26 września 2013

Czasu brak ...

Gdybym miała więcej czasu, to notki pojawiały by się częściej ... Strasznie żałuję, że tak rzadko tu bywam. Ten nawał nauki i obowiązków mnie dobija. Chcąc, nie chcąc nie mam czasu nawet spokojnie zjeść obiad ... Nauki jest multum, a obowiązki w domu też są ... W sobotę dalej mam imprezę rodzinną. Już 3 tydzień z rzędu. Nie narzekam, ale nie mam chwili czasu dla siebie. Chciałabym tu napisać recenzję, bo mam dużo produktów, ale czas nie jest moim sprzymierzeńcem. Postaram się wszystko uzupełnić. Napisać o aparacie itd. Tak jak obiecałam. Taka notka na pewno będzie, jednak nie wiem kiedy. Za dużo spadło mi na głowę. Czekam tylko na weekend bo wtedy przynajmniej mogę troszkę dłużej pospać. Na jutro czeka mnie nauka z historii, a jak wiadomo, historia nie jest łatwa i trzeba ją zrozumieć, ale żeby zrozumieć - trzeba poznać. I tak o w kółko. Ostatnio wypełniałam deklaracje maturzysty. Jakie przedmioty i na jakim poziomie będę zdawała maturę. Wybrałam język polski - poziom rozszerzony, historię i wos - podstawowy. Sądzę, ze to dobry wybór, tym bardziej, że przyda mi się to na studia :) No nic, lecę na randkę z historią. Trzymajcie się :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia