21 września 2013

Lakier LOVELY Dark Shine

Hej ! Nie za często tu zaglądam, bo mam coraz mniej czasu na cokolwiek. Ale mniejsza ... Dzisiaj recenzja mojego nowego nabytku - lakieru świecącego w ciemności z firmy Lovely. Kupiłam go w Rossmanie za niecałe 8 zł, o ile dobrze pamiętam. Lakier świecący w ciemności to było coś oryginalnego, więc musiałam go zakupić. I dobrze zrobiłam. Po powrocie do domu pomalowałam nim paznokcie. Jest on bezbarwny, więc bardzo neutralny i do każdego rodzaju paznokci. Pomalowałam paznokcie tylko raz, ale i ta jedna warstwa wystarczyła. Lakier super się sprawdza w swojej roli. Rzeczywiście świeci w ciemności. Jest świetny na dyskoteki, zabawy itd. Cieszę się, że go zakupiłam. Nie malowałam go na pomalowane kolorowym lakierem paznokcie, ale na odżywkę z Eveline i to kompletnie nie przeszkadzało. Świetnie się sprawdza. Pozostaje mi tylko polecić Wam ten lakier :) Jest boski i wart swojej ceny !



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia