3 lutego 2020

MOJA RECENZJA - ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK

Hej! Powoli staram się wrócić do regularnego pisania i publikowania nowych recenzji. Póki co - idzie mi dobrze i mam nadzieję, że tak zostanie. Chciałbym, żeby nowy post pojawiał się dla Was minimum raz w tygodniu. Trzymajcie kciuki! Po dłuższej przerwie trudno jest wrócić, ale w końcu wróciła mi motywacja do działania i jestem z tego powodu niesamowicie szczęśliwa! Oby ten stan trwał jak najdłużej :)

A teraz do rzeczy... Tym razem przygotowałam dla Was recenzję odżywczej maseczki-peelingu do twarzy z mielonym lnem od marki Vianek. Jesteście ciekawi, jak ten produkt mi się sprawdził? Zapraszam na dalszą część!

MOJA RECENZJA - ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK
MOJA RECENZJA - ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK

Od producenta:

Odżywcza maseczka-peeling do twarzy
Cena: około 20 zł
Pojemność: 75 ml

Wyjątkowe połączenie delikatnego peelingu w postaci drobno zmielonego siemienia lnianego i maseczki. Dzięki niezwykle delikatnej formule może być stosowana w przypadku każdego rodzaju cery, nawet bardzo cienkiej i wrażliwej. Bogactwo składników odżywczych (olej sojowy, olej z pestek moreli, olej rokitnikowy, masło kakaowe, masło shea, masło avocado) oraz miód wspaniale odżywia, wygładza, nawilża i uelastycznia skórę. Po zastosowaniu pozostawia skórę aksamitnie gładką, promienną i pełną blasku.

Termin ważności: 18 miesięcy od daty produkcji, 3 miesiące od momentu otwarcia.

ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK
ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK


Sposób użycia:


Niewielką ilość maseczki nanieś na lekko wilgotną skórę twarzy i masuj kolistymi ruchami ok. 2-3 minuty, a następnie pozostaw na dalsze 10 minut. Zmyj maseczkę dokładnie ciepłą wodą.”

ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK
ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK


Skład:


Glycine Soja Oil, Linum Usitatissimum Seed Extract, Glyceryl Stearate, Mel Extraxt, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Theobroma Cacao Seed Butter, Persea Gratissima Butter, Butyrospermum Parkii Butter, Hippophae Rhamnoides Oil, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid.

ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK
ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK

Moja opinia o odżywczej maseczce-peelingu do twarzy z mielonym lnem od Vianek:


Na początku dodam, że używałam tego produktu głównie jako peelingu, rzadziej jako maseczki. Peeling całkiem przyjemnie pachnie, jego konsystencja nie jest ani za rzadka ani za gęsta, można zauważyć liczne drobinki peelingujące. Produkt jest koloru brązowego. Przez jego idealną konsystencję aplikacja jest bardzo łatwa, prosta i przyjemna. Nic nam nie spada ani nie spływa i możemy spokojnie go nałożyć na twarz. Trzeba przyznać, że jak na peeling do twarzy jest dość delikatny - nie pozostawia na niej zaczerwienień. Na początku może się wydawać, że drobinki będą ostre i podrażnią nam twarz. Nic bardziej mylnego. Jest to bardzo delikatne. Sam proces można przez to porównać do masażu twarzy. Ta skóra nie jest aż tak czerwona, ściągnięta i podrażniona, jak przy innych mechanicznych peelingach do twarzy, których miałam okazję używać. Po aplikacji i zmyciu produktu wodą skóra jest oczyszczona, złuszczona, odżywiona, nawilżona i miękka w dotyku. (Sporo zalet, co? To prawda. Przez to ten peeling naprawdę mnie pozytywnie zaskoczył.) Skóra nie potrzebuje już dodatkowego nawilżenia w postaci kremu czy serum. Suche skórki zostały dobrze usunięte. Dodatkowym atutem jest bardzo dobry skład. Jak dla mnie produkt godny polecenia.

ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK
ODŻYWCZA MASECZKA-PEELING DO TWARZY Z MIELONYM LNEM OD VIANEK
A Wy co sądzicie o tym produkcie? Ja jestem w nim zakochana i będę go polecać z czystym sercem i sumieniem!

Buziaki :*

58 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale po twojej recenzji chętnie go wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego słyszałam o tej marce, więc chętnie wypróbuję ten produkt. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy produktów tej marki, ale opis brzmi zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie dwa w jednym to dla mnie przede wszystkim oszczędność czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za polecenie, właśnie czegoś takiego teraz potrzebuję, brzmi kusząco dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za produktami 2 w 1. Wolę tradycyjne, osobne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale że inne produkty tej marki bardzo mi pasują, to chyba przy najbliższej okazji się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że idealnie nada się na drobny prezent dla swojej kobiety, wielkie dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam przekonania do produktów 2w1 ale ten może akurat się sprawdzić. Artur

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystałam jeszcze nigdy z tej maseczki/peelingu ale po Twojej recenzji być może wypróbuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale zerknę przez ciekawość, bo widzę, że nachwalić się go nie możesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszelkiego rodzaju maseczki uwielbiam, więc może i na tą się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna maseczka pełna naturalnych składników! Chętnie ją wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Musze spróbować i tego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam tą maseczkę i nadal ją kupuję. jest to jedna z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią wypróbuję, lubię kosmetyki tej firmy, a moja twarz potrzebuje porządnego oczyszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiego połączenia 2 w 1 jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w ogóle nie stosuję teraz żadnych peelingów z drobinami, ale ogólnie siemię jest takei wartościowe, że na pewno działa bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo fajnie, lubię takie umiarkowanie ścierające peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już gdzieś widziałam pozytywne opinie na jego temat, mam więc coraz większą ochotę, by go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie maski alw twj jeszcze nie miałam marki

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dobre kosmetyki za niewielką cenę. Mam kilka sprawdzonych produktów od nich których używam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio widziałam ten kosmetyk na półce u koleżanki, chwaliła go sobie

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię produkty tej marki, chociaż do tej pory nie używałam jeszcze tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajnie wygląda samo opakowanie <3 Z chęcią bym wypróbowała ten peeling :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię całą serię pomarańczową z Vianka i jej zapach jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam go (w sumie nie dawno zużyłam) i była na prawdę fajny w roli maski. Jakoś jako peeling mnie nie przekonuje, bo wydaje się zbyt tłusty :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam naturalne kosmetyki.
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia