garniera, ale szukam czegos nowego i chyba teraz bede musiala wydac 60 zl...

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak nawilżający to dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Muszę się nim zainteresować bliżej:D

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie mogę się przełamać do bb, ponieważ uwielbiam mocniejsze krycie choć nie zawsze jest to dobrze, ale myślę, iż wakacyjną porą bb to dobre rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  52. Moja koleżanka ma bardzo sucha cerę krem miała i średnio zadowolona ha mam cerę mieszana wiec hmmm ciekawe co to będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jestem posiadaczką cery mieszanej i u mnie się dobrze sprawdził :)

      Usuń
  53. Szukam właśnie jakiegoś kremu BB, bo podkłady jakoś ostatnio mi nie służą...

    OdpowiedzUsuń
  54. Miałam i świetnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Produkt przyjemny zapachowo, Ale dla mnie za słabo kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  56. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia