31 grudnia 2018

Moja kosmetyczna wishlista na 2019 rok
i wspomnienia blogowe z 2018 roku!

Hej! I nadszedł czas na ostatni post w tym roku. Ale to szybko zleciało! Tak, jak w tamtym roku, postanowiłam i w tym zrobić małą kosmetyczną wishlistę. Jeżeli nie widzieliście postu z moją listą kosmetyczną  i wspomnieniami z 2018 roku to serdecznie Was zapraszam! A teraz zaczynamy!

Moja kosmetyczna wishlista na 2019 rok i wspomnienia blogowe z 2018 roku!
Moja kosmetyczna wishlista na 2019 rok i wspomnienia blogowe z 2018 roku! 

W tamtym roku chyba nie nabyłam żadnej z przedstawionych na liście kosmetyków, ale jakoś bardzo nie ubolewam z tego powodu. W tym roku na mojej kosmetycznej wishliście znalazło się tylko 8 rzeczy. A to dlatego, że ja nie mam wielkich kosmetycznych marzeń, ale to już wiecie, jeżeli czytaliście post sprzed roku. Trudno mi było wybrać produkty, które chciałabym mieć, ale jakoś się udało. 

Moja kosmetyczna wishlista na 2019 rok!
Moja kosmetyczna wishlista na 2019 rok! 

1. Woda perfumowana Sweet Like Candy od Ariany Grande - bardzo spodobał mi się ten zapach, bo bardzo lubię owocowo-kwiatowe kompozycje. Bardzo chciałam go dostać. No i dostałam... na Mikołaja. Jeżeli śledzicie mnie na Instagramie lub Fanpage to zapewne widzieliście zdjęcie. Wishlista powstała zanim otrzymałam ten prezent i nie chciałam jej już zmieniać. Dlatego już teraz śmiało mogę napisać, że propozycję spod numeru pierwszego można zaliczyć i wykreślić! I bardzo się z tego powodu cieszę. A nawet 2019 się nie zaczął, haha. Może nawet pojawi się post z recenzją tych perfum. Chcecie? Dajcie znać.

2. Bubble Bar The Comforter z Lush - uwielbiam wszelkiego rodzaju bomby do kąpieli i inne tego typu rzeczy, więc nic dziwnego, że na mojej liście znalazły się aż 3 takie produkty. Produkty z Lush bardzo chciałabym przetestować, bo do tej pory nie miałam okazji.

3. Kula do kąpieli Sugar Plum Fairy od Bomb Cosmetics - to również byłby mój pierwszy produkt tej firmy. Muszę przyznać, że kula wygląda bardzo ciekawie!


4. Paleta cieni Caramel Melange od Zoeva - ma przepiękne kolory, dlatego z chęcią bym ją przygarnęła.

5. Paleta cieni En Taupe od Zoeva - podobnie, jak we wcześniejszym punkcie - kolory mi się bardzo podobają i chciałabym ją mieć.

6. Bomba do kąpieli Intergalactic od Lush - kiedyś oglądałam filmik na YT, na którym zobaczyłam, jak pięknie wygląda ta kula, zarówno przed włożeniem do wody, jak i po. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia, dlatego musiała się tutaj znaleźć!

7. Zestaw gąbek do makijażu Marble Nougat od Blend It - wiele dobrego słyszałam o tych gąbkach, dlatego też chciałabym je przetestować. Ich design bardzo do mnie przemawia.

8. Paleta cieni Nabla Dreamy - o wiele bardziej podoba mi się ta paleta, niż jej siostra Soul Blooming. Ma bardzo dobre opinie i podobno super pigmentację. Chciałabym się o tym sama przekonać.

I to już wszystkie produkty z mojej listy. Dajcie znać, czy coś z niej posiadacie.


WSPOMNIENIA BLOGOWE 2018 ROKU:

Postanowiłam jeszcze dodać kolaż zdjęć #bestnine2018 z konta bloga na Instagramie i trochę powspominać ten miniony rok:

-  udało mi się napisać dla Was 48 postów na blogu,
- blogowe konto na Instagramie dokładnie 3 lutego 2018 roku obchodziło swoje pierwsze urodziny,
-  w 2018 roku opublikowałam dla Was na blogowym koncie na Instagramie ponad 150 wpisów, czyli dwa razy więcej, niż w roku poprzednim
- udało mi się zebrać póki co 530 obserwatorów na tym blogu,
- w 2018 roku zebrałam ponad 530 polubień Fanpage bloga na Facebooku,
- w 2018 roku wybiło na tym blogu ponad 150 000 wyświetleń,
- udało mi się wziąć udział w IV edycji Meet Beauty, w co do teraz nie wierzę :)
- udało mi się wziąć udział w majowym Spotkaniu Blogerek w Nowym Sączu,
- udało mi się poznać wielu blogerów urodowych,
- udało mi się nawiązać sporo ciekawych współprac,
- w 2018 roku opublikowałam około 150 postów na Fanpage,
- 22 sierpnia 2018 roku mój blog obchodził swoje urodziny, skończył wówczas 5 lat,
- mogę śmiało powiedzieć, że (tak samo, jak w 2017 roku) w 2018 roku mój blog jeszcze bardziej rozkwitł i mam nadzieję, że w 2019 dobra passa nie przeminie i dalej będzie się jeszcze bardziej rozwijał, a ja wraz z nim.

Best nine z konta rebelious_anne na Instagramie
Best nine z konta rebelious_anne na Instagramie

Dziękuję Wam za miniony rok! Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną w kolejnym i kolejnym i kolejnym... :) Trzymajcie się ciepło i oby ten 2019 przyniósł Wam jeszcze więcej radości, miłości, uśmiechu, samym pozytywnych chwil i żebyście spełnili swoje marzenia! Buziaki :*

128 komentarzy:

  1. Mam inną paletę Zoevy, ale jest kiepskiej jakości. Może ta jest lepsza :)
    Życzę wszelkiej pomyślności w 2019 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem przekonana, że wszystkie elementy listy uda się odhaczyć, czego oczywiście życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba też muszę zrobić takie podsumowanie mijającego roku :)
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka cieni nr 8 jest piękna, też bym taką chciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jedną paletę z Zoevy i niestety jak kupiłam te palety z Kobo to już niestety szału nie robi ta z Zoevy :) Mam nadzieję, że te okażą się lepsze! Nabla Dreamy i mnie kusi <3 Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna lista! Paletka ABH też za mną chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli ty chcesz mieć te kosmetyki, to znaczy ,że warto :-)
    Gratulacje , piękny pierścionek :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

      Usuń
    2. Solidne podsumowanie przygotowałaś :-)
      Razem ze statystyką :-) Extra było :-)

      Usuń
  8. Mam tę paletkę z Zoevy , niestety nie robi szału :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, naprawdę gratuluję rozwoju blogowego i życzę, aby następny rok był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w Nowym Roku, wspaniałych imprez i wrażeń🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionek cudny :) Kosmetyków mnóstwo! Najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o wishliste to zdecydowanie nr 5 😁. Gratuluję wielu sukcesów w mijającym roku i życzę jeszcze więcej w nadchodzącym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam nic z tej listy :P. Gratulacje, widać, że dużo czasu poświęciłaś blogowi ;). Życzę, żeby następny też był taki udany :3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Widzę ze rok 2028 był bardzo owocny! Życzę jeszcze lepszego 2019!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze większych sukcesów w 2019!

    OdpowiedzUsuń
  16. Palety Nabla to zawsze dobry wybor <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Na produkty lusha też bym się z chęcią skusiła. Paletkę zoeva mam (nie w tych wariantach) i polecam, bo jakość cieni jest genialna. Na nablę raczej się nie skuszę, bo mam dość oglądania jej na instagramach i u wszystkich youtuberek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam numer 5 i 8 :D En Taupe bardzo polubiłam właśnie ze względu na kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Woda toaletowa prezentuje się uroczo!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę, aby w nowym roku udało Ci się wszystko odhaczyć w wishlisty, a blog nadal się rozwijał. Samych najlepszości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam kilka kosmetyków, które chciałabym przetestować. Ale najpierw muszę udać się do dermatologa, bo ostatnio pojawiły mi się spore problemy z cerą, które potrzebuję rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny rok, oby 2019 byl jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O, i jak Ci się podobają te perfumy od Ariany? Do czego porównałabyś zapach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podobają :D inaczej nie znalazłyby się na mojej wishliście :) zapach jest kwiatowo - owocowy, słodki :)

      Usuń
  24. Ja się jakoś nie mogę przekonać do gąbek. Ideologicznie używam tylko pedzelki. Jest jakiś plus gąbek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wiele lepiej nakłada mi się podkład gąbką, niż pędzlem, czy palcami :)

      Usuń
    2. Dzięki za ekspresowa odpowiedz. Dostałam jakas ponoć super gąbkę na święta. Miałam ja komuś oddać ale może jednak dam jej szanse :)

      Usuń
    3. daj szansę, może akurat Ci się spodoba :D tylko zmocz ją przed użyciem, żeby była wilgotna :)

      Usuń
  25. Muszę zrobić takie roczne podsumowanie. Bardzo fajnie to wygląda i można porównać swoje osiągnięcia z innymi latami blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesuje mnie ta bomba do kąpieli. Co to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. która? bo na liście są 2, a jak się uprzemy to nawet 3 :D

      Usuń
    2. W sumie chodziło mi o nr 6, ale o 3 też się chętnie czegoś dowiem :)

      Usuń
    3. Numer 3 i numer 6 to bomby do kąpieli, czyli wrzucamy je do wody, one pod jej wpływem zaczynają musować i wytwarzać pianę, czasami też nadają kolor wodzie. Natomiast numer 2 to bubble bar, czyli boba, która nie musuje, a którą należy trzymać pod strumieniem wody, żeby zaczęła nam tworzyć pianę i kolor :)

      Usuń
  27. Ja mam noworoczne postanowienie, używać mniej 🙂

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję tych podsumowań i życzę jeszcze większych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gąbeczki blend it są świetne, mam kolejną i żadnej innej sobie nie wyobrażam w akcji ;) Paletka od Nabli mi się marzyła ale dałam sobie spokój

    OdpowiedzUsuń
  30. Pety cieni i ja chętnie bym poznała. Ty zapewne wszystkie swoje życzenia zrealizujesz, a i innych nie zabraknie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham kule do kąpieli.. Szkoda, że po przeprowadzce moja łazienka ma jakieś 3m2 :/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam te kule kąpielowe! <3 Aż nabrałam ochoty na kąpiel!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzymam kciuki aby udało Ci się zrealizować swoją listę życzeń. Piękny pierścionek zaręczynowy

    OdpowiedzUsuń
  34. Numer trzy tak strasznie mi się podoba, ale niestety była by tylko jako ozdoba :( A przy kotach trudno by było ją zachomikować gdzieś :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne osiągnięcia! Życzę dalszego dynamicznego rozwoju bloga i instagrama!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne ładne produkty, uwielbiam kule do kąpieli z Lush ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne podsumowanie :) nie zwalniaj tempa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspomnienia blogowe zawsze są super

    OdpowiedzUsuń
  39. Paletkami i gabeczkami również bym nie pogardzila 😉

    OdpowiedzUsuń
  40. Myślałam że lista będzie dłuższa, a tu taka króciutka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie robię jakiejś super długiej :) kilka rzeczy i po sprawie :D

      Usuń
  41. Które z tych pozycji polecicie na prezent dla dziewczyny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie - wszystko z listy się nadaje :) Zarówno paletki cieni, jak i gąbki sprawdzą się idealnie dla wielbicielki makijażu. Perfumy - zawsze dobry pomysł na prezent, o ile znamy preferencje zapachowe obdarowywanej osoby. Bomby do kąpieli to też fajny pomysł dla kogoś, kto lubi robić sobie długie kąpiele, relaksować się w wannie i o ile oczywiście ma wannę :D

      Usuń
  42. Fajne podsumowanie. Woda perfumowana - chętnie bym ją wrzuciła do swojej kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję osiągnięć i życzę powodzenia w kolejnych roku!

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeeej, ta woda perfumowana wygląda tak obłędnie! :D Ogólnie całkiem przyjemna WishLista! To mi przypomniało, że nie zrobiłam swojej... :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję udanego ubiegłego roku.Oby ten był jeszcze lepszy.Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę sukcesów blogowych na kolejnyc ROK :)!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękny pierścionek, z całego serca gratuluję :)

    Podoba mi się kula i gąbeczki :) Pozdrawiam i życzę Cudownego Roku 2019 :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Paletki cieni bardzo fajne :D
    Chciałam kiedyś taką kupić ale mało kolorków w niej jest ;(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładne podsumowanie. Życzę powodzenia w odchaczaniu listy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny blog 😊 a bomby do kąpieli pachną cudnie❤️ coś co uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Kula z numerem 3 prezentuje się na tyle nietuzinkowo, że i ja zapragnęłam ją mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Marzy mi się taka aromatyczna kąpiel w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ciekawe kosmetyki Ci towarzyszą :) uwielbiam malowidła wszelakie i tak naprawdę ciężko by mi było bez makijażu haha chociaż latem używam minimalnie, trochę tuszu i błyszczyku :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Moja wishlista na ten rok składa się głównie z kosmetyków do włosów - a oprócz tego chcę sobie zafundować również kilka zabiegów w salonie i opalanie natryskowe.

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajne zestawienie i mam wrażenie, że te hity są ponadczasowe bo chciałabym mieć je nawet teraz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny wpis, uwielbiam kolorystykę Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia