29 września 2013

Recenzja Cudownej Odżywki Regeneracyjnej SYOSS

Hej :) Dzisiaj recenzja mojego nowego nabytku, a mianowicie nowej cudownej odżywki regeneracyjnej firmy Syoss. Jest to tzw. odżywka w 10 wymiarach. Czyli:
  • regeneruje i odżywia
  • dodaje włosom siły
  • daje uczucie miękkości
  • zapobiega puszeniu się włosów
  • dodaje włosom połysku
  • daje ochronę przed gorącym powietrzem (suszarki)
  • doskonale rozczesuje
  • dodaje włosom sprężystości
  • dodaje włosom witalności
  • ochrania przed rozdwajaniem się końcówek
  • nawilża włosy
Takie punkty podobno spełnia ta odżywka. Na odwrocie opakowania piszę, żeby spryskać nią osuszone ręcznikiem włosy i nie spłukiwać. Czyli odżywkę nakłada się na mokre lub wilgotne włosy. Używam jej już tydzień, a poprawa ? W zasadzie niewielka. Ale może po kolei ... Czy rzeczywiście regeneruje włosy i ochrania przed rozdwajaniem się końcówek ?  Nie mam zdania, ponieważ poprawy jako takiej nie zauważyłam, jednak chroni włosy przed gorącym powietrzem suszarki. Czy dodaje włosom siły ? W jakimś stopniu na pewno, ponieważ po to są odżywki do włosów.  Czy daje uczucie miękkości włosów ? Pół na pół, ale szału nie ma. Czy zapobiega puszeniu się włosów ? Moje włosy często się puszą, a ta odżywka tego nie zmieniła. Czy daje włosom połysk ? Włosy rzeczywiście się błyszczą. Czy daje ochronę przed gorącym powietrzem suszarki ? Tak. Działa na końcówki podczas suszenia, które mniej się rozdwajają. Ale tylko podczas suszenia. Czyli wolniej się niszczą. Czy nawilża włosy ? Raczej nie. Czy włosy lepiej się rozczesują ? Tak. Czy dodaje włosom sprężystości ? Nie bardzo. Czy dodaje włosom witalności ? Tak sobie.

Moja ogólna ocena to 4/10. Odżywka jak odżywka. Jeżeli komuś zależy na ochronie podczas suszenia włosów suszarką to polecam. Jednak reszta punktów jest według mnie do dopracowania. Ale jest to nowość na rynku, więc może jeszcze ulepszą ten kosmetyk, lub wyprodukują lepszy. Jest dużo więcej lepszych odżywek, które równie dobrze chronią włosy. Raczej nie kupię tego produktu drugi raz, tym bardziej, że kosztuje około 20 zł. A w zasadzie nie robi nic specjalnego. Wybór należy do Was. Moje zdanie już znacie :)



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia