20 sierpnia 2014

Photos.

Hej. Trochę mnie tu nie było, jednak nie z mojej winy. Internet nie chciał współpracować. Ale już jestem. Wróciłam i dzisiaj będzie zdjęciowy post. Ostatnio wybrałam się z chłopakiem i rodziną na taki mały wyjazd. Jak wiadomo jestem osobą, której wszystko się szybko nudzi i nie potrafię usiedzieć w miejscu kilka minut. Dlatego zdecydowałam porobić trochę zdjęć. Nie moich ani mojego chłopaka ale natury ... Tak, chodzi głownie o kwiaty, trawy itd. Te najlepsze (według mnie :d) opublikuję pod tym postem. Trochę nad nimi siedziałam. Muszę tylko podkreślić, że NIE mam profesjonalnego aparatu ani NIE jestem profesjonalnym fotografem. Robię zdjęcia, bo to lubię i to moje hobby. Posiadam zwykłą cyfrówkę, ale jak na 'zwyklaka' ten aparat i tak daje sobie radę. Nie znam się na fotografii, ale kocham robić zdjęcia i potem je obrabiać. Ale może przejdę do rzeczy ... Oto zdjęcia :













A niedługo będzie post z recenzją kremu CC z firmy Bielenda. Buziaki :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia