1 lipca 2014

Matura :)

Witajcie. :) Jak już wiecie w tym roku pisałam maturę. 27 czerwca poszłam odebrać wyniki. Byłam bardzo zaskoczona kiedy dowiedziałam się, że ZDAŁAM ! Wiedziałam, że z matematyką mogę mieć problem i nie byłam do końca pewna, ponieważ matematyka to dla humanistki pięta achillesowa. Ale zdałam. Jak zobaczyłam wyniki byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Nie dość, że zdałam wszystko, to jeszcze z nie najgorszymi wynikami. Spodziewałam się o wiele gorszych. Ale najbardziej się cieszę ze zdanej matematyki, ponieważ w tym roku bardzo wiele osób jej nie zdało, nie tylko u mnie w liceum ale i w liceach w całej Polsce. Teraz czekam tylko na pojawienie się list osób zakwalifikowanych na studia. Mam nadzieję, że i w tej kwestii dopisze mi szczęście i będę mogła studiować na wymarzonej uczelni. Niedługo czeka mnie przeprowadzka do nowego miasta. Zacznę nowe życie. Trochę się boję, ale jestem ciekawa jak to będzie. W końcu trzeba dorosnąć, bo jednak 19 lat i rozpoczęcie studiowania do czegoś zobowiązuje. Chcę poznać nowych ludzi i powoli zacząć się usamodzielniać. Mój chłopak również zdał wszystko i ma nadzieję ( i ja też ), że dostanie się na wymarzone studia. Trzymam za to kciuki, bo jeżeli się dostanie, to będziemy studiować w jednym mieście. Oby nam się udało. Oby. Trzymajcie kciuki :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia