30 marca 2020

MOJA RECENZJA - KOSMETYKI I PRODUKTY AVON

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym postem po przerwie. Chwilę mnie nie było (znowu). Przez brak czasu, pracę i inne zobowiązania, niestety, nie mogłam tworzyć i publikować nowych wpisów tak często, jak chciałam. Stąd łatwiej mi było dodawać coś na Instagram, gdzie serdecznie Was zapraszam. Tam starałam się i dalej się staram być na bieżąco i średnio co dwa dni coś nowego dodać. 

Wracając jednak do tematyki dzisiejszego posta - będzie to wpis o kosmetykach i produktach marki AVON. Jeżeli jesteście ciekawi - to zapraszam na dalszą część :)

MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON

Zacznę od tego, że z produktami tej marki miałam styczność już w dzieciństwie, kiedy to moja mama dość często zamawiała coś ze słynnego ich katalogu. Jako mała dziewczynka podbierałam te kosmetyki i sama ich używałam. Nie były to jednak tylko produkty kosmetyczne, ale naprawdę przeróżne produkty. Najczęściej w zamówieniu znajdowały się perfumy INCANDESSENCE lub CELEBRE, mleczko do demakijażu, tusz do rzęs (niestety nie pamiętam nazwy), produkty do pielęgnacji stóp i dłoni oraz biżuteria. 

Sama z katalogu raczej nie zamawiam i też nie jestem konsultantką. Nie miałabym na to czasu i... cierpliwości :) Dlatego podziwiam osoby, które się na to decydują.

Produkty, które chciałabym Wam dzisiaj pokazać pochodzą z różnych kategorii urodowych. Jest coś do makijażu, demakijażu, ale i pielęgnacji. 


MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 

Pierwszymi kosmetykami z kategorii makijaż jest kredka do brwi 2 w 1 Dual Ended Brow Pencil.

Od producenta:
„2 w 1: kredka do brwi ze szczoteczką Avon True pomaga w łatwy sposób podkreślić brwi i perfekcyjnie je wystylizować. Lubisz mieć idealnie wystylizowane brwi? Nasza kredka 2 w 1 będzie do tego świetna! Miękką konturówką podkreślisz drobne włoski, dodając im koloru, a szczoteczką precyzyjnie je rozczeszesz. Dodatkowo, w łatwy sposób zbierzesz nią nadmiar produktu z brwi.”

Używam tej kredki już jakiś czas i muszę Wam powiedzieć, że jestem z niej naprawdę zadowolona. Szczoteczka dobrze rozczesuje brwi a kredka ma fajny kolor, który na początku zdawał mi się być trochę za jasny do moich włosków, ale po przetestowaniu stwierdzam, że jest idealny. Sama kredka nie jest ani za twarda ani za miękka. 

MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 


Drugą rzeczą z makijażowej kategorii jest tusz do rzęs EUPHORIC. 

Od producenta:
"Tusz do rzęs Euphoric marki Avon intensywnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Ponadto pokrywa rzęsy głęboką czernią, dzięki formule z ultraczarnym pigmentem."

Jeszcze nie zaczęłam go używać, więc za dużo Wam o nim nie powiem. Podoba mi się jego design, opakowanie. Szczoteczka mnie lekko przeraża, bo jest ogromna, ale może podołam. Trzymajcie kciuki!


MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 

Kolejną kategorią jest demakijaż i wspomniane już przeze mnie wcześniej - mleczko do demakijażu AVON TRUE COLOUR. 

Od producenta:
"Preparat do demakijażu Avon True Colour ma zapewnić dokładne i łagodne usunięcie makijażu, głównie w okolicy oczu. Dodatkowo ma zapobiegać podrażnieniu skóry. Jest przebadany dermatologicznie, testowany oftalmologicznie, hipoalergiczny i nie zawiera alkoholu."

Ja nie jestem fanką mleczek do zmywania makijażu. Ta konsystencja kompletnie mi nie odpowiada. Zdecydowanie bardziej wolę płyny i żele micelarne. Jednak mimo, że ten produkt mi się nie przyda - nie zmarnuje się. Powędruje do mojej mamy :) Sądzę, że będzie z niego zadowolona. Zwłaszcza, że (mam nadzieję) przywróci dobre i miłe wspomnienia z czasów, kiedy sama go zamawiała.


MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 

Kolejną kategorią jest pielęgnacja i tutaj mam Wam do pokazania bardzo fajną rzecz. A mianowicie - rozświetlającą metaliczną maskę do twarzy w płachcie

Od producenta:
"Metaliczna maska do twarzy od Avon, nawilża skórę i skutecznie ją rozświetla dzięki wzmocnionemu wchłanianiu aktywnych substancji. Wystarczy 20 minut i możesz ruszać w miasto!
Zastosowanie: do przesuszonej, pozbawionej blasku skóry.
Nałóż maskę na twarz, wygładź delikatnie dłonią i pozostaw na 15 - 20 minut. Delikatnie wmasuj pozostałości formuły.
Działanie: nawilża, rozświetla i regeneruje skórę.
Efekt: zdrowo wyglądająca, pełna blasku cera."

Już jestem po jej aplikacji i muszę przyznać, że to naprawdę fajna maska. Była naprawdę baaardzo nasączona esencją, którą później wmasowałam w dekolt. Jest podzielona na dwie części. Pierwsza to część górna twarzy, z czołem, nosem i otworami na oczy. Druga, dolna, z brodą i otworem na usta. Skóra była rzeczywiście rozświetlona i nawilżona. 



MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 

Do zamówienia dostałam również próbkę balsamu do ciała AVON ENCANTO. Przyda mi się na wyjazdach. Nie będę musiała zabierać całej butli kremu :D


MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 

Ostatnimi rzeczami z zamówienia były szczoteczki do rozdzielania i rozczesywania rzęs oraz katalog. Szczoteczki to coś, czego używam na co dzień, bo moje rzęsy mają tendencję do wywijania się nie w te strony, co trzeba :P Jestem z nich zadowolona, bo bardzo ułatwiają mi ujarzmienie włosków.


MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 

MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 

MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON
MOJA RECENZJA - KOSMETYKI AVON 

I to już wszystko, co miałam Wam do pokazania marki AVON.  Dajcie znać, co polecacie zamówić z katalogu. Jakie produkty lubicie? Czekam na Wasze opinie w komentarzach. Buziaki :*


Rebellious Anne

26 komentarzy:

  1. Mnie bardziej kusi kolorówka niż pielęgnacja tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już bardzo dawno nie zamawiałam niczego tej marki, ponieważ u mnie się niestety produkty nie sprawdzają. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez rzadko zamawiam od avon, choć ostatnio miałam okazję poznać 4 różne kosmetyki i jestem z nich w sumie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat co do Avon nie jestem w stanie Ci czegokolwiek polecić, bo nie zamawiam ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja przygoda z avonem jest burzliwa - 4 bublaste pomadki, 2 fajne i ulubiony podkład :D. Polecam pomadki i podkład z serii super stay. Sama poluję na płyn do kąpieli, podobno jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś bardzo dużo używałam kosmetyków Avonu, teraz mam ich już zdecydowanie mniej. Może jednak warto do nich wrócić... bo pamiętam, że było kilka perełek

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć ☺️ Świetny blog, ja też mam swój. Wpadnij zobaczyć jakie kosmetyki recenzowałam. Może o nie których mamy takie samo zdanie. https://wenablog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia