29 stycznia 2024

Moja recenzja - puder jęczmienny z Ecocera

Hej! Dzisiaj kolejny post z recenzją kosmetyku do makijażu. Tym razem opowiem Wam o kolejnym pudrze firmy Ecocera. 

Od razu też przypomnę, że jeżeli ktoś nie widział wcześniejszych recenzji pudrów do twarzy tej marki, to serdecznie zapraszam! Linki poniżej:

Teraz nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko zaprosić Was na kolejną część tego posta! Mam nadzieję, że Wam się spodoba.


MATUJĄCY Puder jęczmienny do twarzy Ecocera
Puder jęczmienny Ecocera

Oba pudry jęczmienne, zarówno w wersji sypkiej, jak i prasowanej, otrzymałam w paczce niespodziance od firmy kompletnie się tego nie spodziewając. Chyba czytają mi w myślach, bo akurat byłam na wykończeniu ich pudru ryżowego i bambusowego i niedługo miałam się wybrać na zakupy. Bardzo dziękuję, Ecocera!

Warto dodać, że pudry jęczmienne Ecocera są hipoalergiczne i wegańskie!

Pudry jęczmienne do twarzy Ecocera w wersji prasowanej i sypkiej
Pudry jęczmienne Ecocera

Dlaczego to właśnie jęczmień jest składnikiem pudru Ecocera?

„Jęczmień jest jednym z najstarszych uprawnych zbóż świata – pochodzi z Bliskiego Wschodu, gdzie określany był mianem pokarmu życia. Podobno to właśnie młodemu jęczmieniowi gladiatorzy zawdzięczali swą nadludzką siłę. Jęczmień ma silne właściwości antyoksydacyjne – neutralizuje wolne rodniki, przeciwdziałając procesom starzenia. Zawiera witaminy B1, B2, B6, C, E, PP, działa kojąco na podrażnioną skórę. Cynk, selen i magnez wspomagają gojenie a także łagodzą zmiany trądzikowe.

Puder jęczmienny w wersji sypkiej

Matujący puder jęczmienny do twarzy marki Ecocera w wersji sypkiej
Puder jęczmienny Ecocera

„Sypki Puder jęczmienny ECOCERA skutecznie pochłania nadmiar sebum, długotrwale matując cerę oraz zapewniając jej piękny i naturalny wygląd. Utrwala makijaż na cały dzień sprawiając, że skóra wygląda świeżo i promiennie nawet przez 16 godzin. Jest lekki, transparentny, nie bieli skóry, za to doskonale wyrównuje jej koloryt. Nie podkreśla suchych skórek, nie zbiera się w załamaniach. Nie zatyka porów, nie powoduje podrażnień, nie przesusza skóry. Przeznaczony zarówno dla profesjonalnego jak i codziennego użytku, niezbędnik każdego wizażysty.”

Właściwości:
  • produkt wegański i hipoalergiczny,
  • innowacyjna formuła, idealna dla każdego rodzaju cery,
  • lekki, drobno zmielony, transparentny, delikatny dla skóry,
  • przedłuża trwałość makijażu,
  • puder jęczmienny to jeden z najsilniejszych absorbentów sebum,
  • nadaje długotrwały, matowy, a jednocześnie naturalny efekt,
  • nie podkreśla skórek, nie wysusza,
  • nie zatyka porów, nadaje jedwabistą gładkość,
  • niezwykle łatwy w aplikacji, stapia się z kolorytem cery.
Ingredients/INCI:
Hordeum Vulgare Powder, Talc, Silica, Polymethylsilsesquioxane, Isopropyl Palmitate, Isostearyl Isostearate, Octyldodecanol, Parfum, Phenoxyethanol, Octyldodecyl Myristate, Ethylhexylglycerin.

"Produkt nakładać za pomocą dołączonego puszka lub pędzla na całą twarz lub wybrane jej partie, np. strefę T. Przed aplikacją można odcisnąć puszek na wierzchu dłoni, aby pozbyć się nadmiaru produktu i rozprowadzić go równomiernie. Pudrowanie zaczynamy zawsze od górnej partii twarzy ku dołowi, dzięki czemu unikniemy podniesienia włosków na twarzy i efektu ziemistej cery."

Cena: około 20 zł
Pojemność: 15g.

Puder jęczmienny do twarzy marki Ecocera w wersji sypkiej
Puder jęczmienny Ecocera
Właściwości pudru jęczmiennego do twarzy Ecocera
Puder jęczmienny Ecocera

Puder jęczmienny w wersji prasowanej

Matujący puder jęczmienny do twarzy marki Ecocera w wersji prasowanej
Puder jęczmienny Ecocera

„Prasowany Puder jęczmienny Ecocera skutecznie pochłania nadmiar sebum, długotrwale matując cerę oraz zapewniając jej piękny i naturalny wygląd. Utrwala makijaż na cały dzień sprawiając, że skóra wygląda świeżo i promiennie nawet przez 16 godzin. Jest lekki, transparentny, nie bieli skóry, za to doskonale wyrównuje jej koloryt. Nie podkreśla suchych skórek, nie zbiera się w załamaniach. Nie zatyka porów, nie powoduje podrażnień, nie przesusza skóry. Przeznaczony zarówno dla profesjonalnego jak i codziennego użytku, niezbędnik każdego wizażysty. Jest świetnym uzupełnieniem Sypkiego Pudru Jęczmiennego Ecocera.”

Opakowanie zawiera lusterko oraz poręczny puszek.

Ingredients (INCI):
Talc, Hordeum Vulgare Powder, Triethylhexanoin, Polymethylsilsesquioxane, Zea Mays (Corn) Starch, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Polyvinyl Alcohol, Glycerin, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Cena: około 15 zł.
Pojemność: 10g.

Puder jęczmienny do twarzy Ecocera w wersji prasowanej
Puder jęczmienny Ecocera

Moja opinia o pudrze jęczmiennym Ecocera:

Do tej pory myślałam, że to puder bambusowy będzie moim ulubieńcem nad ulubieńcami jeżeli chodzi o kosmetyki Ecocery. Nic bardziej mylnego! Puder jęczmienny jest (według mnie) nieco drobniej zmielony od wersji ryżowej, a nawet bambusowej (to możliwe?!), przez co bardziej mi przypadł do gustu. Jest bezzapachowy i w kolorze białym, ale po naniesieniu na twarz staje się niewidoczny/transparentny. To, co mi się w nim podoba, to efekt matu, jaki daje. Jest to ładny mat bez podkreślenia suchych skórek i bez efektu maski. Puder ten matuje naprawdę dobrze i na długie godziny (najszybciej wyświeca mi się na nosie, bo już po 3h muszę się tam przypudrować ponownie). Z resztą twarzy jest ok, nie muszę jej dodatkowo przypudrowywać w ciągu dnia. Kosmetyk ten daje bardzo naturalny efekt. Jest baardzo wydajny - niewielka jego ilość jest potrzebna do pokrycia całej twarzy. Nie zapycha, nie powoduje uczuleń ani alergii. Zarówno wersja sypka, jak i prasowana świetnie mi się sprawdza. Sypki nadaje się do bakingu, a prasowany do poprawek w ciągu dnia. No cóż, jest to kolejny produkt tej marki, który mi się sprawdził i który muszę Wam polecić! Jest wart swojej ceny, zwłaszcza, że jest tak wydajny.

Pudry jęczmienne Ecocera
Pudry jęczmienne Ecocera

Prasowany puder jęczmienny do twarzy Ecocera
Prasowany puder jęczmienny Ecocera

Serdecznie polecam Wam ten puder! Jest to kolejny świetny produkt marki Ecocera. Sądziłam, że po wcześniejszych jego wersjach (ryżowej i bambusowej) nic mnie nie będzie już w stanie zaskoczyć. A jednak! Pokochałam ten puder jeszcze mocniej, niż poprzedników. Odkąd go mam jest używany codziennie i raczej szybko mi się nie skończy. Jeszcze raz serdecznie polecam!

A Wy co o nim sądzicie? Dajcie znać w komentarzach :) Buziaki :*


82 komentarze:

  1. Nie znam tej marki, ale bardzo mocno zakręciłaś mnie do przetestowania tego kosmetyku. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, nie tylko ten puder, ale również pozostałe wersje :)

      Usuń
    2. Ja używam od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolona :) Polecam sprawdzić.

      Usuń
  2. Sama nazwa już zachęca :) ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tej lekturze mam wielka ochote przetestować

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie korzystam z sypkich pudrów, a mam ryżowy i bananowy jeszcze nie otwarte, ale jęczmienny brzmi ciekawie 😸

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego się nie spodziewałam ,że z jęczmienia puder można zrobić ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym produkcie, ale nie miałam okazji przetestować :)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tu do Ciebie zaglądać, jest tyle fantastycznych nowości. Ja tylko zapisuję co mam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko wykończeń puder drogeryjny to zacznę testować takie kosmetyki :) bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to teraz czekamy na puder orkiszowy i z płaskurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o kosmetykach tej firmy, ale bardzo mocno zachęciłaś mnie do ich kupienia :) Nawet pozwoliłam sobie przejrzeć ich stronę internetową, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja lubię, jak nie widać pudrów, więc być może będzie to produkt dla mnie. Dzięki za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  12. znam tylko ryżowy, ale jak mi się skończy to koniecznie wypróbuję jęczmienny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad tym produktem. Obawiam się tylko tego, że mam problem suchej skory :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znany mi produkt. Ogólnie rzadko używam pudru.
    https://edi-i-marco-voyagerr.blogspot.com - będzie nam miło jak nas odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie go sprawdzimy również i wtedy oczywiście podzielimy się nasza recenzją 😄

    OdpowiedzUsuń
  16. To jeden z najlepszych pudrów jakie miałam, bardzo wydajny i świetnie matujący :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie zawsze można się czegoś nowego dowiedzieć. Samej mi się nie chce szukać nowinek kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wersja prasowana tego pudru jęczmiennego mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Good post 😊 thanks for your sharing 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Może być z tego fajny prezent np. pod choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ryżowy i bambusowy miałam i całkiem nieźle mi sie spisywały, ale o istnieniu jęczmiennego nie miałam zielonego pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o nim same dobre rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mieliśmy okazji używać niczego podobnego jeszcze, chętnie sprawdzimy

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam go, ale nie wiedziałam ,że z jęczmienia można puder ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem, że jest puder bambusowy, ryżowy ale o jęczmiennym nie słyszałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba u Nataliebeauty słyszałam jak bogate spektrum działania miał mieć ten puder. Według Twojego opisu puder ten przypomina mi loose powder od AA (mogłam przekręcić nazwę,bo nie pamiętam dokładnie). W asortymencie ecocery brakowało mi właśnie takiego mniej matującego pudru i się doczekałam. Na pewno spróbuję sypką wersję, bo takie zdecydowanie bardziej wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe. Szukam dobrego pudru.

    OdpowiedzUsuń
  28. Your style is very unique compared to other folks I've read stuff from.
    Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just
    book mark this blog.

    OdpowiedzUsuń
  29. I haven't checked in here for some time since I
    thought it was getting boring, but the last few posts are good quality so I guess I will add you back to my everyday bloglist.
    You deserve it my friend :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello! This is my first visit to your blog! We are a
    team of volunteers and starting a new project in a community
    in the same niche. Your blog provided us valuable
    information to work on. You have done a wonderful job!

    OdpowiedzUsuń
  31. Thank you for every other informative site. Where else
    could I am getting that type of information written in such a perfect way?

    I've a venture that I'm simply now operating on, and I have been on the look out for
    such information.

    OdpowiedzUsuń
  32. Keep up the good piece of work, I read few content on this web site and I believe that your web site is real interesting and has got sets of good info.

    OdpowiedzUsuń
  33. I've learn a few excellent stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting.

    I surprise how a lot attempt you put to make this type of great
    informative web site.

    OdpowiedzUsuń
  34. Takiego jeszcze nie miałam, ja ostatnio używam pudru ryżowego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. A który z tych pudrów byś najbardziej poleciła?

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie korzystałam jeszcze z tego pudru. Dziś tyle nowości, że życia braknie, aby przetestować każdy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna i wyczerpująca temat recenzja :) jeszcze nie miałam przyjemności korzystać z tego produktu ale po lekturze Twojego bloga zapewne się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rozświetlacz zdecydowanie bardziej mnie skusił do zakupu, a puder właśnie nie wiem, sama nie wiem, musiałabym chyba przetestować na własnej twarzy. Dobre pudry do twarzy mam też od Eveline i to od dłuższego czasu. Jak do tej pory dobrze się sprawdzają, fajnie trzymają się i też odcień bardzo mi podchodzi. Będę się raczej tych trzymać, ale zawsze przecież może znaleźć się coś co wygryzie kosmetyki, z których jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia