30 września 2013

Recenzja Pachnącej Mgiełki do ciała AVON

Cześć :) Z powodu iż udało mi się znaleźć troszkę wolnego czasu, to dzisiaj mała recenzja. Recenzja produktu, który kupiłam już dawno, a w zasadzie zamówiłam przez moja koleżankę z klasy. A mianowicie chodzi o mgiełkę do ciała firmy Avon o zapachu granatu i mango. Może być ona używana zamiast perfum, wód toaletowych czy perfumowanych. Zapach długo się utrzymuje na ciele. Ale najlepszym i najważniejszym pozytywem tej mgiełki jak dla mnie jest zapach. Jest to świetna kompozycja owocu granatu z mango. Uwielbiam ten zapach. Jest ona słodka jednak po dłuższej chwili się 'rozchodzi' i jest na prawdę prześliczna.Serdecznie polecam. Warto czasem mieć coś innego nić ciężkie perfumy, wody toaletowe czy perfumowane. Nie jest ciężka jak niektóre perfumy itd., jest lekka i w gorące dni można się nią spryskać tylko dla odświeżenia skóry ciała. Cena waha się pomiędzy 8 zł a 12 zł. Ja jednak ją kupiłam na promocji za niecałe 8 zł. Z tych mgiełek można wybrać swój zapach, bo jest ich trochę. Jednak ten jest według mnie najlepszy. Można do mgiełki domówić sobie spray do ciała, żel do mycia, mleczko do ciała itd. o tym samym zapachu.  Jak dla mnie produkt jak najbardziej na plus.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia