5 lutego 2024

NOWA NAZWA BLOGA - ANN PURRRFECT BLOG

I tak oto 16 stycznia 2024 roku skończyła się pewna era. Od 2013 roku mój blog i tym samym wszystkie związane z nim sociale można było znaleźć i kojarzyć z nazwą "Rebellious Anne". Przyszła jednak pora na zmiany. W zasadzie nadeszła ona już jakiś czas temu, ale miałam problem z nazwą, co nie pozwalało mi pójść dalej. Nic mnie nie przekonywało. Do wczoraj...


Zmotywowana postanowiłam od razu zrobić nowe logo. I oto jest. Od dziś już nie "Rebellious Anne", a "Ann Purrrfect Blog". Nie ma charakterystycznych motylków, bo już ich też miałam dość, ale kolor miętowy został. I bardzo się z tego cieszę.

Uważam, że nazwa świetnie oddaje nie tylko mnie, moje imię i nazwisko, ale też sam charakter mojego bloga i całej twórczości, oraz tego, co planuje dla Was tworzyć. Jestem z niej bardzo zadowolona.

To niesamowite, ile motywacji może przynieść jedna zmiana. Czasami mało istotna lub dla większości niezauważalna.

I może nie będzie idealnie, może nie zadowolę każdego, może nie wszystkim to się spodoba, ale dla mnie zawsze będzie purrrfekcyjnie. Albo nawet niepurrrfekcyjnie.

Jaram się. Naprawdę!

Buziaki,

Ann

2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia