9 kwietnia 2019

Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

Hej! W końcu przyszła pora, żebym zrecenzowała dla Was dwa szampony przeciwłupieżowe Healing Shampoo marki Catzy Laboratories. Na wstępie powiem, że już kiedyś, kilka lat temu używałam jednego z tych szamponów - dokładnie czerwonej wersji. Bardzo dobrze mi się sprawdzał i dlatego często po niego sięgałam. Dzisiaj odpowiem na pytanie czy nadal ten produkt (a w zasadzie produkty) jest tak dobry, jak kiedyś. Ciekawi? Zapraszam na post!

walka z łupieżem, szampony na łupież
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

Oba szampony przeciwłupieżowe Catzy Healing Shampoo możemy kupić w aptekach (również internetowych). Nie dostaniemy ich więc w popularnych drogeriach. Oba posiadają w składzie pirytonian cynku, który ma działać przeciwłupieżowo. 


szampony na łupież, walka z łupieżem
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

walka z łupieżem, szampony na łupież
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

szampony na łupież, walka z łupieżem
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

walka z łupieżem, szampony na łupież
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy
Od producenta:
HEALING SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY– w trosce o zdrowe i piękne włosy bez łupieżu
Szampon Healing przeznaczony jest do stosowania w przypadku łupieżu do każdego rodzaju włosów. Aktywną substancją czynną jest pirytionian cynku w stężeniu 1%, który ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze, hamuje rozwój szkodliwych patogenów. Szampon Healing starannie oczyszcza skórę głowy i eliminuje łupież. Jest delikatny. Działa kojąco na skórę głowy. Posiada właściwości przeciwłupieżowe oraz pielęgnacyjne. Dodaje włosom blasku, miękkości i puszystości. Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, aż do uzyskania efektu kuracji. Ma przyjemny migdałowy zapach.
Cena: 20,00 zł, w aptekach internetowych taniej
Pojemność: 200 ml
Dostępność: apteki

szampony na łupież, walka z łupieżem
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

szampony na łupież, walka z łupieżem
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

HEALING ZIOŁOWY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY – w trosce o zdrowe i piękne włosy bez łupieżu
Ziołowy szampon przeciwłupieżowy Healing  to szampon przeznaczony do mycia włosów przetłuszczających się z łupieżem. Działa przeciwbakteryjnie, wzmacniająco i oczyszczająco. Hamuje nadmierne wydzielanie sebum. Posiada właściwości oczyszczające, eliminuje łupież. Zmniejsza świąd i działa łagodząco na owłosioną skórę głowy. Nadaje włosom miękkość i blask. Aktywną substancją czynną jest pirytionian cynku w stężeniu 1%, który ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze, hamuje rozwój szkodliwych patogenów. Receptura szamponu wzbogacona jest w ekstrakty ziołowe z rozmarynu, brzozy, pokrzywy i rumianku, które zmniejszają przetłuszczanie się włosów. Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, aż do   uzyskania efektu kuracji. Ma przyjemny migdałowy zapach.
Cena: około 20,00 zł, w aptekach internetowych taniej
Pojemność: 200 ml

Dostępność: apteki

szampony na łupież, walka z łupieżem
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

szampony na łupież, walka z łupieżem
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy
Skład szamponu przeciwłupieżowego Catzy:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Zinc Pyrithione, Carbomer, Sodium Chloride, Parfum, Cl 42080, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Skład ziołowego szamponu przeciwłupieżowego Catzy:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Zinc Pyrithione, Propylene Glycol, Alcohol, Betula Alba Bark Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Urtica Dioica Leaf Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Parfum, CI 42080, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

szampony na łupież, walka z łupieżem
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy
Moja opinia o szamponie przeciwłupieżowym Catzy (wersja czerwona):
Szampon ma przyjemny, lekko migdałowy zapach. Jest koloru jasnoniebieskiego, a jego konsystencja jest dość gęsta, kremowa. Szampon bardzo dobrze się pieni i z łatwością można go spłukać z włosów. Jest dość wydajny - nie potrzeba go nakładać nie wiadomo ile. Ale przejdźmy do działania, bo pewnie to Was najbardziej interesuje. Produkt bardzo dobrze radzi sobie z problemem łupieżu, zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn (narzeczony również go stosował). Już po pierwszym użyciu można zauważyć znaczną poprawę. Pełny efekt 'pozbycia się łupieżu' widać po 2-3 myciach. Przynajmniej tak było w moim przypadku. Poradził sobie także ze swędzeniem skóry głowy. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to to, że po jego aplikacji włosy stają się lekko szorstkie i mało nawilżone, dlatego radziłabym poratować się maską lub odżywką. W przeciwnym razie mogą się nie chcieć rozczesać. Plusem jest też jego cena - nie jest jakoś super wysoka. W aptekach internetowych możemy go  dostać nawet za mniej niż 20 zł. Uważam, że warto, bo naprawdę działa.

Moja opinia o ziołowym szamponie przeciwłupieżowym Catzy (wersja zielona):
Tutaj się pewnie troszkę powtórzę, bo oba szampony są bardzo do siebie podobne. Ten również ma ładny, migdałowy zapach, kremową, gęstą konsystencję, dobrze się pieni i dobrze spłukuje. Jest tak samo wydajny, jak wersja czerwona. Świetnie sobie radzi z łupieżem i swędzeniem skóry głowy. Problem znika od pierwszego użycia. Tak, jak w przypadku wersji czerwonej, po jego aplikacji musimy użyć maski/odżywki, żeby nawilżyć włosy i żeby później nie było problemu z ich rozczesaniem. Cena nie jest za wysoka, na pewno taniej można go dostać w aptekach internetowych. Skoro więc jest tak podobny do wersji czerwonej, to po co robić dwa różne szampony, które działają tak samo?  A no ma to sens. Bo jeden jest przeznaczony do każdego rodzaju włosów, a drugi do włosów przetłuszczających się. I tu jest ta różnica. Szampon zielony jest wzbogacony o ekstrakty ziół, które mają nam pomóc w walce z przetłuszczaniem się. Sama jestem posiadaczką włosów, które już po jednym dniu wyglądają, jakbym nie myła ich od kilku dni. Czy ten szampon poradził sobie z przetłuszczaniem się włosów? Muszę przyznać, że tak. I z tego powodu zdecydowanie wolę zieloną wersję, niż czerwoną. Nie tylko dobrze usunął łupież, ale także wydłużył czas świeżości moich włosów. Serdecznie polecam wszystkim, których włosy szybko się przetłuszczają.

walka z łupieżem, szampony na łupież
Moja recenzja - szampony przeciwłupieżowe Catzy

Podsumowując: polecam Wam oba szampony przeciwłupieżowe marki Catzy. Jednak dla posiadaczek/posiadaczy włosów przetłuszczających się bardziej poleciłabym zieloną wersję, która nie tylko usunie łupież i swędzenie, ale także wydłuży czas świeżości włosów. Ja na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę. A Wy co o nich sądzicie? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki :*


113 komentarzy:

  1. znam oba te szampony, u mnie ze względu na suchy skalp lepiej sprawdza się wersje czerwona

    OdpowiedzUsuń
  2. W przeszłości stosowałam, znów muszę do nich wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obie wersje i służą mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio często trafiam na te szampony na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych szamponów, bo nie mam problemów z łupieżem, ale wiem komu polecę

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęście nie mam tego typu problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mam takiego problemu, ale warto znać takie szampony w razie wypadku

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe szczęście problemów z łupieżem nie mam, więc tego typu produkty nigdy nie były mi potrzebne.. Uff..

    OdpowiedzUsuń
  9. kopiowanie zabronione! no żeż! Czemu? i jak mam wrzucić do wyszukiwarki pirotynian cynku? nawet teraz nie wiem, czy dobrze zapamiętałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, na pewno Google Ci podsunie poprawną formę :D a kopiowanie na moim blogu jest zabronione, bo już nie raz zdarzało się, że ktoś się połasił na przywłaszczenie sobie nieswoich treści :)

      Usuń
  10. Od czasu do czasu mój mąż łapie łupież, a potem nie może się go pozbyć. Myślę, że przetestujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na szczęście problem łupieżu mnie nie dotyczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych produktów, ale może dlatego, że nigdy nie miałam łupieżu, więc nie orientowałam się w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podrzucę mężowi, bo ma z łupieżem wieczny problem.

    OdpowiedzUsuń
  15. A dostać dobry i skuteczny szampon przeciwłupieżowy to wcale nie jest taka prosta sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli chodzi o tego typu produkty, to najbardziej ufam właśnie takim aptecznym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak jak poprzedniczka, nie mam problemów z łupieżem. Jak coś się dzieje to raczej przesuszony skalp.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam tych szamponów ,a czasem pojawia się u mnie łupież

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nigdy mi w ręce nie wpadły, może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. I juz sobie zapisuję na liście zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście łupieże mnie się nie imają :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie miałam takiego problemu, ale dobry kosmetyk to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Spróbuje. Mąż wszystko próbuje i noc nie pomaga na trwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Firmę znam od dawna, ale raczej z widzenia, bo często u moich rodziców stał ten z różowym korkiem (to raczej stara szata graficzna). Ja osobiście nie mam problemu z łupieżem, natomiast super, ze firma dalej istnieje, bo pamiętam, że szampon się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam już na kilku blogach szampony tej marki na szczęście problem łupieżu mnie nie dotyczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z łupieżem problemu nie mam, więc pewnie nie będę ich sprawdzać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Te szampony ratują mnie przed łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Osobiście przetestowałam jakiś czas temu. Faktycznie, dobry produkt... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Na szczęście nie mam problemu z łupieżem! Ale kto wie, kto wie... :D W każdym razie z migdałowymi zapachami mam ten problem, że raz mi odpowiadają, a raz mnie mdlą, więc musiałabym sprawdzić na własnym... nosie. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Na szczęście nigdy nie miałam problemu z łupieżem, ale dla osób borykających się z łupieżem, kosmetyki na pewno mogą być pomocne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak obiecałam posłałam link dalej. Tata będzie testował :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na szczęście nigdy nie musiałam testować ich na sobie :) ale mój mąż chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  33. Na szczęście nie mam problemu z łupieżem. ;)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę polecić znajomej, która męczy się z łupieżem

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja, osobiście problemu takiego nie mam, ale moja mama go używała i była zadowolona. Tylko ona przez całe życie tylko jakieś takie naturalno-ziołowe szampony i odżywki stosowała.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wielką szkoda, że mają sls na początku składu :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Na szczęście już nie mam problemu z łupieżem, w czasach nastoletnich pomógł mi z tym apteczny Nizoral.

    OdpowiedzUsuń
  38. Co prawda problemów z łupieżem nie mam, ale może ta zielona wersja zadziałałaby coś na przetłuszczanie. Też się niestety z tym zmagam :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Ponieważ nie mam włosów przetłuszczających się, sprawdziłabym wersję czerwoną. Na szczęście od jakiegoś czasu nie mam już problemu z łupieżem, bo strasznie tego nie lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie zmagam się z łupieżem, ale mam już sprawdzony sposób by się go spozbyć, chociaż może kiedyś po nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  41. Tego jeszcze nie widziałem, na pewno przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja najbardziej lubię wersję czerwoną!:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Do tej pory stosowałam polecany przez dermatolog szampon z linii babuszki Agafii przeciwłupieżowy, ale przyznam, że trochę już mi się znudził. A z racji tego, że mogę używać tylko szamponów ziołowych, chętnie przetestuję właśnie te. 😊

    OdpowiedzUsuń
  44. Mija młodsza siostra dostała łupież i szukamy czegoś nowego właśnie

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam szczęście, że nie mam problemów z łupieżem i nie miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Na szczęście póki co nie mam problemów z łupieżem i nie spoglądam się za takimi produktami ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Szampon jest bardzo dobry na każde zmiany skórne głowy. Co prawda po myciu włosy są suche, ale to szampon leczniczy nie odżywczy, więc zdecydowanie spełnia swoje zadanie.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia