1 lutego 2015

Sesja !?

Hej :) Jak już pewnie wiecie jestem świeżo upieczoną studentką i wiadomo co się z tym wiąże ... A mianowicie moja pierwsza w życiu SESJA. Boję się bardzo, bardzo. Zaczyna się jutro i przez całe 5 dni codziennie mam jakiś egzamin albo zaliczenie. Nie wiem jak ja sobie z tym poradzę, ale wiem, że jakoś muszę. Na szczęście mam osoby, które mnie wspierają i we mnie wierzą. To mi w chwilach zwątpienia na prawdę pomaga. Dobrze, że je mam. Jutro mam chyba najgorsze z tego wszystkiego zaliczenie ustne z Kultury i literatury antyku. Materiału jest tyle, że sama nie wiem czy cokolwiek z tego będę w stanie powiedzieć. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Niby nie ma spiny, są drugie terminy, no ale wiecie... Każdy chciałby zdać w pierwszym terminie. Oby wszystko poszło po mojej myśli i żeby nie zeżarł mnie stres. Trzymajcie kciuki :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia