7 maja 2018

Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe!

Witajcie! Pamiętacie post, w którym opowiadałam Wam o kosmetykach do pielęgnacji twarzy firmy Biotaniqe? Pisałam Wam w nim m.in. o węglowym żelu myjącym. A dzisiaj Wam go zrecenzuje. Ciekawi? Zapraszam na posta!
Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe!
Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe! 

Żel kupiłam na promocji w Rossmannie za 11 zł. Jego cena regularna to 15 zł, a pojemność to 250 ml. Pochodzi z serii Pure Detox (oczyszczanie aktywnym węglem). Zawiera aktywny węgiel z Drzewa Ubame i wodę probiotyczną pro.aQua.


Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe!
Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe! 
Od producenta:
,,PURE DETOX to linia skupiająca się na błyskawicznym i dogłębnym oczyszczeniu skóry z zanieczyszczeń i toksyn.

Węglowy Żel Myjący to innowacyjna formuła, która w kontakcie ze skórą tworzy delikatną mikropiankę błyskawicznie rozpuszczającą makijaż oraz zanieczyszczenia. Głęboko oczyszcza i detoksykuje skórę. Konsystencja fluidu przywraca skórze jedwabistą gładkość i nawilżenie, pozostawiając skórę świeżą i idealnie czystą. Daje przyjemne uczucie orzeźwienia.
Aktywny Węgiel z Drzewa Ubame przyciąga i absorbuje toksyny, usuwa martwy naskórek, eliminuje i zapobiega niedoskonałościom. Odblokowuje i ściąga pory. 

Sposób użycia: niewielką ilość produktu rozprowadzić kolistymi ruchami na wilgotnej skórze twarzy. Odczekać kilka sekund, następnie dokładnie spłukać wodą.’’

Aktywny węgiel z Drzewa Ubame ma za zadanie oczyszczać, detoksykować i wygładzać skórę, natomiast woda z technologią probiotyczną Lactobacillus jest pozbawiona minerałów obecnych w twardej wodzie, które obciążają skórę. Jest wzbogacona pochodną probiotyku i ma wzmacniać skórę, chronić, łagodzić i koić. 

W skład serii Pure Detox wchodzi jeszcze węglowy peeling-żel-maska 3w1 (jego recenzję również niedługo dla Was przygotuję) oraz lekki matujący krem nawilżający.

Skład: Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7, Glyceryl Cocoate, Acrylates Copolymer, Polyquaternium-7, Charcoal Powder, Panthenol, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconistoc/Radish Root Ferment Filtrate, Acrylates Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Glycereth-18, Glycereth 18 Ethylhexanoate, Polyglyceryl-10 Stearate, Polyglycein-10, Polyglyceryl-10 Myristate, Sodium Dehydroacetate, Parfum, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, DMDM-Hydantoin, Benzoic Acid, Sodium Benzoate, Citric Acid.

Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe!
Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe! 
Moja opinia: jak tylko zobaczyłam ten produkt i przeczytałam do czego służy i na jakiej zasadzie działa to, przyznam szczerze - byłam lekko zdziwiona, bo pierwszy raz spotkałam się z produktem, który ma za zadanie rozpuszczać makijaż oraz zanieczyszczenia, a jest czarny od węgla w składzie. Przekonałam się, że można nim spokojnie zmywać makijaż, nawet oczu i przy tym nie powoduje ich podrażnień. Odkąd go mam - bardzo lubię go używać, bo nie tylko świetnie zmywa mój makijaż, ale także dobrze oczyszcza twarz. Moja skóra nie jest po nim ani ściągnięta, napięta, ani zaczerwieniona. Nie wyskoczyły mi po nim żadne niedoskonałości. Tuż po jego użyciu czułam, że skóra jest dobrze oczyszczona, ale nie sucha, lecz lekko nawilżona. Ma bardzo przyjemny zapach, lekko słodki. Konsystencja jest dość rzadka. W kontakcie z wodą zaczyna się pienić tworząc lekką piankę na twarzy. Plusem jest także jego opakowanie z pompką, które ułatwia nam jego aplikację. Muszę też przyznać, że jest to dość wydajny produkt - już jedna pompka starcza mi na zmycie makijażu (nawet z oczu) i oczyszczenie twarzy. Fajnie, że jest wielofunkcyjny, bo możemy przez to oszczędzić i pieniądze i czas. Jestem z niego bardzo zadowolona i z pewnością kupię kolejne opakowanie.

Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe!
Moja recenzja - węglowy żel myjący od Biotaniqe! 
Podsumowując - bardzo serdecznie polecam Wam ten produkt, jest naprawdę godny uwagi. Fajnie działa, jest wydajny i niedrogi. A Wy co sądzicie? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

P.S. Ten post jest już 200 (dwusetny) na tym blogu!

118 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, będę musiał powiedzieć swojej dziewczynie o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie węgiel jest trochę za mocny

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że bardzo ciekawy produkt. Spotykam się z nim po raz pierwszy. Do tej pory stosowałam tylko maseczkę z aktywnym węglem od bielendy. Przy najbliższej wizycie w rossmanie muszę go poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobra opinia, wart uwagi też żel...chociaż kolor jest bardzo intrgujący :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarne toto , ale opinię wystawiłaś bardzo dobrą :-)
    Wart zainteresowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy produkt, przetestuję go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam paste z tej serii i bardzo mnie kusza pozostale kosmetyki od Biotaniqe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ten żel i nawet myślałam nad zakupem, ale skład mnie rozczarował - mógłby być nieco lepiej dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie mi sie konczy... kto wie może zdecyduje się właśnie na ten ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kosmetyki, na pewno przetestuję bo nie jest drogi, a wygląda całkiem przyjaźnie. Świetny blog, cudownie tu :)
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/przedpremierowo-ja-chyba-zwariuje-agata.html

    PS. Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś węglowy żel Bielenda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się jak węgiel działaby u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam tej marki w rossmannie, chyba zamówię online :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię produkty tej marki, ale tego żelu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o nim, ale bardzo mnie do niego zachęciłaś :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkty Biotanique są na mojej wishliście, możliwe że kupię je podczas najbliższej promki 2+2 na pielęgnację w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki węglowe, ale żelu nie spróbuję, bo SLES mi bardzo szkodzi na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sprawdza się, wydajny, przystępny cenowo, a przy tym o ciekawej kolorystyce. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kilka dni temu kupiłam produkt z tej serii. Na razie jestem zadowolona, myślę, że przy nim zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo świetnie zapowiadający się kosmetyk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję, będę w PL to z pewnością kupię

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie slyszalam o takim zelu, ale szczerze mówiąc nigdy też za mocno nie interesowalam się kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Stosuje maseczke w żelu weglowa i jest super

    OdpowiedzUsuń
  25. Totalnie nie znam, ja produkty do wlosow kupuje w hurtowni fryzjerskiej

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyczerpująca recenzja a kosmetyk moze mi się przydać w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo zaciekawił mnie ten produkt, nie miałam jeszcze okazji go używać

    OdpowiedzUsuń
  29. Kosmetyki z węglem bardzo dobrze działają na moją skórę. Tej firmy co prawda nie znam, używam innej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam nigdy produktów z węglem do twarzy. Za to regularnie stosuje węglową pastę do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  31. zachęciłaś mnie fajną recenzją :) będę próbować.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie opisane! To coś idealnie dla mnie, jak tylko będe w Rossmannie to muszę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy produkt. Cena jest bardzo przystępna, więc można wypróbować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety w składzie czysta chemia

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię kosmetyki z węglem. Jest już dużo jego rodzai (węgiel aktywny, granulowany czy bambusowy). Polecam do przygotowania własnego kosmetyku z tego surowca.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam podobny i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię tą firmę, więc zapewne spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  38. No nie powiem zainteresował mnie ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeszcze nie stosowałam kosmetyków tej marki.
    Ale wiem, że węgiel aktywny jest dobry prawie na wszystko, o węglu pisałam również u siebie na blogu.;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Idealny dla mnie :) Kupię go gdy będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aktualnie kończy mi się żel coś trzeba wybrać

    OdpowiedzUsuń
  42. Koniecznie daj znać jak z wydajnością. Na ile starcza jedno opakowanie. Cena jest okej, recenzja też pozytywną. Chętnie wypróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo dobry stosunek ceny co do jakosci. 11 a nawet 15 zl to naprawde dobra cena

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawa opcja żelowa do mycia twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo popopularne stały się produkty z tym składnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ostatnio widziałam go w aptece, nawet się zastanawiałam czy spróbować;) skoro polecasz, spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy produkt, z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy produkt, chociaż ten kolor nie jest zachęcający. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolor nie jest jakiś przyjemny, ale na pewno opis zachęca do przetestowania tego peelingu

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia