5 lutego 2024

Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera

Hej! Dzisiaj mam dla Was recenzję mojego ukochanego pudru do twarzy - ryżowego z firmy Ecocera. Bardzo go lubię, dlatego postanowiłam go tutaj troszkę pozachwalać. Ciekawi? Zapraszam na post!
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Swój puder kupiłam w Drogerii Pigment przy ulicy Długiej w Krakowie. Zapłaciłam za niego 18,99 zł. Wcześniej czytałam mnóstwo pozytywnych opinii na jego temat i to w głównej mierze spowodowało, że go wybrałam.

Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera

Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Od producenta:
,,Puder ryżowy – Fixer - Proszek z ryżu to naturalny kosmetyk o wspaniałych właściwościach pielęgnacyjnych i estetycznych. Stosowany jest od wieków jako specyfik wygładzający, łagodzący stany zapalne oraz wspomagający nawodnienie naskórka. Proszek z ryżu jest też znany ze zdolności do pochłaniania wilgoci i sebum. Odbywa się to jednak powoli, dzięki czemu puder nie przesusza skóry i może być z powodzeniem stosowany przy każdym typie cery.


Puder ryżowy ECOCERA zawiera drobno zmielony proszek z ryżu, który jest niezwykle lekki, transparenty, nie zatyka porów. Doskonale komponuje się z każdym odcieniem skóry – nie wybiela, ale wyrównuje jej koloryt ukrywając drobne niedoskonałości. Dzięki wyjątkowo gładkiej konsystencji nadaje cerze  jedwabisty wygląd, zmiękcza ją i wygładza.



Puder ryżowy ECOCERA przedłuża trwałość makijażu i długotrwale matuje skórę, nawet w warunkach wysokiej wilgotności powietrza – dlatego chętnie sięgają po niego wizażyści i charakteryzatorzy.  Nie zawiera talku, parabenów i jest produktem w 100% pochodzenia naturalnego.
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Właściwości:
  •         produkt hipoalergiczny, bez parabenów, baz talku,
  •          fixer – przedłuża trwałość makijażu do 16 godzin,
  •          puder ryżowy to jeden z najsilniejszych absorbentów sebum,
  •          nadaje cerze aksamitną, jedwabistą gładkość,
  •         nie zatyka porów, daje ultranaturalny efekt,
  •          niezwykle łatwy w aplikacji, stapia się z kolorytem cery,
  •          delikatny, transparentny, lekki,
  •          nie testowany na zwierzętach.

Uwaga!
Pudrowanie twarzy należy zawsze rozpoczynać od górnej partii twarzy ku dołowi. Pozwala to uniknąć podniesienia się włosków na twarzy, a co za tym idzie efektu ziemistej cery.

Pojemność: 15g


Przydatność: 12 miesięcy od pierwszego otwarcia.''

Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Skład: Dimethylimidazolidinone, Rice Starch, Magnesium Stearate, Phenoxyethanol, Parfum Ethylhexylglycerin.

Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Moja opinia: w tym pudrze zakochałam się od pierwszego użycia. Jest bezzapachowy, biały, ale nałożony na twarz staje się transparentny. Świetnie matuje na dłuuugie godziny. I dlatego go tak bardzo lubię. Wcześniej używałam pudru z Rimmel Stay Matte i dobrze mi się sprawdzał, ale odkąd mam puder z Ecocery - już nigdy do niego nie wrócę. Swoje kosztuje, bo musimy za niego dać prawie 20 zł, ale naprawdę warto. Często można go dorwać taniej w drogeriach internetowych. Jest dość wydajny - już niewielka ilość starcza, żeby pokryć całą twarz. Nie trzeba go nakładać nie wiadomo ile, bo efekt i tak będzie świetny. Nie trzeba go także przypudrowywać w ciągu dnia. Rano nałożony pozostawia zmatowioną twarz do wieczora. Nie zapchał mnie, nie dostałam po nim żadnego uczulenia, ani alergii. Trzeba z nim uważać przy nakładaniu, zwłaszcza pędzlem, bo jest to produkt sypki. W zestawie mamy dołączoną małą gąbeczkę do nakładania, ale ja jej nie używam. Wolę to robić pędzlem. Nadaje się do bakingu. Nie mam co do niego żadnych wątpliwości - jest świetny i tyle! Lepszego nie miałam i nie mam zamiaru szukać. Polecam bardzo, bardzo, bardzo serdecznie!

Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Moja recenzja - puder ryżowy z Ecocera
Nie pozostaje mi nic innego jak bardzo serdecznie Wa go polecić, bo jest naprawdę tego wart. Sprawdza się świetnie i warto w niego zainwestować, tym bardziej, że jest dość wydajny. Jeżeli natomiast nie lubicie pudru w formie proszku, to dostępna jest jeszcze druga wersja tego produktu - jako puder prasowany. Także dla każdego coś dobrego. Jeszcze raz bardzo polecam i jestem ciekawa Waszych opinii na jego temat. Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

110 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie do wypróbowania :) Mam nadzieję, że i u mńie się sprawdzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ich puder bananowy i jest tragiczny... Ten mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam że jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO. Taki puder ryżowy to dla mnie zupelna nowosc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam przyjemności używać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie widziałam takiego, dzięki za tę recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i zgadzam się, że jest niezwykle wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze okazji sprawdzić działania na mojej cerze pudrów tej marki, mimo wielu pozytywnych opinii na ich temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie tak dobrej opinii o pudrze dawno nie czytałam, rzeczywiście jakiś wyjątkowy ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie to średni wybór, ponieważ nie używam podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to zabrzmi dziwnie, ale nie lubię tego pudru choć kupiłam już 3 opakowanie. Zdecydowanie lepszy efekt na twarzy daje mi puder ryżowy z Paese, ale jest dużo droższy a ja pudru zużywam dużo wiec mi się nie opłaca 😠. Z trwałością i efektem zmatowienia się zgodzę, ale wykończenie dalekie od perfekcji. Mimo to na codzień obleci 🤗

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze byłam ciekawa jak sprawdzi się u mnie ten puder! Muszę go wreszcie zakupić ;)
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny produkt, akurat rozglądam się za czymś naturalnym, z efektem matującym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam styczności z pudrem ryżowym, czas się na niego skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki slynny a ja jeszcze go nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie używam pudru ryżowego innej marki, ale jak go skończę to wyprobuje ten

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam, ale dla mnie jest za mocny, zbyt matowy. Wolę takie bardziej satynowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaką miałam i oddałam Patrycji którą Zresztą znasz bo u mnie dosyć mocno po dłuższym czasie zaczął wysuszać skórę

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę przyznać, że jestem zaintrygowana! Rzadko używam pudrów, bo zwykle wyglądam albo jak trup, albo jak lalka z horrorów. To prawdopodobnie z winy braku umiejętności, ale wspomniałaś nawet jak ten puder nakładać :) Do Krakowa mam daleko, ale poszukam w internetach, może się nawet skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To raczej nie dla mnie - ja preferuję produkty głęboko nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego produktu, dziękuję za ciekawą recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo o nim czytałam, ale na pewno się nie skuszę. Nie lubię sypkich pudrów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt i dla mnie zupełna nowość, nie wiedziałam, że ma takie właściwości. Muszę wypróbować, ciekawa jestem jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy produkt :) Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje. Lubię takie nowinki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jego skład niestety już taki naturalny nie jest... nie wiem jak do naturalnego kosmetyku można dodać phenoxyethanol...

    www.NaturalnieAndzia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Używałam i był całkiem ok, jednak preferuję bambusowy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy takiego nie używałam, ale wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Czyli puder ten to Twoja perełka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pk Twojej recenzji to ten puder będzie hitem :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nie testowałam żadnego tego typu produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ocho, coś dla mnie, lubię testować nowości, a puder ryżowy do nich należy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Puder ryżowy? Nigdy o takim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglada ciekawie. Muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością wypróbuję ten puder, bo Twoja recenzja mnie do niego zachęciła. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ostatnio szukałam tego pudru w kilku drogeriach zachęcona twoim wpisem. Ale póki co bezskutecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja własnie próbuję się w ogóle odnaleźć w świecie kosmetyków, nie znam się na nich i jakoś nigdy nie chciało mi się im poświęcać czasu. Ale różne wegańskie i ajurwerdyjskie produkty mi się spodobały i chyba bliżej się temu przyjrzę. Ten puder też brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Czego to nie wymyślą! Pierwszy raz czytam o pudrze z ryzu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna alternatywa dla chemicznych, testowanych na zwierzętach innych kosmetyków. Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  40. Używam akurat innej firmy i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  41. Brzmi jak kosmetyk idealny!

    OdpowiedzUsuń
  42. od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem pudru ryżowego więc moze dobrze, ze tu wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ten puder widzę po raz kolejny w tym tygodniu! albo marka przeprowadza świetną kampanię marketingową, albo rzeczywiście produkt spisuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Moja koleżanka używa i zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam pudry ryżowey i na ten chętnie bym się skusiła

    OdpowiedzUsuń
  46. Czego to teraz nie wymyślą ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. ooo super! Również przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. OO super :) na pewno przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia