23 stycznia 2019

Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica

Witajcie! Postanowiłam dzisiaj napisać dla Was post o dwóch intrygujących kosmetykach firmy Biolonica - kremie do twarzy oraz kremie do rąk. Dlaczego mogą Was zainteresować? Bo zawierają bardzo ciekawy składnik - komórki macierzyste jabłoni. Brzmi ciekawie? Zapraszam do czytania!

Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica
Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica
Kosmetyki otrzymałam już dość dawno, bo na ostatnim Spotkaniu Blogerek. Od tamtej pory grzecznie czekały wśród innych kosmetyków w kolejce do testowania. W końcu przyszła na nie pora.

Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica
Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica

Od producenta:

1. Krem regenerujący do rąk:
Profesjonalny krem regenerująco-odżywczy, przeznaczony do intensywnej pielęgnacji dłoni i paznokci. Kosmetyk kierowany do osób, które potrzebują właściwej pielęgnacji dłoni oraz do tych, których skóra wymaga silnej regeneracji i odbudowy. Chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych, zmniejsza ryzyko podrażnień, zapobiega suchości i szorstkości skóry. Nie pozostawia uczucia tłustości.

Roślinne komórki macierzyste z jabłoni zawierają metabolity zapewniające długowieczność komórek skóry. Stanowią ochronę DNA przed starzeniem spowodowanym stresem oksydacyjnym, a zawartość  epigenetycznych substancji ma bezpośredni wpływ na „młodość” naszej skóry.

Dzięki innowacyjnym formułom Biolonica  proponuje zdrową i skuteczną pielęgnację  Twojej skóry opartą na komórkach macierzystych jabłoni. Regenerujący krem do rąk został oparty na surowcach pozyskiwanych z naturalnych i kontrolowanych upraw, a ich ekologiczność została potwierdzona licznymi certyfikatami. Receptury posiadają ponad 90% surowców pochodzenia naturalnego.

Pojemność: 75 ml

Cena: 20 zł

Skład: 
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Pyrus Malus (Apple) Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea) Fruit Butter, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Citrus Grandis Extract, Mel Extract, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Malus Domestica Leaf Cell Extract, Sodium Lactate, Sodium Hyaluronate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Nicinamid, Inositol, Lactic Acid, Mica, Panthenol, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol,  Hexylene Glycol, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate-80, Sorbitan Oleate,  Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, CI 77891.

Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica - krem do rąk
Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica - krem do rąk

2. Krem na dzień do twarzy:
Krem przeznaczony dla kobiet powyżej 30. roku życia, do stosowania na dzień. Zapewnia odpowiednią pielęgnację skóry, dzięki naturalnym emolientom. Doskonała formuła kremu pozwala na zachowanie jędrnej, nawilżonej i odżywionej skóry. Kwas hialuronowy oraz komórki macierzyste z jabłoni przyczyniają się do młodego wyglądu naszej twarzy.Ekstrakt z jabłka zwalcza wodne rodniki, co wpływa na zachowanie zdrowej cery. Kosmetyk idealnie nadaje się do stosowania samodzielnego oraz „pod makijaż".

Roślinne komórki macierzyste z jabłoni zawierają metabolity zapewniające długowieczność komórek skóry. Stanowią ochronę DNA przed starzeniem spowodowanym stresem oksydacyjnym, a zawartość epigenetycznych substancji ma bezpośredni wpływ na „młodość” naszej skóry.

Kwas hialuronowy jest powszechnie nazywany „eliksirem młodości”. Dzięki temu, że posiada właściwości łączenia włókien kolagenowych oraz wiązania cząsteczek wody, zapewnia nam jędrną, nawilżoną i odżywioną skórę.

Ekstrakt z jabłka reguluje zawartość wody w naskórku. Wykazuje działanie antyoksydacyjne, przeciwutleniające i nawilżające. Stymuluje regenerację komórkową, wzmacnia elastyczność skóry. Zawiera witaminy A, B, C i K, kwasy AHA, fitoproteiny, flawonoidy i fenole. Ze względu na wysoką zawartość związków fenolowych i witaminy C, jabłko posiada doskonałe właściwości przeciwutleniające, wyłapuje wolne rodniki i chroni organizm przed zniszczeniami komórek. Ekstrakt z jabłka zawiera również węglowodany i kwasy AHA, które wiążą wodę i przyczyniają się do zachowania zdrowego poziomu nawilżenia warstwy rogowej.

Pojemność: 50 ml

Cena: 75 zł, na promocji – 37, 50 zł

Skład: 
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Cetyl Alcohol,  Pyrus Malus (Apple) Seed Oil, Isopropyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Pyrus Malus Extract, Malus Domestica Leaf Cell Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Sodium Hyaluronate, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate-80, Sorbitan Oleate, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Nicinamid, Inositol, Lactic Acid, Parfum, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Limonene, Alpha - Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Geraniol, Coumarin, Linalool.

Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica - krem do twarzy
Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica

Moja opinia o kremie do rąk z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica:
Krem ma bardzo przyjemny, delikatny i lekko owocowy zapach. Konsystencję jest w sam raz - nie za rzadka, ani nie za gęsta, z czego się bardzo cieszę, bo nie lubię bardzo gęstych kremów do rąk, bo wchłaniają się zazwyczaj baaardzo długo, ani też za rzadkich, które przy okazji brudzą całe opakowanie oraz wszystko w pobliżu, a działanie mają kiepskie. Ten jest pod względem konsystencji idealny dla mnie. Wchłania się bardzo szybko, nie pozostawiając uczucia tłustości na rękach, a przy okazji też świetnie je nawilża i odżywia, co jest bardzo ważne, zwłaszcza w okresie, jaki mamy teraz. Przyznam szczerze, że stał się moim ulubionym kremem do pielęgnacji dłoni. Pokochałam go od pierwszego użycia i od tamtej pory mam go zawsze przy sobie i z chęcią go używam (co przy wcześniejszych kremach tego typu się nie zdarzało, bo nie lubiłam uczucia, jaki dawały po aplikacji). Cena jest dość wysoka, jak na krem do rąk, ale uważam, że warto zainwestować. Serdecznie polecam!

Moja opinia o kremie do twarzy z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica:
Na początku chcę zaznaczyć, że jest to krem dla kobiet 30+, a ja, co prawda, nie jestem jeszcze kobietą 30+, natomiast na potrzeby tego wpisu i z własnej ciekawości uznałam, że go przetestuję. Zapach tego kremu nieco różni się od zapachu produktu do rąk, o którym wspominałam wyżej. Jest bardziej intensywny i nie wyczuwam już w nim nut owocowych, a raczej lekką nutę wanilii, ale może to być tylko moje złudzenie. Ogólnie zapach kojarzy mi się z jakimiś perfumami. Nie jest zły, ale jednak dla mnie przyjemniej pachnie krem do rąk. Konsystencja tego produktu jest prawie taka sama, jak poprzednika - również nie za rzadka, ani nie za gęsta. Znowu idealna dla mnie. Bardzo szybko się wchłania, nie roluje na twarzy, dobrze nawilża i odżywia skórę. Jest przyjemny w użytkowaniu. Nie wysypało mnie po nim, nic mi nie wyskoczyło, ale niestety efektu wow po jego zastosowaniu również nie było, przez co raczej nie kupię go ponownie. Może on na mnie po prostu nie działa jak powinien, bo nie mam jeszcze trzydziestki? Nie wiem. W każdym razie - na pewno jest fajnie nawilżającym kremem do twarzy. Nie zrobi nam krzywdy. Jednak, mimo wszystko nie kupiłabym go ponownie, chociażby ze względu na cenę - 75 zł to trochę sporo, jak na mój gust. Także oceńcie sami, czy warto.

Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica
Kosmetyki z komórkami macierzystymi jabłoni od Biolonica
Podsumowując: krem do rąk bardzo serdecznie Wam polecam, natomiast kremu do twarzy - nie do końca. W kremie do rąk się zakochałam, w tym drugim już nie. Oceńcie sami, czy warto inwestować i dajcie znać w komentarzach, co sądzicie na ten temat. Buziaki :*

106 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie przyjzalabym się bliżej tym kosmetykom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam je a krem do rąk dla mnie to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że w przypadku kremu do twarzy zabrakło efektu wow! Miałam wersję do dłoni, ale oddałam ją mojej mamie, z tego co się orientuję, była zadowolona z działania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo o tych kosmetykach słyszałam, ale sama nie miałam okazji, by je wypróbować. Jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przemysl kosmetyczny rozwija sie tak szybko, ze mozna nie nadazyc za jego nowosciami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem do rąk chętnie wypróbuję, zwłaszcza zimą skóra dłoni dopomina się dopieszczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedzenie "zjedz jedno jabłko dziennie, a nigdy nie pójdziesz do lekarza" nie wzięło się znikąd,więc może i zewnętrznie się tak świetnie sprawdza? Do przetestowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zafundowałabym sobie taki krem do rąk :) Gdy będę w Polsce na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam krem pod oczy tej firmy i jestem zachwycona. Stosuję już kilka miesięcy i z pewnością sięgnę po kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie testowałam jeszcze, ale dobrze, że Ci się sprawdza :)

      Usuń
  10. Brzmi bardzo ciekawie, dzięki za polecenie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki, ale po Twoim wpisie poszukam i może kupie.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam oba te produkty, całkiem miło wspominam je.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe kosmetyki, zainteresuję się i przyjrzę bliżej tym specyfikom :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o takich. Interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi ciekawie, aż chce się wypróbować, zwłaszcza o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno temu miałam okazję jeden z ich kremów wtedy był efekt WOW - szkoda, że nowe produkty do twarzy u Ciebie go nie dały

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ich produkty. Zakochałam się od pierwszego użycia 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. O marce już sporo słyszałam, jednak tak się złożyło, że jeszcze nic nie używałam. Po twojej recrnzji bliżej przyjrzę się produktom :-) Zapraszam też do siebie http://urodzianka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiedz mi lepiej kochana, jak ja mam się przyzwyczai do stosowania kremu do rąk. Wiele razy próbowałam, kupowałam, a potem przeterminowane wyrzucałam. No mam tak, że nie używam, zapominam i już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm ja mam tak, że moja skóra dłoni w okresie zimowym jest mega sucha i chcąc nie chcąc muszę użyć kremu żeby ją trochę nawilżyć, bo inaczej jest dramat :D szczerze, to nie wiem jak Ci pomóc... może jakieś mini karteczki przypominajki? haha :D

      Usuń
  20. Komórki macierzyste jabłoni - o tym jeszcze nie słyszałam! Krem do twarzy mógłby mi podejść, bo lubię taką lekką, szybko wchłaniającą się konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ich krem do twarzy jest super bardzo fajna marka

    OdpowiedzUsuń
  22. To są kosmetyki drogryjne czy apteczne?

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach jabłka uwielbiam :) Krem do twarzy mógłby mi się przydać, aczkolwiek nie mam jeszcze 30+ :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam oba te produkty i mile je wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe jak będą działały po dłuższym czasie - opinie na temat komórek macierzystych w kremach są skrajnie różne - jedni zachwyceni, inni mówią, że nie ma szan żeby a takiej formie mogły działać...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znałam wcześniej tej marki, ale ten krem do rąk wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tych kosmetyków akurat nie znam, zafundowałam sobie za to krem bielendy botanic formula, do tego żel do mycia twarzy i serum, efekt całości na twarzy - super, robią mi porządek z cerą :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze że świat się kieruje w stronę bio kosmetyków ;D
    https://www.facebook.com/Bądź-elastyczny-1954463364863111

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy do końca nie wiedziałam o co chodzi z tymi komórkami macierzystymi i przez to unikałam tego typu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Raczej nie skorzystam, starcza mi zwykły krem..😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam, chwalę sobie. Właśnie opakowanie mi się kończy, będę musiała znowu się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten krem do rąk i jestem mega zadowolona. Muszę teraz sprawdzić resztę produktów.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie miałam przyjemności testować tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oo tak, krem do rąk jest mistrz! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Znam krem do rąk, jest ok! Natomiast krem do twarzy leży sobie i czeka.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kusi mnie ten krem do rąk, szukam właśnie jakiegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rzeczywiście są intrygujące. Tylko czy działaja,bczy też może to trick marketingowy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kremy do rąk to akurat produkty, które bardzo lubię używać i testować. Szczególnie jeśli jeszcze ładnie pachną.
    https://amichan-and-francio-world.blogspot.com zapraszam serdecznie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piekne opakowanie, jabłuszko, już czuje zapach jabłka, ale komórki macierzyste jabłonki? Dla nas bezużyteczne niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kremu do rąk nie używam i nic mnie nie zaciekawi w tej dziedzinie. Co do kremu, to już miałam pisać że może chociaż pod makeup by był spoko, taki delikatny. Ale w życiu nie kupiłabym średniego kremu za 75 zł, a przynajmniej na obecnym jego etapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. O komórkach macierzystych jabłoni czytam pierwszy raz. Ciekawe jest ich działanie i chyba się pokusze o jeden z takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam ten krem do rąk i byłam zadowolona z jego działania

    OdpowiedzUsuń
  44. Krem do rąk tej firmy jest świetny :) ale krem do twarzy jakiś mnie nie przekonuje

    OdpowiedzUsuń
  45. Myślę że po całym dniu podziałałby równie dobrze także na moje dłonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolejne odkrycie poznaję za sprawą Twoich recenzji. Normalnie pewnie bym o tym nie wiedziała.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia