4 lipca 2014

Recenzja dwufazowego zmywacza do paznokci od DELIA

Witajcie :* Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją. Będzie to recenzja dwufazowego zmywacza do paznokci od Delia Cosmetics. Zakupiłam go niedawno w Rossmanie, ponieważ zaciekawiła mnie ta dwufazowa formuła, no i oczywiście pojemność, ponieważ jest to aż 200 ml. Są dwie 'odmiany' tego produktu. Pierwszy - różowo-niebieski jest wzmacniająco-wygładzający, drugi - zielono-żółty jest wybielająco-regenerujący. Ja posiadam wzmacniająco-wygładzający, a więc odmianę różowo-niebieską. Zacznę od tego, że sama pojemność zmywacza mnie po prostu zachwyciła, ponieważ wcześniej nie widziałam zmywacza, który miałby taką lub większą pojemność. Jest to aż 200 ml. Więc całkiem sporo, jak na zwykły zmywacz. Skusiły mnie również kolory. Długo się zastanawiałam który wybrać. Oba były odpowiednie dla moich paznokci, ale jednak przekonał mnie zapach. Szampańska róża bardziej mi przypadła do gustu. Z tego powodu wzięłam różowo-niebieski. Na opakowaniu możemy przeczytać iż : ''Wyjątkowo delikatna, pachnąca formuła szybko i skutecznie usuwa lakier. Górna-niebieska faza zmywacza odpowiada za perfekcyjne zmycie lakieru, natomiast dolna-różowa zawiera pielęgnacyjne składniki, które wzmacniają i wygładzają paznokcie oraz nawilżają skórki wokół. Lipowitaminowy kompleks naprawczy-intensywnie regeneruje i wzmacnia paznokcie oraz zapobiega wysuszeniu skórek. Proteiny jedwabiu-skutecznie nawilżają i wygładzają płytkę paznokcia. Może być stosowany zarówno w przypadku naturalnych, jak i sztucznych/akrylowych, żelowych oraz tipsów. Uwaga ! Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć butelką, dokładnie mieszając fazy.'' Po powrocie do domu, od razu zabrałam się za zmywanie paznokci właśnie tym produktem. Wstrząsnęłam, otworzyłam, nałożyłam na wacik i zaczęłam zmywać lakier. I właśnie w tym momencie zaczął unosić się przepiękny zapach róż, który utrzymywał się jeszcze dość długo po zakończeniu zmywania. Zmył idealnie lakier, nawet nie musiałam trzeć. Po prostu przejechałam po płytce paznokcia. Lakier rozpuścił się i zniknął. Tak po prostu. Od tamtej chwili pokochałam ten zmywacz. Rzeczywiście szybko usuwa lakier, a różowa faza pielęgnuje paznokcie. Skórki są bardziej nawilżone, a same paznokcie nie są tak suche jak po normalnym zmywaczu. Ważne jest jeszcze to (a dla mnie najważniejsze), że nie zawiera acetonu ! Jak wiadomo aceton negatywnie wpływa na paznokcie i nie powinien być składnikiem zmywaczów. Moja opinia: zmywacz spełnia warunki zapisane na opakowaniu: przepięknie pachnie, szybko zmywa lakier bez potrzeby pocierania, nawilża skórki, paznokcie nie są suche, nie zawiera acetonu, ma dużą pojemność, jest dość wydajny i po prostu ładnie wygląda. Jego cena w Rossmanie około 11 zł. Jest to dość sporo jak za zmywacz, jednak uważam, że warto. Tym bardziej za taką pojemność. Ja na pewno go kupię ponownie, chociażby ze względu na zapach i pojemność. Od innych zmywaczy można się udusić, natomiast przy tym aż chce się wąchać. Oczywiście w internetowych drogeriach można go kupić taniej. Użyłam go już z 8 razy  i mam go jeszcze ponad połowę. Osobiście bardzo polecam.


 







a tak wygląda po wstrząśnieciu :



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia