1 września 2013

Samsung Galaxy Trend

Hej ! Na samym początku przepraszam, za to, że wczoraj nie dodałam żadnego posta ani nie dałam znaku życia :) Ale po prostu ogarnęło mnie wszechobecne sprzątanie wszystkiego i nauka na nowym telefonie. I dzisiaj troszkę o nim, więc post będzie zalatywał recenzją :) A więc od początku ... Jak wiadomo za 2 tygodnie kończę 18 lat i z tej też okazji otrzymałam od mojej kochanej cioci przedwczesny prezent - telefon. Już od dawna wiedziałam, że otrzymam właśnie telefon, ale nie wiedziałam jaki, więc byłam bardzo zdziwiona jak go zobaczyłam. Był to Samsung Galaxy Trend GT-S7650 koloru czarnego. Byłam troszkę zaskoczona, bo na początku wybrałam sobie kolor biały, jednak uświadomili mnie, że czarne lepiej się sprzedają i po prostu mniej widać na nich np. zarysowania. Tak więc byłam zachwycona. Telefon ma duży, dotykowy ekran. Na początku nie byłam fanką tak dużych wyświetlaczy w telefonach, tym bardziej, jeżeli chodzi o telefon dla kobiety. Myślałam, że dostanę telefon kobiecy, z małym wyświetlaczem, biały itd. A tu miła niespodzianka. Tak więc zaskoczenie było ogromne. Telefon sam w sobie nadaję się dla każdego, nawet dla tak chaotycznej kobiety jak ja :) Bardzo mi się spodobał. Już mniej więcej potrafiłam się nim obsługiwać, z racji, że mój chłopak ma prawie identyczny :) Więc szczęście podwójne. W zestawie z telefonem otrzymałam kabel USB, ładowarkę, instrukcję oraz gwarancję. Teraz muszę sobie zakupić folię ochronną na ekran i silikonowe etui/obudowę w jakimś śmiesznym kolorze. A jeżeli chodzi o pracę telefonu - jest dość szybka, jednak bateria szybko się wyładowuje, jednak jest to zrozumiałe, ponieważ telefon ma Androida i inne bajery. Więcej na temat telefonu znajdziecie tu. Podsumowując: telefon fajny, ładny, dla każdego. Udany prezent :) Polecam :)




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia