21 czerwca 2019

Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun

Witajcie! W końcu znalazłam chwilę, żeby stworzyć dla Was post. Z góry przepraszam, że przez długi czas nic się tutaj nie pojawiło, żaden nowy wpis. Tak, jak pisałam na Fanpage - jestem w trakcie załatwiania spraw związanych z pracą, zakończeniem studiów, obroną pracy magisterskiej, planowaniem wakacji i po prostu brakuje mi doby, żeby to wszystko sensownie ogarnąć. Ale dzisiaj nie o tym...


Postanowiłam przedstawić i zrecenzować orzeźwiającą wodę zapachową dla kobiet Nuxe Sun. Ciekawi jak mi się sprawdziła? Zapraszam na dalszą część!

Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Na początku wspomnę, że jest to mój pierwszy kosmetyk tej marki. Wcześniej nie miałam z nią do czynienia. Wodę Nuxe Sun możecie kupić m.in. w tym miejscu. Jej koszt, w zależności od strony, waha się od około 100 zł do 120/130 zł. Mam ją w pojemności 100 ml, ale wiem, że jest także w mniejszej wersji - 30 ml. 

Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun

O marce Nuxe:
„Kosmetyki Nuxe łączą w sobie siłę natury, skuteczność nauki i pieszczotę zmysłów, aby ich używanie dostarczało jak najwięcej radości. To połączenie znajduje odbicie w samej nazwie marki, która powstała z zestawienia słów „Nature“ i „Luxury“, a także we wszystkich produktach Nuxe. Kosmetyki Nuxe nie zawierają parabenów ani olejów mineralnych.

Marka Nuxe rozwijała się stopniowo już od początku lat 50. Prawdziwe życie tchnęła w nią jednak dopiero w 1989 roku Aliza Jabès, zwolenniczka aromaterapii, a później twórczyni koncepcji Nuxe Spa. Już pierwszy olejek, która sama opracowała, suchy olejek Nuxe Huile Prodigieuse, odnotował natychmiast olbrzymi sukces i dziś jest ikoną wśród produktów marki.

Firma Nuxe prowadzi też aktywną działalność badawczą, a wszystkie jej wyroby są opracowywane z zastosowaniem oryginalnych metod, opartych na zdobyczach nowoczesnej botaniki. Do olejku Nuxe dołączyła dzisiaj także kompleksowa seria preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała oraz perfumy Nuxe zainspirowane charakterystycznym zapachem słynnego suchego olejku.”


Skład wody zapachowej Nuxe Sun:
  • Głowa: olejek z gorzkiej pomarańczy, słodka pomarańcza,
  • Serce: gardenia, kokos,
  • Podstawa: piżmo, wanilia.

 Grupy zapachów: kwiatowe, owocowe .

Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Działanie Nuxe Sun:
„Woda zapachowa Nuxe Sun otuli Twoje ciało uzależniającymi aromatami energetyzującej nuty gorzkiej i słodkiej pomarańczy, słonecznej wanilii i piżma oraz zmysłowego kokosa i gardenii. Inspiracją do stworzenia mgiełki perfumowanej był zapach znany z kosmetyków linii Nuxe Sun. Mgiełkę można rozpylać na ciało oraz ubranie, szczotkę do włosów i pościel. W ten sposób Twój ulubiony zapach będzie zawsze przy Tobie.

Zastosowanie:
Nuxe Sun Woda zapachowa polecana do delikatnego perfumowania ciała i ubrań. Odpowiednia do każdego rodzaju skóry.

Informacje dodatkowe:
Produkt przechowywać w sposób niedostępny dla dzieci, w temperaturze pokojowej. Zaleca się chronić przed działaniem wilgoci i światła. Nie zawiera światłoczułych składników. Produkt zawiera 85,6% naturalnych składników.

Przeciwwskazania:
Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek składnik kosmetyku.

Sposób użycia Wody zapachowej Nuxe Sun:
Rozpyl wodę, następnie wejdź w chmurę zapachu. Można także rozpylić produkt na szczotkę do i przeczesać włosy, a także rozpylić na pościel. 

Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Skład:
Alcohol denat., parfum/fragrance, aqua/water, eichhornia crassipes extract, , glycerin, fagraea berteroana flower extract limonene, benzyl salicylate, linalool, citronellol, geraniol, benzyl alcohol, citral, coumarin [n2612/a]. 

Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moja opinia:
Zapach jest zamknięty w szklanym opakowaniu z atomizerem. Sam kolor opakowania bardzo mi się podoba. Są to typowo letnie/wakacyjne barwy - zielony, żółty i pomarańczowy. Tworzą na powierzchni butelki ciekawy efekt ombre. Sama woda natomiast jest bezbarwna. Ale przejdźmy do sedna, jak to pachnie? Woda jest idealna dla wszystkich miłośniczek kokosa i kokosowych nut zapachowych, ponieważ na pierwszym miejscu wyczuwalny jest właśnie kokos i to taki słodki.  Jego zapach przyćmiewa wszystkie inne nuty zawarte w tych perfumach. Wanilii i pomarańczy praktycznie nie czuję (nie wspominając o reszcie) i z tego powodu trochę ubolewam, bo uwielbiam pomarańczowe nuty w perfumach (wanilię zdecydowanie mniej lubię) i miałam nadzieję, że to właśnie ona będzie tu na pierwszym planie. Przez to przeżyłam małe rozczarowanie. Wielką fanką kokosa nie jestem, ale zapach mi się podoba. Bardzo szybko się do niego przyzwyczaiłam i odkąd go mam - codziennie używam. Można powiedzieć, że jest to bardziej mgiełka do ciała, niż perfumy. Są dość lekkie, ale zapach, o dziwo, bardzo długo się utrzymuje na ubraniach, włosach i ciele. Tak więc, trzeba przyznać, że trwałość to ich wielki plus. Aż byłam zdziwiona, bo zazwyczaj coś o tak lekkiej, mgiełkowej wręcz konsystencji, szybko się ulatnia. Minusem jest na pewno cena - ponad 100 zł za 100 ml to nieco drogo, jak dla mnie. Nie mniej - jest to zdecydowanie idealny zapach na letnie miesiące. Polecam wszystkim, którzy lubią tego typu zapachy i mogą sobie pozwolić na zakup nieco droższych perfum!

Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun

Ten zapach, jak i inne produkty marki Nuxe możecie kupić np. TUTAJ

Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moja recenzja - woda zapachowa dla kobiet Nuxe Sun
Moją opinię na temat tej wody zapachowej znacie. Mimo, że nie wyczuwam w niej mojej ukochanej nuty pomarańczy, to lubię się nią spryskać. Dobrze mi się sprawdza i przede wszystkim długo utrzymuje. Na pewno przypadnie do gustu wszystkim fankom kokosa. 

A Wy co myślicie o tej wodzie zapachowej? Warto wypróbować? Dajcie znać w komentarzach :) Buziaki :*


97 komentarzy:

  1. Nie znam zapachu, gdyż mam inne ulubione perfumy na lato i zwyczajnie nie szukam nowych, za to odkąd dostałam olejek Nux, o którym wspominasz, używam go regularnie i właśnie powolutku rozglądam się za kolejną buteleczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi już sama buteleczka ;p ciekawa jestem czy zapach by mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie teraz jej używam i jestem nią zachwycona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie mialam tego zapachu, ale marke Nuxe zawsze wybieram jesli chodzi o pielegnacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kosmetyków pielęgnacyjnych jeszcze niczego nie miałam jeżeli chodzi o tę markę :)

      Usuń
  5. chętnie bym poznała :D Lubię tą firmę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam zapach Nuxe z zestawu, ale niezbyt przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki nie znam, więc niewiele mogę o tym produkcie powiedzieć. Ciekawe, czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach musi być ciekawy i bardzo letni :) A butelka jest świetna, zachęca do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach chętnie poznam, może to coś dla mnie, może będzie mi odpowiadać. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może właśnie i warto. Jeśli będę mieć możliwość to chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o gorzkiem pomarańczy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Kokos i wanilia to idealne połączenie dla! mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. To musi pięknie pachnieć, na pewno by mi się spodobał zapach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zdecydowanie wolę słodkie zapachy, te owocowe bywają męczące

    OdpowiedzUsuń
  15. Flakon wygląda energetycznie tez Lubie pomarańcze w perfumach

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się kusząco, chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda ta woda, jej zapach mógłby przypaść mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  18. Skóro to bardziej lekka mgiełka, to z pewnością będzie idealna na lato. Spróbuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię takie letnie zapachy, szczególnie jeśli to taka lekka mgiełka. Dawno nie używałam takich mgiełek, ale chyba muszę do nich wrócić :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam swoje ulubione inne perfumy i trudno mi się przestawić na inny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam produkty NUXE! ❤️��

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Produkty NUXE! Moja sprawdzona marka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna recenzja, podsyłam Żonie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Trzeba przyznać, że ładnie wygląda, ale czy chciałabym pachnieć kokosem ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Kokos jest pyszny, ale pachnieć kokosem???

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezentuje się pięknie, ciekawe jak spodobałby mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, ze zapach by mi sie spodobał. Flakonik bardzo fajny taki w wakacyjnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej firmy. Jestem ciekawa czy zapach by mi pasował bo uwielbiam zapachu z wanilią i kokosem, ale za to nie lubię z cytrusami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ten zapach raczej Ci przypadnie do gustu, bo czuć sam kokos w zasadzie :D

      Usuń
  30. Bardzo ładny zapach, jakoś od razu mi się kojarzy z latem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Buteleczka śliczna, podoba się mi.
    A co do pracy - trzymam kciuki!
    A jeśli dobrze widziałam, to chyba ... obrona zakończona sukcesem!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i tak, udało mi się wczoraj obronić i stałam się już oficjalnie Panią Magister :D

      Usuń
    2. Gratulacje! Powodzenia na dalszych drogach :) Niech wiodą do spełnienia marzeń.
      ps. nie umiem się napatrzeć na tą buteleczkę - ma jakąś magiczną moc przyciągania :)

      Usuń
  32. Lubię kiedy zapach długo utrzymuje się na ciele i skórze, ale zdecydowanie nie za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trudno stwierdzić czy warto po nią sięgnąć,musiałabym poznać tester.

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm od razu czuć letnie klimaty.... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sądzę, ze bardzo przypadłaby mi do gustu. Wydaje się idealna na lato.

    OdpowiedzUsuń
  36. Myślę, że znajdzie swoich fanów :-) Poręczne opakowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze nie znam tego zapachu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie przepadam za połączeniem kokosa z wanilią. To musi być mega słodycz. Wyglądem ta mgiełka przypomina mi Bath & body works, ale tamte są chyba trochę tańsze. Zostaję przy bath ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, do tej pory myślałam, że NUXE to tylko pielęgnacja...

    OdpowiedzUsuń
  40. szkoda że nie odnalazłaś w niej tak do końca tego czego szukałaś, ja niestety z Nuxe miałam tylko olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi Nuxe kojarzy się z ich kultowym suchym olejkiem, miałam wersję z drobinkami i klasyczną, z obu byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe informacje i fajny blog

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia