27 lipca 2018

Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki

Witajcie kochani! Przyszedł czas, żebym zrecenzowała dla Was mój ukochany, a w zasadzie  już teraz najukochańszy mus do ciała od firmy Cztery Szpaki. Ci, którzy obserwują mnie na Fanpage lub na Instagramie już trochę zdążyli go poznać, bo wspominałam o nim jakiś czas temu. Dzisiaj jednak przyjrzymy się mu jeszcze bliżej i mam nadzieję, że zachęcę Was do jego wypróbowania. Zapraszam!
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki

Na wstępie warto zaznaczyć, że ten produkt otrzymałam jeszcze w maju na Spotkaniu Blogerek w Nowym Sączu (relacja z tego wydarzenia TUTAJ) jako podarunek od firmy Cztery Szpaki (marka ta była jednym ze sponsorów tego wydarzenia).

Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki

Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki

Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki

Od producenta:
,,Mus do ciała (masło/mus do ciała) – Konopie i Pomarańcza:  
Puszysty mus do ciała skomponowany z masła shea i tłoczonych przez nas metodą na zimno olejów: kokosowego, konopnego, lnianego i oleju arganowego. Produkt ma konsystencję gęstej bitej śmietany, która rozpuszcza się po zaaplikowaniu na skórę i momentalnie się wchłania. 
Aplikuj na lekko wilgotną skórę całego ciała po kąpieli – najlepiej 2 wieczory/poranki z rzędu. Dożywisz i zregenerujesz skórę, efekt będzie widoczny natychmiast. Później używaj musu 1-2 razy w tygodniu. 
Olejki eteryczne: mandarynkowy, pomarańczowy i imbirowy przywołują skojarzenie z ciepłem, słońcem i radością życia. I taki właśnie jest ten mus. 
Wiemy, że zdjęcie musu nie oddaje jego zalet. Dopiero bezpośredni kontakt z produktem powoduje to, co lubimy najbardziej: reakcję pt. “Wow!”. 
Kosmetyk bez chemii, bez konserwantów. 
Ma lekką konsystencję, doskonale pracuje na skórze i błyskawicznie się wchłania. 
Masło shea – to kosmetyczna alfa i omega – odżywia i regeneruje skórę. Zawartość witamin A i E chroni skórę przed wolnymi rodnikami, co spowalnia procesy starzenia. Ma także szerokie właściwości ochronne – chroni nasze ciało przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych Olej konopny – wygładza, napręża i uelastycznia skórę, sprawia że ciało wygląda młodziej i bardziej promiennie. Olej lniany – pomaga utrzymać w równowadze gospodarkę wodno-tłuszczową skóry, działa odmładzająco i przeciwzapalnie. Olej arganowy – to prawdziwy eliksir młodości, nawilża, uelastycznia i odpręża skórę. Olej kokosowy – pomaga utrzymać właściwy stopień nawilżenia skóry, wzmacnia elastyczność i naprężenie, spowalnia starzenie, ma również działanie antybakteryjne. Olejek eteryczny pomarańczowy – oprócz cudownego odświeżającego zapachu, działa antybakteryjnie, przeciwzapalnie, a także wpływa korzystnie na libido :) 
Pojemność: 150 ml Data przydatności do użycia: 6 miesięcy
Cena: 29 zł.'' 

Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki

Skład:
Masło shea, olej kokosowy zimnotłoczony, olej konopny zimnotłoczony, olej lniany zimnotłoczony, olej arganowy, skrobia kukurydziana, naturalne olejki eteryczne: pomarańczowy, mandarynkowy, imbirowy, witamina e. 
 INCI: butyrospermum parkiicocos nuciferacannabis sativa seed oillinum usitatissimum seed oil, argania spinosa kernel oilzea mays (cornstarchcitrus aurantium amara (bitter orangeoilcitrus tangerina (tangerineoilzingiber officinale (gingerroot oiltocopherol. 

Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki

Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki

Moja opinia:
Dla mnie jest to najlepszy masło/mus/balsam do ciała, jaki miałam. Zacznę może od zapachu tego cuda - jest naprawdę piękny i zdecydowanie wart grzechu - pomarańczowy, świeży, słodki, bardzo przyjemny, aż chce się nim posmarować skórę. Utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas po aplikacji. Dalej - konsystencja - to coś niesamowitego. W opakowaniu mus wygląda jak jasnożółta zbita puszysta pianka/chmurka. Po prostu obłędnie,. Aż chciałoby się ją zjeść. Pod wpływem ciepła naszych dłoni ta pianka zamienia się w olejek do ciała, który cudownie rozprowadza się na skórze. Bardzo dobrze się wchłania, jednak u mnie pozostawia zazwyczaj jeszcze lekką warstwę (film) na skórze, ale mnie to nie przeszkadza. Pięknie wygładza i nawilża skórę, sprawia, że wygląda na odżywioną, zdrową i zadbaną. Jest dość wydajny ze względu na to, że zamienia się w olejek. No i skład - naturalny i zachwycający wręcz. Jak dla mnie - produkt wart każdej wydanej złotówki. Mój numer 1 jeżeli chodzi o balsamy do ciała. Polecam najserdeczniej, jak się da!

Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Moja recenzja - puszysty mus do ciała od Cztery Szpaki
Chyba już nie muszę nic dodawać - jest to po prostu cudowny produkt. Wspaniale działa, ślicznie pachnie, ma fajną konsystencję i super naturalny skład. Jeżeli ktoś jest nim zainteresowany to można go dostać TUTAJ. Bardzo polecam! A Wy co o nim sądzicie? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*


134 komentarze:

  1. Ciekawa recenzja. Swoją drogą konopie to mi się kojarzą z tymi indyjskimi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku o tej konsystencji. Musze sprobowav

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja do ciała niczego nie używam, ale słyszę ciągle dobre opinie o szamponie do włosów w kostce tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie musy do ciała, Twoja opinia mnie absolutnie przekonała i chętnie go kupię. Pytanie tylko gdzie? Bo tej firmy nie znam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy! Swoją drogą nie napisze.. jak przeczytałam nazwe marki. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zachęciłaś, chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  7. jak mus to musowo puszcie pilingować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze ze ma wspaniala dla mnie konsystencje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilometry Codzienności27 lipca 2018 11:05

    Uwielbiam takie cudenka 😁 szczegolnie jesli pachna, daja super efekt na skorze i ladnie sie wchlaniaja. Mam sucha skore i chetnie przetestuje ten produkt 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wygląda, podoba mi się konsystencja pianki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zajrzałam na ich stronę. Szkoda że mają tylko 2 zapachy. Konsystencja wygląda genialnie, trochę jak twaróg :D. Lubię dziwne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjeciach wyglada pięknie! Aż smacznie bym powiedziała! Aż nawet czuje zapach!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że mi również by się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się prezentuje, nawet bardzo :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/07/jeansowa-spodnica-z-guzikami.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zaintrygowała mnie ta nazwa

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam musy do ciała! od 4 szpaki miałam cynamon z wanilią i wciąż o nim myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie konsystencje. No i zapach na pewno by mnie oczarował.

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mnie. Lubię takie zapachy, zwłaszcza latem. Chętnie przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej firmy, ale mus fajnie wyglada ipewnie ladnie pachnie pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej z tego wszystkie zaintrygowała mnie nazwa "Cztery szpaki"

    OdpowiedzUsuń
  22. Naturalny i bez chemii, spodziewałem się jakiejś kosmicznej ceny, a tu wielkie zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, aż chcę się skusić na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mus do ciała, muszę koniecznie wypróbować, na pewno przydatny przy wysuszonej skórze

    OdpowiedzUsuń
  25. Super recenzja, mnie jak to mnie już ciekawi zapach.

    OdpowiedzUsuń
  26. To zdecydowanie coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Skład całkiem fajny także skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie teraz przydałby mi się taki mus :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoja opinia zachęca do kupna. Może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda interesująco! No i to 1-2 razy w tygodnniu to coś zdecydowanie dla mnie, bo ja jestem stranie nieregularna w stosowaniu jakichś musów, balsamów, kremów itp. - czasami sobie odpuszczam jeden dzień, a ogólnie teraz latem stosuję naprzemian z balsamem brązującym, którego używam co 2-3 dni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne te opakowania :) Mus ma trochę kiepską nazwę - słowo puszysty w odniesieniu do ciała źle się kojarzy. Ale może tylko tak mi się wydaje?

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam tego typu produkty <3 lecę buszować po sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Intrygujacy mus zapach musi być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tych kosmetyków, ale recenzja zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To może być coś dla mojej skóry, bardzo chętnie wypróbuję ten kosmetyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałam bardziej niż zachecona. Z checiachęcią wypróbuję, gdy zdenkujė moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam o nim wcześniej, muszę wypróbować, gdyż kocham pomarańcze:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam kiedyś też taki mus tylko innej firmy, są super :) szczególnie na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wydaję mi się, że byłabym w stanie się w nim zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie produkty. Twoja recenzja mnie bardzo zainteresowała tym cudem. Mam nadzieję, że będę mieć sposobność wypróbować. Pozdrawiam serdecznie z Wietnamu. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio używam podobnego kosmetyku innej marki i potwierdzam, że ta konsystencja jest bardzo przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda świetnie - jeśli jest równie dobry to warto go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  43. Na razie miałam tylko ich mydełko, ale chętnie bliżej zapoznam się z marką i kupię coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Musu do ciała chyba jeszcze nie miałam, ale wygląda to tak delikatnie, że chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię kosmetyki o zapachu pomarańczy :) A ten mus wygląda bardzo ciekawie :) Jeśli tylko na niego trafię na pewno go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna cena więc chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  47. Sa swietne,korzystam od jakiegos czasu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba kupię takie coś mojej dziewczynie może skusi się na test.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie używałam musu, ale kupiłam mojej mamie naturalny, szafranowy i chyba nie do końca jej podszedł ;). Ten na pewno ładniej pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam kosmetyki konopne :) i do tego cudowna pomarańcza <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy nie stosowałam musów do pielęgnacji ciała.A ta konsystencja bardzo mnie interesuje.Zapach musi być cudowny dzięki pomaranczy.Fajnie że w skladzie jest olej kokosowy-uwielbiam go! Jestem ciekawa tego produktu!

    OdpowiedzUsuń
  52. puszysty mus do ciała. To brzmi bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie znałam tej marki. Jednak wygląda ciekawie, a ten zapach :D ciało musi być po nim bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Aż mam wrażenie, że czuję jego zapach na odległość. Obstawiam, że jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  55. Fantastyczna nazwa - mus do ciała! I to puszysty!Trzeba wypróbować na własnej skórze. Tym bardziej, że kocham zapach pomarańczy!

    OdpowiedzUsuń
  56. Wydaje się produktem luksusowym w stosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  57. Marki nie znam, ale to połączenie może być świetne.

    OdpowiedzUsuń
  58. Musy do ciała lubię a ten ma chyba fajną konsystencję

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię jak coś jest puuuuszyste :) Chciałabym go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie znam tej marki. Jednak z chęcią bym przetestowała ten mus ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia