11 lipca 2018

Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa

Witajcie kochani! Przyszedł czas, żebym zaczęła powoli recenzować Wam kosmetyki, które otrzymałam na tegorocznej edycji Meet Beauty. Już, co prawda, pojawiły się dwie recenzje z tej serii (jedna o podkładzie z Pierre Rene oraz o żelu do demakijażu Tołpy), ale postanowiłam tę nieoficjalną serię kontynuować. Dlatego dzisiaj opowiem Wam o kremie stymulującym nocną regenerację od firmy Tołpa. Od razu bardzo mnie zainteresował - głównie przez swoją tajemniczą dość nazwę. Byłam ciekawa, jak on stymuluje tę nocną regenerację. Teraz już to wiem i mam zamiar się z Wami tym podzielić. Jeżeli jesteście ciekawi, co o nim sądzę, to zapraszam serdecznie na dalszą część posta. 

Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa
Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa
Krem ten, tak jak wcześniej wspomniałam, dostałam od firmy Tołpa na IV edycji Meet Beauty. Od razu zaznaczam, że pudełko kartonowe, w którym znajdował się ten krem wyrzuciłam, zapominając o tym, że muszę przecież zrobić jego zdjęcia do recenzji na bloga. Ale trudno, jakoś to przeżyjemy.

Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa
Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa
Jego pojemność to 40 ml. Ma za zadanie zwiększać nawilżenie o 14% i przyspieszać regenerację. Ograniczać ucieczkę wody z naskórka o 22%. Jest hipoalergiczny. Do każdego rodzaju skóry, głównie wrażliwej i potrzebującej regeneracji. Jego cena to 49,99 zł. Ma biały kolor i kremowy zapach, dość przyjemny.

Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa
Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa

Od producenta:
,,Wiemy, że... podstawowa pielęgnacja może nie rozwiązać wszystkich problemów naszej skóry. Wtedy w łazience potrzebne jest działanie intensywniejsze.  tołpa.® estetic to czyste składniki aktywne, warstwowa metoda nakładania i lepsze przenikanie do głębszych warstw skóry.

Nasz dermokosmetyk stymuluje nocną regenerację i intensywnie nawilża. Uzupełnia płaszcz hydrolipidowy i wzmacnia barierę ochronną. Chroni przed ucieczką wody, która może przebiegać niezwykle szybko w czasie snu. Dzięki fizjologicznemu pH nie narusza naturalnej równowagi skóry, łagodzi podrażnienia i redukuje zaczerwienienia. Wspomaga odbudowę mikrouszkodzeń. Eliminuje dyskomfort ściągnięcia i napięcia skóry.

Małe wielkie składniki to torf tołpa.®, kwas traneksamowy, glukonolakton, kompleks kiełków pszenicy, drożdży i hialuronianu sodu, masło shea być może niektóre nasze składniki posiadają zagadkowe nazwy. Ale prawda jest taka, że żaden z nich nie znalazł się tutaj przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni.

Mamy na to dowody*:
  • uzupełnia barierę ochronną skóry i ogranicza ucieczkę wody o 22% zaraz po zastosowaniu,
  •  łagodzi podrażnienia i redukuje zaczerwienienia o 13% zaraz po zastosowaniu i o 22% po 2 tygodniach stosowania,
  • zwiększa nawilżenie skóry o 14% po 2 tygodniach stosowania.
 *badania aparaturowe i dermatologiczne na grupie 30 osób

Sposób użycia: nanieś krem na oczyszczoną i stonizowaną twarz, omijając okolice oczu. Wmasuj do całkowitego wchłonięcia. Stosuj codziennie wieczorem.

Aluminiowa tuba: nie bez powodu umieściliśmy ten  krem w aluminiowej tubie. Bo takie opakowanie nie zasysa powietrza i bakterii. I dzięki temu krem jest dłużej bezpieczny.

Inne: przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Uniwersytetu Medycznego.

0% sztucznych barwników, silikonów, oleju parafinowego, parabenów i donorów formaldehydu.
Na tak: naturalny kolor, roślinne składniki aktywne, fizjologiczne pH, konserwanty, opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi.''

Skład:  Aqua, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Cetearyl Alcohol, Caprylyl Caprylate/ Caprate, Caprylic/Capric Triglyceride,Methylpropanediol, Gluconolactone, Tranexamic Acid, Lactic Acid, Glyceryl Stearate Citrate, Parfum, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Sodium Polyacrylate, Ceteareth-20, Peat Extract, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Pantolactone, Ethylhexylglycerin, Hydroxyethylcellulose, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Disodium Cocoamphodiacetate, PVP, Sodium Metabisulfite, Tetrasodium EDTA, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Phenylpropanol.

Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa
Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa
Moja opinia:
Krem ten pokochałam od pierwszego użycia, bo świetnie nawilża skórę. Żaden inny krem nie potrafił nawilżyć tak dobrze mojej twarzy, jak zrobił to właśnie ten z Tołpy. To jest naprawdę super nawilżenie, bardzo wyczuwalne, które pozostaje na skórze przez prawie cały dzień. Ogólnie bardzo miłe uczucie. Konsystencji nie ma ani za rzadkiej, ani za gęstej - dla mnie jest w sam raz. Taki idealny kremik. Już po pierwszym użyciu, sprawia, że skórą staje się miękka i bardzo gładka. Rano skóra twarzy jest zregenerowana, rozświetlona, bez przebarwień. Nie wystąpiły mi po nim żadne reakcje alergiczne, żadne niedoskonałości nie wyskoczyły, nie wysypał mnie, ani nie zapchał. Krem jest ogólnie dość wydajny - wystarczy mała ilość aby pokryć całą twarz, ale także szyję i dekolt. W jakimś małym stopniu zmniejszył tez moje przebarwieniaZapach jest bardzo delikatny, kremowy, ogólnie przyjemny. Jestem w nim zakochana! Gdyby nie jego dość wysoka cena, która jest zarazem jedynym minusem, który tu widzę, to bym się na niego skusiła ponownie. Jest świetny i dlatego Wam go serdecznie polecam! 

Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa
Moja recenzja - krem stymulujący nocną regenerację od Tołpa

Podsumowując: z czystym sumieniem mogę polecić Wam ten kremik. Jest super! Świetnie nawilża, wygładza, regeneruje. Jest wart zainteresowania się nim. Minusem jest jego cena - za 40 ml musimy zapłacić 50 zł, co jest jednak sporo, jak na kremik o tej pojemności. Sytuację ratuje jednak fakt, że jest dość wydajny. Wtedy nie jest nam aż tak żal wydać na niego pieniędzy, gdy wiemy, że starczy nam na długo. Oprócz kwestii jego ceny - niektórych może zapchać przez to, że jest dość treściwy a reszta jest bez zarzutów i nie mam się do czego przyczepić. Stał się moim ulubieńcem i ogólnie serdecznie go Wam polecam! A może ktoś z Was już miał okazję go testować? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki :*

130 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki tołpa, choć niektóre rulują się na twarzy pod podkładem. Ale większość jest super. Zwłaszcza te na noc i żele do mycia twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to by było coś idealnego dla mnie, potrzebowałabym takiej nocnej regeneracji, rozejrzę się za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe

    www.emistrazaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, ostatnio kupuję sporo nowości i je testuję. Chyba się na niego skuszę! Dzięki za info!

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie poszukuję dobrego kremu na noc, dzięki za opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam balsam Tolpy i był bardzo dobrym produktem

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący produkt, rozejrzę się za nim w drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety Tołpa nie lubi. Mialam inny kosmetyk i moje nogi byly jedna wielka rana :/ bez sensu w ogole...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada jak pasta.



    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi to by się przede wszystkim przydało coś na przebarwienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj cos dla mnie szkoda ze zdjęca opakowania nie ma bo to troche ulatwa szukanie ale w internecie wszystko się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię masło shea ale w dosyć dużym stężeniu chyba by mnie zapchał ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny krem stymulujący. Mam nadzieję, że na prawdę są takie super efekty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że taki drogi, bo chętnie bym wypróbowała na własnej skórze:) Ogólnie nie przepadam za produktami Tołpa, ale po Twojej recenzji czuję się skuszona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ale tylko z blogów <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam krem tołpy i go bardzo lubię, jestem w szoku jak wiele fajnych kosmetyków ma ta marka. Słyszę o co raz to innych produktach, które świetnie się sprawdzają. Dobrze że ma aluminiowe opakowanie, lepiej się je wyciska, a i jest lepsze dla produktu, dokładnie tak jak napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak już Ci pisałam na Fb pamiętam, że już wcześniej miałam krem z tej marki, ale w którejś z podróży w magiczny sposób zaginął ;) Może warto wrócić, szczególnie, że recenzja wydaje się całkiem dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłam fotkę kremu, mam nadzieję, że uda mi się go dzisiaj kupić. Cena tez jest Ok, zobaczymy jak z wydajnością. Ciekawa jestem, czy będzie mi służyć, bo mam bardzo wymagającą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj skład niestety jest kiepski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tołpa ostatnio stała sie popularną marką, chyba czas spróbować, bo to kolejna recenzja, która czytam i pozytywna do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to skoro tak, to pozostaje go jedynie nabyć i wypróbować. Lubię takie tuby :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zainteresował mnie ten krem już jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nocne są najlepsze. Na dzień uzywam tylko bardzo lekkich kremów

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba sie na niego skusze, lubie dobre nawilzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam, bo mam tłustą skórę, ale ogólnie bardzo lubię Tołpę. Prawdziwe, skuteczne, nieoszukane kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kosmetyk chętnie przetestuję, może to coś dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Popieram twoje polecenie ❤️ Kosmetyki od tołpa są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię produkty z Tołpy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ooo bardzo lubię ten produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piszesz zachęcająco, ale mam kilka obaw co do składu, więc wolałabym zacząć od próbki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze wszyscy mi powtarzali, że nocne kremy są lepsze, bo mają więcej związków i mogą dłużej działać. Dlatego z chęcią ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja to chyba jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku Tołpy...?

    OdpowiedzUsuń
  33. To coś dla mnie! Ostatnio słyszałam wiele dobrego o tej marce

    OdpowiedzUsuń
  34. itspartypeanut14 lipca 2018 14:23

    Brzmi jak idealne rozwiązanie na lato! Mam cerę mieszaną i zwykle nawilżam newralgiczne okolice kremami z Ziaji, ale latem nakładanie kremu rano jest dla mnie nie do przyjęcia ze względu na gorąc :| wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. Słyszałam o tej firmie parę razy i to same dobre opinię, więc chyba musi coś w tym być. :D

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu, Enka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie przepadam za kremami bazującymi na maśle Shea, ale ze względu na opis działania chętnie dałabym mu szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogólnie na cerę nie narzekam, mam trochę przebarwień na twarzy :) Rozwiązuję to cytryną i pewnym naturalnym olejkiem znanej firmy :) Ogólnie staram się nie nadużywać kosmetyków, a o tym pierwszy raz słyszę. Może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kosmetyki Tołpy polubiłam już jakiś czas temu. O tym kremie akurat nie słyszałam, ale po recenzji widzę, że mógłby mi przypaść do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Krem wydaje się być ok, ale patrząc na skład troche mam wątpliwości

    OdpowiedzUsuń
  40. Tolpa lubie ;) bo Polska :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobno bardzo dobre produkty !

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam kosmetyki od Tołpa ale tego kremu nie widziałam. Muszę go koniecznie wypatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  43. czyli ulubieniec, skoro tak dobrze nawilża to przyznam że czuje sie kuszona:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Tołpa jest całkiem niezła. Osobiście stosuję krem do stóp i jestem zadowolona. Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  45. Patrzę na te kosmetyki w drogerii i patrzę, a jakos jeszcze nic nie kupiłam🙂

    OdpowiedzUsuń
  46. nie słyszałam o firmie Tołpa

    OdpowiedzUsuń
  47. Polskie kosmetyki też mogą byc wysokiej jakości i to warto doceniać.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię i cenie produkty z tej firmy, aczkolwiek tego kremu nigdy jeszcze nie widziałam... Pytanie dlaczego? ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie kiedyś Tołpa mooocno uczuliła. Od tamtej pory unikam...

    OdpowiedzUsuń
  50. Mnie również, tenkrem nie jest chyba dla wrażłiwej skóry

    OdpowiedzUsuń
  51. Wcześniej nigdzie go nie widziałam. Albo nie zwróciłam na niego uwagi, jest taki niepozorny :) Świetnie jednak, że się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  52. Super krem, używałam go przez tydzień i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten krem muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  54. Chyba się skuszę na zakup tego kremu. Od dłuższego czasu szukam jakiegoś fajnego kosmetyku na noc.

    OdpowiedzUsuń
  55. Jeśli dobrze nawilża, to chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ooo, to chyba coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Sama nie wiem, czy u mnie by sie sprawdzil..

    OdpowiedzUsuń
  58. Chyba już pisałam, że kocham kosmetyki Tołpy? Biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Odpowiedzi
    1. mój narzeczony użył ze 2 razy i nic mu się nie działo :D

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia