30 kwietnia 2018

Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Cześć kochani! Nadszedł czas, żebym Wam trochę opowiedziała o moich wrażeniach z czwartej edycji konferencji  Meet Beauty, w której miałam okazję uczestniczyć po raz pierwszy. Jestem niesamowicie z tego powodu zadowolona i mam nadzieję, że to nie był mój ostatni raz. Opowiem Wam o samej konferencji, jak i prezentach, które na niej otrzymałam. Od razu mówię, że ten post będzie dość długi, bo mam Wam trochę do napisania i pokazania, dlatego usiądźcie wygodnie, weźcie kawę/herbatę i zapraszam do czytania. A teraz zaczynamy!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Czym jest Meet Beauty?
Meet Beauty Conference to jedyna w Polsce konferencja dla blogerów i vlogerów urodowych. Podczas konferencji uczestnicy mogą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu sposobu prowadzenia bloga i vloga, komunikacji marketingowej, a także uczestniczyć w licznych warsztatach i prezentacjach przygotowanych przez beauty ekspertów. Celem konferencji jest nawiązanie i budowanie relacji między blogerami, a markami z zakresu beauty, dzielenie się wiedzą, wspólną pasją oraz nowościami w branży.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018! Fot. Meet Beauty 
Na Meet Beauty zgłaszałam się już 3 razy i dopiero za tym ostatnim udało mi się dostać i otrzymać zaproszenie. Byłam niezwykle szczęśliwa i wiedziałam, ze to będzie dobrze spędzony czas i, jak się później okazało, nie myliłam się.

Konferencja odbywała się 21 i 22 kwietnia w Hotelu Lord w Warszawie i brało w niej udział (oprócz mnie) 299 influencerek beauty. 

9 lutego dowiedziałam się, że jadę na Meet Beauty. Wtedy też organizatorzy przesłali mi maila z wszystkimi informacjami dotyczącymi tego wydarzenia. Prawie od razu zarezerwowałam nam nocleg (mnie i mojemu narzeczonemu) oraz bilety na pociąg w dwie strony.

10 kwietnia otrzymałam harmonogram całych dwóch dni konferencji. Możecie go zobaczyć niżej.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
16 kwietnia o godzinie 20:00 zaczęły się zapisy na warsztaty i trwały do 18 kwietnia (do końca dnia). Jedna osoba mogła zapisać się na maksymalnie 2 warsztaty w ciągu dnia. Mnie udało się zapisać na 4 warsztaty (po 2 w ciągu dnia), co prawda nie o tych godzinach, co chciałam, bo zależało mi na tym, żeby być na interesujących mnie wykładach, ale ważne, że w ogóle mi się udało. Warto dodać, że wszystkie wykłady nie wymagały zapisów, każdy mógł się na nie wybrać. Na warsztaty natomiast trzeba było się zapisać i na każdy z nich mogło być zapisanych max 50 osób. Jakie warsztaty wybrałam możecie zobaczyć poniżej:
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Zdecydowałam się na 2 panele makijażowe (Pierre Rene oraz Annabelle Minerals), panel paznokciowy (Neess) oraz panel pielęgnacyjny (Natura Siberica).

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Teraz możecie zobaczyć jakie firmy były obecne na tegorocznej edycji:


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018! Fot. Meet Beauty
Przed konferencją napisałam do Kasi z bloga Kaasja, bo wiedziałam, że tak jak ja, przyjechała na to wydarzenie z Krakowa. Umówiłyśmy się przed hotelem Lord w Warszawie. Muszę powiedzieć, że Kasia to bardzo sympatyczna, miła i pełna uśmiechu dziewczyna. Od razu złapałyśmy wspólny język i cały czas miałyśmy o czym rozmawiać. Ani na chwile nie czułam się przy niej skrępowana, co czasami mi się zdarza przy nowo poznanych osobach. Czułam się, jakbym ją znała od lat, jakbym rozmawiała z najlepszą przyjaciółką. Dziękuję Ci Kasiu za towarzystwo! Dzięki Tobie ta konferencja była dla mnie jeszcze lepsza.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Nadszedł pierwszy dzień konferencji. Razem z Kasią udałyśmy się do rejestracji po identyfikatory i czekałyśmy na oficjalne rozpoczęcie Meet Beauty. Po raz pierwszy w historii Meet Beauty - uczestnicy zostali podzieleni na kategorie i w zależności od tego, w jakiej tematyce ktoś prowadzi bloga - w takim kolorze identyfikator i torbę dostawał. Były 4 kategorie: pielęgnacja (kolor zielony), włosy (kolor niebieski), makijaż (kolor czerwony), paznokcie (kolor fioletowy). Oczywiście najwięcej było uczestników z kolorem zielonym i czerwonym. Jak widzicie niżej - ja załapałam się do kategorii pielęgnacyjnej. 


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Oprócz identyfikatorów dostałyśmy specjalne opaski, na których były napisane nazwy warsztatów, które wybrałyśmy i ich godziny oraz ulotki z informacjami o konkursach dla uczestników Meet Beauty.
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Oficjalne rozpoczęcie konferencji, kilka słów od organizatorów i musiałam lecieć na mój pierwszy warsztat - makijażowy z Annabelle Minerals. Tematem było mineralne rozświetlenie. Pokazywano nam na nim produkty tej marki i tworzono z nich makijaż rozświetlający. Ja już wcześniej znałam tę firmę i ich produkty, dlatego nie było to dla mnie nic nowego. Kocham ich podkład kryjący, ale po tym warsztacie chyba go wymienię na rozświetlający, bo jest równie dobrze kryjący, a daje jeszcze fajne lekkie rozświetlenie mimo, że nawet się nie świeci. 


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
W czasie kiedy byłam na warsztacie, który trwał 1,5 h, odbywały się 2 wykłady (każdy po 45 minut). Pierwszy pt. ,,Instagram - statystyki, hasztagi, zasięgi'' prowadzony przez Annę Pytkowską z BLOGmedia oraz drugi pt. ,,Przepis na udane zdjęcie na Instagram'' prowadzony przez Agnieszkę Wereszczaka z bloga agwerblog.pl. Bardzo zależało mi na ty, żeby być na tym drugim wykładzie, bo jego tematyka mnie zainteresowała. Ale nie można mieć wszystkiego.

Następnie była pół godzinna przerwa w trakcie której mogłyśmy pochodzić po stoiskach marek, pozadawać pytania, potestować kosmetyki, wziąć udział w konkursach, zjeść coś, napić się, odpocząć itd. Przez cały czas trwania wydarzenia mogłyśmy korzystać z poczęstunku. Woda, różnosmakowe soki, kawa, herbata, ciastka, ciasta, placki... to cały czas było do naszej dyspozycji, więc raczej nikt nie chodził głodny. Tym bardziej, że w każdy dzień był baaardzoo syty obiad.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Następnie odbył się wykład ,,Za kulisami aromaterapii: olejki eteryczne mogą pomóc skórze?'' prowadzony przez Klaudię Hebdę na którym nie byłam, bo za dużo czasu mi zeszło przy stoiskach firmowych. W tym czasie także odbywały się inne warsztaty.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
O 14:00 przyszedł czas na obiad. Jadłyśmy go w hotelowej restauracji. Było bardzo dużo dań do wyboru, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Jedzenia było baaardzo dużo, wybór ogromny i wszystko, co próbowałam było przepyszne. Do wyboru miałyśmy kilka zup, kilka dań głównych, kilka deserów i innych rzeczy. Prawdziwy szwedzki stół. Jedyny minus to to, że musiałyśmy jeść na stojąco przy wysokich okrągłych stołach. Organizatorzy natomiast siedzieli normalnie przy stołach. Rozumiem, że zamysł był taki, żeby każdy z uczestników zmieścił się w sali (a w zasadzie salach, bo były 2), ale nie było to za wygodne. Rozumiem - mało miejsca, chęć tego, żeby wszyscy jedli razem itd. Ale można było ten obiad po prostu podzielić np. na 2 tury: najpierw na obiad udaje się pierwsza grupa, w trakcie kiedy 2 ma warsztaty i na odwrót. Ale wiem, że nie można mieć wszystkiego i mimo wszystko jestem zadowolona. To jest tylko moja mała dygresja i to bym po prostu zmieniła.

Po obiedzie odbył się wykład, w którym nie brałam udziału pt. ,,Video - jak montować i tworzyć angażujące produkcje na YouTube'' prowadzony przez Adriana Kilara. W tym czasie odbywał się dla mnie drugi warsztat, który wybrałam. Był to warsztat paznokciowy z marką Neess pt. ,,Nowy wymiar manicure hybrydowego! Nowa rewolucyjna baza peel off.'' Bardzo mi się podobał ten warsztat - prowadzący byli bardzo sympatyczni, żartowali, śmiali się i przez to atmosfera była naprawdę fajna.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Baza Peel off jest naprawdę świetna! Rzeczywiście nie trzeba używać acetonu, żeby ściągnąć hybrydę. Wystarczy podważyć patyczkiem i gotowe. Warto dodać, że jest już dostępna w sprzedaży i sądzę, że warto ją przetestować.


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Po warsztacie odbyło się tzw. Beauty #Awards, czyli uroczyste wręczenie nagród Beauty dla najlepszych blogerek/vlogerek z kategorii beauty w 2017 roku. Wszystkich zwycięzcom serdecznie gratuluję! Po wręczeniu nagród, około godziny 17:00 nastąpiło zakończenie pierwszego dnia konferencji.

Poniżej natomiast możecie zobaczyć przewspaniałą kwiatową ściankę, na której cały czas odbywały się mini sesje zdjęciowe. Trzeba przyznać - zrobiła furorę wśród uczestników.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Nadszedł drugi dzień Meet Beauty. O 10:00 rozpoczął się dla mnie warsztat makijażowy z Pierre Rene pt. ,,Makijaż twarzy, strobing i contouring.'' prowadzony przez Klaudię Owczarek. Klaudia pokazała nam makijaż twarzy, szczególnie skupiając się na brwiach, rozświetleniu i konturowaniu. Gdy zostało nam trochę czasu do zakończenia warsztatu zdecydowała, że pokaże nam jeszcze makijaż oka pt. ,,halo cut crease''. Nie mylić z holo! Muszę przyznać, że bardzo mi się ten warsztat podobał.


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
W czasie mojego warsztatu odbywał się wykład, a w zasadzie panel dyskusyjny pt. ,,Hejt i jego oblicza'' prowadzony przez Annę Pytkowską z Blogmedia. Panelistami byli: Wioletta Pyzik (Niewyparzona Pudernica), Bugumiła Siedlecka-Goślicka (Anioł na Resorach) oraz Władysław Klinczuk (Władek Beauty Boy). 

Później nastąpiła pół godzinna przerwa. W jej trakcie wybrałyśmy się z Kasią czegoś się napić i pochodzić po stoiskach marek.


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Następnie udałyśmy się na wykład pt. ,,Spędza sen z powiek i przegania uśmiech z twarzy. Trądzik'' prowadzony przez markę Tołpa. 


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Po wykładzie poszłyśmy na obiad, a tuż po nim pobiegłam na 2 tego dnia dla mnie warsztat (pielęgnacyjny), prowadzony przez firmę Natura Siberica pt. ,,Dzikie zbiory czyli pochodzenie ma znaczenie.''  Posłuchałam o marce, o ich produktach a druga część warsztatu należała do nas, bo miałyśmy za zadanie stworzyć swój własny naturalny peeling. Świetna zabawa!


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Niżej możecie zobaczyć, jak wygląda mój własnoręcznie zrobiony peeling o zapachu lawendy z płatkami róż.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
W trakcie trwania tego warsztatu odbywał się ostatni już wykład na tej konferencji, a w zasadzie panel dyskusyjny pt. ,,Metamorfoza bloga - case study'' prowadzony przez Annę Pytkowską z Blogmedia. Panelitkami były: Sylwia Lewczuk (z bloga czerwonousta.pl) i Magda Ostrowska (Monkey Business). 

Po wykładach i warsztatach przyszedł czas na uroczyste zakończenie konferencji. Podsumowanie 2 dni wydarzeń, wręczenie nagród w konkursach oraz oczywiście wspólne zdjęcie. Wtedy też mogłyśmy odebrać już słynne torby Meet Beauty. Każda oczywiście miała torbę dopasowaną do kategorii blogowych, o których pisałam na początku tego posta. Ja otrzymałam torbę pielęgnacyjną.


Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Niżej możecie zobaczyć jak prezentowały się niektóre ze stoisk firmowych. Poniżej:

Natura Siberica
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
 Pollena Ewa
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Mustela 
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Neess
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
O2Skin
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Pierre Rene
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Na stoisku Annabelle Minerals można było zrobić sobie zdjęcie w wiankach z prawdziwych kwiatów. Nie mogłyśmy nie skorzystać.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Na stoisku Oh So Chic! również można było zrobić sobie fajne zdjęcie z gadżetami.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Całą konferencję przechodziłam z różnymi torbami od firm. Na zdjęciu poniżej miałam dopiero jedną z kilku, które dostałam.

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Muszę też napisać o pięknym wystroju całego hotelu - jest naprawdę elegancki i chyba dlatego idealnie wpisał się w mój gust. Gdybyście kiedyś mieli okazję spędzić w nim noc to polecam! Ja akurat nie miałam takiej okazji, ale inne dziewczyny, którym się to udało były bardzo zadowolone. 

Uff, dobrnęliśmy do drugiej, bardziej interesującej części - prezentowo/upominkowej. Jak widać na niżej załączonym obrazku -jest tego sporo, naprawdę spoorroo. Dodam, że są to rzeczy z torby Meet Beauty, ale także upominki, które dostawaliśmy przy stoiskach firm. Zobaczcie, co dostałam:



Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

1. Bio Oil

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
2.  Tołpa
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
3. Pierre Rene
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
4. Pollena Eva - tutaj się chwilkę zatrzymajmy: na stoisku tej firmy przeprowadzane było badanie skóry pod katem nawilżenia, zmarszczek, przebarwień, zaskórników, jędrności itp. i po jego przeprowadzeniu każda z uczestniczek otrzymywała kosmetyki specjalnie dobrane do jej skóry. Ja akurat mam problem z zaczerwienieniami, więc otrzymałam serię różową Red Off.
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
5. Natura Siberica i mój własny naturalny peeling wykonany na ich targach.
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

6. Rogé Cavaillès
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
7. Oh So Chic oraz Miyo
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

8. Efektima
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

9. O2Skin
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
10. Bartos
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
11. Annabelle Minerals
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
12. Mediheal
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
13. Neess - tutaj oprócz niżej przedstawionych produktów otrzymałam również kupon rabatowy 30% do sklepu Neess oraz kupon 40% do sklepu Donegal.
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!

Moja relacja z Meet Beauty 2018!
Moja relacja z Meet Beauty 2018!
I to już wszystko, co miałam Wam do pokazania i napisania o 4 edycji Meet Beauty. Świetnie się bawiłam, poznałam super osoby i mam nadzieję, że za rok również mi się uda uczestniczyć w tym wydarzeniu. To były cudowne 2 dni i szkoda, że tak szybko minęły. A Wy braliście udział w którejś edycji? Jakie są Wasze wrażenia? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

117 komentarzy:

  1. Wielki świat i urocze wianki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie uczestniczyłam w podobnym wydarzeniu, aczkolwiek Twoja relacja brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze udało sie wybrac ja w tym roku musiałam zrezygnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że udało Ci się wziąć udział w takiej imprezie. Możliwość poznania ciekawych osób i wzięcia udziału w warsztatach to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konferencja była na prawdę świetna, chociaż zabrakło mi trochę więcej warsztatu na warsztatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna relacja ze świetnego wydarzenia. Ścianka z róż rzeczywiście wspaniała. Sama bym sobie na tle takiej zrobiła fotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać relacje z meet beauty, każda uczestniczka wyciągnęła coś innego i inaczej opisała całe wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna impreza. Żałuję, że nie brałam udziału w poprzednich edycjach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądałaś w tym wianku :)))
    Produkty super. Zwłaszcza zazdroszczę spotkania z Annabelle Minerals - kocham ich kosmetyki :) Szczerze mówiąc myślę, że uratowały mi cerę bo od podkładów drogeryjnych była w fatalnym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, czyli jednak warto wytrwale się zgłaszać. Mi w tym roku się nie udało, ale kto wie, może za rok? Świetna relacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale miałas cudownie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna relacja i wspaniala przygoda <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję uczestniczyć w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze, ja w tym czasie pracowałam na targach LNE w katowicach, moze za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspirujące są takie wyjazdy i spotkania, czas na poznawanie czegoś nowego, podchwytywanie pomysłów, rozmowy z ludźmi zainteresowanymi tą samą tematyką. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że uda mi się w takim wydarzeniu kiedyś uczestniczyć:) No weekend miałyście przemiły i dawką wiedzy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jest tego czytania i oglądania, ważne ,że jesteś zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo, nie słyszałam nigdy wcześniej o tym wydarzeniu :) jaka szkoda, że nie mogłabym się dostać skoro nie prowadzę bloga urodowego :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że wydarzenie się udało

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie uczestniczyłam w takim wydarzeniu, ale po takiej recenzji, to kto wie :) bardzo ciekawie piszesz a zdjęcia na prawdę pokazują ten niesamowity klimat, jaki zapewne tam panował :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brzmi ciekawie, wyczerpujący opis. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba przyznać ,że imprezy kosmetyczne są świetnie organizowane...
    Chyba najlepiej ze wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wyczerpująca relacja :-) Warto porzeszać swoje horyzonty ,to na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wydarzenie, może kiedyś uda mi się wziąć w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kwiatowa ściana najlepsza - widziałam ją już tyle razy na Instagramie, ale wciąż mnie zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodam , ze scianka z kwiatow to przepiekny pomysl :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna, rozległa relacja i cudne zdjęcia. :) No i naprawdę dużo upominków! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow ekstra spotkanie super wpis fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze coś nowego można wyciągnąć z takich warsztatów i spotkań, rozwijać swoje zainteresowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna relacja i świetnie opracowana :-)
    Spory artykuł :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że takie konferencje są doskonałym pomysłem i sposobem na spotkanie osób o podobnych pasjach. Prezenty również ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak się zastanawiam, czy ja odnalazłabym się na takiej konferencji, gdyż na ogół nie lubię dużych skupisk ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne są takie spotkania. Zdecydowanie warto bywać

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny i wyczerpujący opis. Wianki cudowne i całe wydarzenie chyba też. Nigdy nie miałam okazji w takim uczestniczyć

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, chyba jeszcze nie widziałam tak szczegółowej relacji z jakiegoś wydarzenia :D Dobrze jest pojechać, spotkać się z ludźmi o takich samych zainteresowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam tego typu spotkania! Zawsze ładuję się nową energią!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wydarzenie super, sama chętnie wzielabym w nim udział.

    OdpowiedzUsuń
  38. Supwr klimat. Aż zazdroszczę Ci takiego przeżycia 😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie rówież bardzo się podobało! Też miałaś wrażenie, że te dwa dni to i tak było mało czasu, aby wszystko ogarnąć i jeszcze porozmawiać z dziewczynami, które się kojarzy z blogosfery? :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow chyba każda dziewczyna marzy żeby zabrać w czymś takim udział ! Cudowna możliwość nauczenia się czegoś nowego !

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna relacja, cudowne zdjęcia :) Widać, że organizatorzy doskonale wszystko przygotowali na to spotkanie :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne zdjęcia, śliczne wianki, śliczny cały post :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna impreza, aż chciałoby się na takiej być. Urocze zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Super relacja! Dużo zdjęć i ciekawych informacji. Mam nadzieję, że kiedyś się tam wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Spotkanie mega. Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  46. Super relacja, będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia