19 lutego 2018

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe!

Hej! Dzisiaj post o marce, którą całkiem niedawno odkryłam będąc na zakupach w Rossmannie. Natrafiłam wtedy na promocje kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy, wcześniej nieznanej mi firmy, a mianowicie - Biotaniqe. Przeglądałam, przeglądałam i w końcu zdecydowałam się na 3 ich produkty. Jakie? Tego dowiecie się w drugiej części posta. Zapraszam!

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe!
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe! 
O marce BIOTANIQE:


,,Profesjonalne kosmetyki Biotaniqe oparte zostały na bazie świeżej wody pro.aQua z technologią probiotyczną oraz naturalnych Ekstraktów Botanicznych. Głównym celem serii jest zaoferowanie kompleksowych rozwiązań kosmetycznych w ramach każdego kroku codziennej rutyny pielęgnacyjnej, co stanowi fundament prewencji przeciwstarzeniowej i głębokiego działania odżywczego skóry. Kosmetyki Biotaniqe pozbawione są powszechnie stosowanych składników mogących wywołać podrażnienia: SLS, SLES, parabenów, olejów mineralnych.

Biotaniqe w swojej ofercie posiada 3 gamy oczyszczające:
  •         MACRO CLEANSING (oczyszczenie z mocnego makijażu),
  •          MICRO PURIFYING (oczyszczenie skóry z niewidocznych mikrozanieczyszczeń),
  •          PURE DETOX (oczyszczanie aktywnym węglem),
oraz 2 gamy nawilżająco-regenerujące:
  •          MACRO HYDRO THERAPY (nawilżenie i działanie regeneracyjne),
  •         MICRO DEEP MOISTURE (uzupełnienie nawilżenia skóry).
Biotaniqe wprowadził do swoich receptur aktywne surowce pochodzące z wyciągów z kwiatów, naturalne ścierniwa, aktywne enzymy roślinne oraz egzotyczne oleje.''

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe!
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe!
Pierwszą rzeczą, na jaką się skusiłam był węglowy żel myjący. Jego cena regularna w Rossmannie to 15 zł, ja natomiast kupiłam go na promocji za 11 zł. Ma za zadanie rozpuszczać makijaż oraz zanieczyszczenia - co mnie bardzo zdziwiło, bo pierwszy raz spotkałam się z produktem, który jest czarny od węgla w składzie i można nim spokojnie zmywać makijaż. Oprócz tego ma głęboko oczyszczać i detoksykować skórę. Zawiera aktywny węgiel z drzewa Ubame, który przyciąga i absorbuje toksyny, usuwa martwy naskórek, eliminuje i zapobiega niedoskonałościom. Odblokowuje i ściąga pory. Jestem tego produktu bardzo ciekawa, zaczęłam go używać i póki co efekt mnie zadowala.


Skład: Aqua Purificata, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, PEG-7, Glyceryl Cocoate, Acrylates Copolymer, Polyquaternium-7, Charcoal Powder, Panthenol, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconistoc/Radish Root Ferment Filtrate, Acrylates Steareth-20 Methacrylate Copolymer, Glycereth-18, Glycereth 18 Ethylhexanoate, Polyglyceryl-10 Stearate, Polyglycein-10, Polyglyceryl-10 Myristate, Sodium Dehydroacetate, Parfum, Styrene/Acrylates Copolymer, Coco-Glucoside, Sodium Hydroxide, Tetrasodium EDTA, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, DMDM-Hydantoin, Benzoic Acid, Sodium Benzoate, Citric Acid.

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe!
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe! 
Drugą rzeczą był mineralny peeling gommage 2w1. Łączy on dwa działania peelingujące: 
  • enzymatyczne - dogłębne, 
  • ścierne - działające powierzchniowo. 
I właśnie przez te dwie właściwości go wzięłam, bo pierwszy raz spotkałam się z peelingiem, który jest jednocześnie enzymatyczny i klasyczny/ścierający. Na promocji kosztował 9 zł, natomiast jego cena regularna to niecałe 13 zł. Zawiera naturalny enzym z papai, który delikatnie rozpuszcza martwe komórki oraz mikroperełki krzemowe, które delikatnie ścierając - wygładzają skórę twarzy i usuwają zanieczyszczenia. Ma kremowo-glinkową formułę, dzięki której naskórek jest głęboko oczyszczony i elastyczny. W składzie ma również botaniczny wyciąg z peonii, który ma za zadanie naprawiać mikrouszkodzenia skóry. Oprócz tego znajdziemy także kaolin, który skutecznie oczyszcza i ściąga pory, absorbuje sebum.

Skład: Aqua Purificata, Isononyl Isononate, Hydrated Silica, Stearic Acid, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Ceteareth-20, Cetearyl Alcohol, Kaolin, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Cetyl Alcohol, Isohexadecane, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Papain, Paeonia Lactiflora Root Extracy, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Allantoin, Panthenol, Trehalose, Lecithin, Methyl Gluceth-20, Pumice, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, PPG-5 Laureth-5, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Alcohol Triethanolamine, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Tetrasodium EDTA.

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe!
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe! 
Ostatnim produktem był węglowy peeling-żel-maska 3w1. Dałam za niego na promocji 11/12 zł, natomiast normalnie kosztuje 15 zł. Jest to 'multifunkcyjny preparat zapewniający wielowymiarowe działanie peelingująco-oczyszczające. Skóra nabiera zdrowego blasku.' Zawiera aktywny węgiel z Bambusa, który dogłębnie oczyszcza skórę z nagromadzonych toksyn i zanieczyszczeń, glinkę kaolin, która odbudowuje i ściąga pory, mikrokropelki krzemowe, które łagodnie ścierają i wygładzają skórę twarzy oraz papainę natomiast delikatnie rozpuszcza martwe komórki naskórka.

Skład: Aqua Purificata, Stearic Acid, Isononyl Isononanoate, Hydrated Silica, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Isohexadecane, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Charcoal Powder, Kaolin, Papain, Lactobacillus Ferment Lysate, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Allantoin, Trehalose, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Lecithin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Pumice, Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Alcohol, Parfum, Ethylhexylglycerin, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, PPG-5 Laureth-5, Tetrasodium EDTA, Triethanolamine.

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe!
Kosmetyki do pielęgnacji twarzy Biotaniqe!
I to wszystkie produkty, na jakie się skusiłam. Najbardziej jestem ciekawa peelingu goomage. A Wam co najbardziej przypadło do gustu? A może mieliście/macie jakieś kosmetyki tej marki? Pochwalcie się w komentarzach. Buziaki :*

107 komentarzy:

  1. zaczęłam przygodę z tą marką :) mam zupełnie inne produkty u siebie i jestem ciekawa jak się sprawdzą u mnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. O, te peelingi wyglądają bardzo interesująco! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię węgiel w kosmetykach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wlasnie ten zel myjacy z weglem czeka na swoja kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mineralny peeling 2 w 1 wyglada interesująco, jak będę w rossmannie na pewno zwrócę uwage bo przyznam ze nie kojarzę tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Też szukam czegoś oczyszczającego i koniecznie czegoś mocnego. Moja twarz szaleje ostatnio. Same wysypy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się naprawdę ciekawie. Uwielbiam kosmetyki, które gwarantują dogłębne oczyszczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, bardzo fajnie wyglądają te kosmetyki, kusi mnie peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem fanką węgla :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam żel i maskę 3w1 - oba produkty lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki z węglem, chętnie spróbowałabym peelingu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy Biotaniqe jest cruelty-free?

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam tego mineralnego peelingu. Dwa pozostałe mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam peeling 3w1 i jestem bardzo zadowolona to mój najlepszy produkt do twarzy !
    Obserwuje i zapraszam do Siebie 💋

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz się spotykam z tą marką :) Świetny blog <3 zostaję na dłużej <3
    MÓJ BLOG <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze produktów tej firmy, choć są na mojej wishliście i na pewno się na nie w najbliższej przyszłości skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam inne produkty tej marki, ale polubiłam je :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam je w Rossmannie ale jakoś do tej pory mnie nie kusiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cała seria się super zapowiada! Muszę w końcu coś od nich przetestować na własnej skórze! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. od dawna ciekawią mnie te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie zawsze tyle nowosi kosmetycznych ��

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa tego peelingu z węglem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiedziałam nawet że taka marka jest w rossmanie, kiedyś byłam zakupocholiczka, juz raczej nie, wiec nie wiem co teraz sie sprzedaje na sklepowych półkach :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają zachęcająco, a niedługo będę zukać czegoś do oczyszczania. Orientujesz się może czy są cruelty free?

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie widziałam tej marki w Rossmannie. Chyba Teoj Rossmann jest lepiej wyposażony niż mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D raczej nie, po prostu te kosmetyki są bardzo nisko na półkach i może dlatego większość nawet nie wie, że takowe istnieją :D

      Usuń
  26. Nie znam tych kosmetyków, ale peeling mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej firmy, człowiek nie nadąża za tymi nowościami :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Marke znam, ale jeszcze nie używałam żadnego ich produktu. Ciekawy jest ten peeling. Nie dawno zaczęłam używać peelingu enzymatycznego, a tutaj widzę połączenie dwoch opcji. Z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie wypróbuję, już kuszą mnie samym opakowaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze nic z tej marki, ale wszystko przede mną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu, koniecznie daj znać jak się u ciebie sprawdził 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę ich spróbować

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiedziałam, że ta Firma ma takie ciekawy asortyment :) Czas się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądają ciekawie. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zaintrygowałaś mnie, chyba wypróbuje. Zwłaszcza peeling. Dzieki za informacje

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam żel micelarny i żel do mycia twarzy i się zakochałam. W końcu skończyły się problemy z niedoskonałościami. Moja cera uwielbia te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię ten żel do mycia twarzy, pewnie wrócę do niego niedługo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. muszę przetestować te produkty. Moje nie działają tak, jak myślałam ;/
    polecam zajrzeć tu -> http://blog.brevio.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli szybko się zmywają z twarzy, to się skuszę. Niedrogie, a skład bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Skład jak dla mnie chyba trochę zbyt obszerny :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Peeling chętnie wypróbuję uwielbiam ten rodzaj kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nie znam tej marki. Na ten moment przyzwyczaona jestem do Arkany. Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znałam tych kosmetyków. Bardzo ładnie zachęcasz...

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo oryginalne opakowania, ale i recenzja zachęcająca. Poszukam ich:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Troche wtopa z tym SLS w żelu myjacym, więc po co pisac że tego nie stosują

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia