15 stycznia 2018

Paletka cieni Modern od Wibo!

Witajcie! Dzisiaj w końcu post o paletce, na którą polowałam odkąd się pojawiła w sprzedaży. Chodzi oczywiście o paletkę Modern od Wibo! Miałam ogromne problemy, żeby ją dorwać, ale w końcu się udało i dzisiaj troszkę Wam o niej opowiem. Zaczynamy!

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo!

Swoją paletkę kupiłam za kartę podarunkową do drogerii Rossmann, którą dostałam na urodziny od znajomych. Jeszcze raz Wam serdecznie dziękuję! Tak jak wcześniej wspomniałam - nachodziłam się bardzo za tą paletką... Chciałam ją kupić jeszcze na ostatniej promocji -49/-55% w Rossmannie... ale niestety nigdzie jej nie było... a ostatni egzemplarz, jaki widziałam na oczy w tamtym czasie, niefortunnie, przemknął mi przed oczami w innych rękach... Miałam pecha... Później odwiedziłam prawie wszystkie Rossmanny w Krakowie... bezskutecznie. W końcu sobie dałam spokój i jak tylko dostałam tę kartę podarunkową, to od razu wiedziałam, na co ją przeznaczę. Nie miałam jednak szczęścia, bo kartę dostałam we wrześniu a paletkę udało mi się kupić dopiero pod koniec grudnia, ale za to na promocji... Również się bardzo za nią nachodziłam i naczekałam. Ale w końcu ją mam. I udało mi się nawet ją dla Was przetestować.

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo!

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo!

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 
Paletkę udało mi się kupić na promocji za 30,99 zł, zamiast 38,99 zł w drogerii Rossmann. Ucieszyłam się, bo dzięki temu zostało mi troszkę więcej do wydania na karcie podarunkowej. 

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 
Od producenta:
,,Druga odsłona naszej kultowej paletki NEUTRAL. Zachwyca szerokim wachlarzem najmodniejszych kolorów, intensywną pigmentacją, trwałością i łatwością blendowania się kolorów. Kolory można stosować na sucho jak i na mokro. Odkryj magię jej kolorów!

Paleta 15 cieni do powiek. Kolejna odsłona 15 intensywnie napigmentowanych odcieni, z formułą easy to blend, dająca możliwości stworzenia nieskończenie wielu makijaży oka, zarówno w wieczorowych, jak i w codziennych odsłonach. Paleta zawiera 12 matowych i 3 metaliczne cienie, od neutralnych barw, klasycznych beży, poprzez rudości w różnych tonacjach, aż po najmodniejsze odcienie jagodowe oraz brązy. Cudownie skomponowany zestaw, który pokocha każda miłośniczka makijaży.

  1. Daje wiele możliwości makijażu:
  1. Intensywnie napigmentowane cienie z formułą ułatwiającą blendowanie;
  1. Zawiera 12 matowych i 3 metaliczne cienie;
  1. Od neutralnych barw, poprzez rudości, po odcienie jagodowe i brązowe.''



Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 

Skład: Talc, Synthetic Fluorphlogopite, Mica, Dimethicone, Magnesium Stearate, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Silica, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Tin Oxide, [+/-]: CI 77491, CI 77499, CI 77891, CI 77742, CI 15850, CI 77492.


Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 
Moja opinia: paleta ma naprawdę piękne, (w większości ciepłe) cienie do powiek. Mają super kolory, z których można stworzyć coś fajnego. Design również ma boski, to trzeba jej przyznać. Znajdziemy w niej aż 15 cieni: 12 matowych i 3 metaliczne/połyskujące, co sądzę, jest dość dobrą kombinacją. Dodatkowym atutem jest to, że w środku znajdziemy także lusterko. Minusem zaś jest opakowanie - kartonowe, które wydaje się dość nietrwałe. Ale przejdźmy teraz do samych cieni... nie będę ukrywać - trochę się osypują, prawie tak samo, jak cienie z poprzedniej paletki Wibo (Neutral, którą także posiadam). Pigmentacja pozostawia wiele do życzenia... nie dają one jakiejś super głębi kolory. Trzeba nauczyć się pracować z tą paletką, bo można sobie nią porobić plamy na powiece. Blendowanie też wypada raczej średnio, niektóre cienie blendują się lepiej, niektóre gorzej, ale to nie jest jeszcze taki efekt, jakiego oczekuję. Tak bardzo się cieszyłam, jak tylko ją dorwałam, a tutaj spotkało mnie małe rozczarowanie, bo cienie zachwycają jedynie kolorami, nie pigmentacją, konsystencją czy łatwością aplikacji. Szkoda, bo pokładałam w niej naprawdę duże nadzieje. Wydaje mi się nawet, że w aplikacji i pigmentacji lepsza jest jej poprzedniczka, mimo, że cienie ma bardzo przeciętne. Cóż... kupiłam, przetestowałam i teraz przedstawiam Wam swoją szczerą opinię. Trochę się zawiodłam, ale jeszcze dam jej szansę i będę jej używać, może akurat odkryje jakiś inny, lepszy sposób na nią. 

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 
Cieniami, które najbardziej zachwyciły mnie swoją barwą są: choco lovers, cherry juice, think positive, marocco touch i spicy orange.

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 
Pojemność: 15 ml

Paletka cieni Modern od Wibo!
Paletka cieni Modern od Wibo! 
Podsumowując: szczerze, nie wiem czy Wam ją polecić. Może na jakiejś promocji warto ją kupić, żeby przetestować i wyrobić sobie własną opinię. Ja jej jakoś szczególnie ani nie polecam, ani nie odradzam. Kolory ma piękne, zaś pigmentację kiepską. A Wy co o niej sądzicie? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

116 komentarzy:

  1. NA promocji ją wezmę.... dla fanu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że poprzednia była lepsza jakościowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez tą problematyczność już mnie zniechęciła, kolorystycznie jest tak że większej połowy bym nie używała ;) więc tym bardziej nie kusi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem niby kolory fajne ale dla mnie tylka nie urywa. Zreszta mam paletke z Lovely i jest dla mnie tragiczna :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje kolory.. to ze się osypują.. cóż cienie luksusowych marek się osypują więc. ;) A co do blendowania i pigmentacji.. próbowałaś nakłądać cienie na bazę?

    OdpowiedzUsuń
  6. A próbowałaś aplikować cienie na mokro? Ja jestem wierna cieniom z Inglota i Estée Lauder, poza tym przedstawione wyzej kolory nie bardzo podchodzą pod mój gust :) dobrze, że udało się Tobie choć trochę na niej zaoszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To nie moje kolory. Potrzebowałabym domieszki szarości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad nią, ale ostatecznie postanowiłam odłożyć i zainwestować w Modern Renaissance od ABH ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory świetne. Polecam stosować na troszkę tłustszych bazach, mi bardzo podpasował pod nie kremowy korektor z kółka do konturowania Kobo ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba! Moje ulubione oscienie, idealne zwłaszcza na jesień i zimę :) Generalnie lubię Wibo i czesto sięgam po ich kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjaciółka kupiła i powiedziała mi, że trzeba trochę z nią przepracować i się przyzwyczaić, a wtedy o wiele lepiej się z nią pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory są cudowne, sama zastanawiałam się nad tą paletką, ale nie znalazłam jej w promocji. I całe szczęście, bo jeszcze nie widziałam dobrej recenzji na jej temat, wszyscy piszą że kolory się osypują, pigmentacja jest słaba a blendowanie to koszmar :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam tą klasyczną wersję, dlatego też nie zdecydowałam się na Modern, bo podejrzewałam, że z pigmentacją będzie tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też chciałam złapać tą paletkę, bo jest ewidentnie inspirowana moją kochaną anastasią czy huda beauty. Spodziewałam się, że jakość będzie taka, jak cała linia WIBO. Jak za taką cenę nie jest źle, ale pozostawia trochę do życzenia. Mimo wszystko wypróbuję, muszę zobaczyć jak się z nią pracuje. Mega fajny i przydatny post! :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje kolory, używałąbym z pewnością wszystkich. żaden by sie nie zmarnował

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki niestety całkowicie nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorystyka śliczna :))

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja koleżanka kupiła ją w Rossmannie na promocji i mówi totalnie to samo - ładnie wygląda w opakowaniu, ale nie na oczach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie myślałam nad jej kupnem,póki co dobrze,że przeczytałam twoją opinię

    OdpowiedzUsuń
  20. To są jedne z moich ulubionych kolorów. Nie wiem czemu, ale w domu mam dwie paletki z niebieskim :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w cherry juice <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Od wielu lat nie używałam cieni do powiek ale zawsze bardzo podobają mi się takie paletki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam tej palety, ale koleżanka testowała i powiedziała dokładnie to samo, co Ty. Ja zdecydowanie wolę cienie z sephory - czasami niewielkie paletki są w naprawdę korzystnych cenach, a jakość jest o niebo lepsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam,
    www.teoriakobiety.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej,
    to kolejna sceptyczna opinia na temat tej paletki jaką czytam... Przyznam,że także polowałam na nią na ostatniej promocji w Rossmannie, ale nie udało mi się jej dorwać i z każdą kolejną przeczytaną opinią, nie żałuję.
    A szkoda, bo zapowiadała się cudnie.
    Nasuwa mi się teraz tylko jedno pytanie kit czy hit?
    Chyba jednak coś pomiędzy...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na zdjęciu prezentuje się ładnie, ale skoro bym się miała męczyć, to nie będę jej sprawdzać na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Na promocji się na nią skuszę, choć pewnie i tak później trafi w łapki siostry. Ja przetestuję ją z chęcią, bo zbiera skrajnie różne opinie i chciałabym sobie wyrobić własną. Mogę tylko powiedzieć, że jej poprzedniczka (Neutrals?) była porażką :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurczaki nie za często się maluję a nam już 3 inne. Wygląda cudnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo negatywnych opinii więc chyba sobie odpuszczę ten zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Przez te kolory się zastanawiałam czy jej nie kupić, ale chyba jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście kolory prezentują się znakomicie. Być może upoluję ją na jakiejś promocji i sama się przekonam czy jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niezbyt moja działka, ale muszę przyznać, że kolory prezentują się rewelacyjnie, a i cena jest dość rozsądna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja bardzo polecam cienie od Elizabeth Arden albo od Diora. Super sie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile własnych kolorów można z nich skomponować. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolory fajne, ale ja nie jestem fanką jakości Wibo, więc się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Długo za mną chodziła, ale ostatecznie zrezygnowąłam. Teraz mam ochote zakupic czekoladkę :) Obserwuje i zapraszam do siebie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna paletka, ale nie do końca są to moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O jaka fajna! Chętnie się skuszę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne kolory. Zawsze podziwiam te łądne paletki cieni, ale niestety nie potrafię się malować i jednye czego używam, to tusz do rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie mogę nigdzie jej dorwać, ale na pewno ją kupię chociaż ostatnio coraz więcej złych opinii na jej temat słysze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja bardzo lubię tusze do rzęs od Wibo - jakość jest adekwatna do ceny. Kupiłam kiedyś rozświetlacz, ale zanim wyrobiłam sobie zdanie - pękł :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam i jestem zadowolona. pigmentacja co prawda średnia, ale jak dla mnie dobrze sie blenduja i ładnie do siebie przyklejają, wiec można budowac kolor.;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie bardzo ale to bardzo inspirowana- jeżeli można to tak określić- paletką Anastasia Beverly Hills. Ale dobrze, że udało ci się ją zdobyć. Pozdrawiam http://palinpalin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kolory przepiękne, w sam raz dla mnie, ale szkoda, że jakość nie do końca taka jakbym oczekiwała. Trzeba jeszcze poszukać wśród innych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna paletka, lubię cienie w tych kolorach, szczególnie wszystkie odcienie brązu mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  45. szkoda, że nie jest za dobra, bo kolorystykę ma bardzo fajną ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja od cieni oczekuję dobrej pigmentacji :) szkoda ze tutaj jest słaba, bo odcienie jak i nawet samo opakowanie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie, gdybyś pokazała się w makijażu zrobionym tą paletką. Posiadam z wibo paletkę do konturowania i jestem z niej bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam czarną wersje paletki z wibo, jak dla mnie cienie są bardzo kredowe, ale na robienie makijażu codziennego, bardzo prostego daje rade
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  49. Kolory są piękne! Ale właśnie słyszałam, że jest problematyczna w użyciu... Ja mam delicious z W7 i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Odkopałam tego posta bo poszukuje alternatywy dla koloru think positive, może testując inne palety/pojedyncze cienie zetknelas sie gdzieś jeszcze z talim/zblizonym kolorem w lepszej jakości? Bo ja przepadlam, i już go w mojej palecie nie ma, a nie chce kupiec znowu wibo, bo zdanie mam podobne do twojej oceny z tego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdź pojedyncze cienie z Pierre Rene, bo wydaje mi się, że kiedyś miałam bardzo podobny kolor :)

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia