13 lipca 2014

Przyjęta !

Hej ! Dwa dni temu dowiedziałam się, że zostałam przyjęta na studia ! W pierwszej chwili nie wierzyłam, ale jednak ... Bardzo się cieszyłam i nadal cieszę. Dostałam się na uniwersytet w Krakowie. Od dziecka marzyłam, żeby właśnie tam wyjechać na studia. I udało się ! Teraz czekam tylko na wyniki mojego chłopaka, który również stara się dostać na studia w Krakowie. Oby wszystko poszło po naszej myśli. Jutro czeka mnie podróż do Krakowa, bo we wtorek muszę dokonać wpisu na studia. Tak się cieszę i ani trochę nie martwię ! W końcu mogę w pełni zająć się sobą, swoim życiem i sprawami. Żyć tak jak chce. Nic nie muszę. Sama decyduje. Sama wybieram. Bez tłumaczeń, fochów ... I to jest piękne !

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia