8 września 2018

Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje

Witajcie! Przyszedł w końcu czas, żebym opowiedziała Wam o moim ostatnim małym naturalnym odkryciu - mydle czarnuszkowym z firmy Mydlane Rewolucje. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z naturalnymi mydłami, a gdy tylko zaczęłam testować to z Mydlanych Rewolucji, to stwierdziłam, że koniecznie muszę napisać dla Was o nim post. Ciekawi? Zapraszam do kolejnej części!
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Mydło otrzymałam w maju na Spotkaniu Blogerek w Nowym Sączu, o którym pisałam Wam relację już jakiś czas temu. Posiadam je w mniejszej wersji (60g). Jest dostępne jeszcze w wersji większej (100g). Jego cena różni się w zależności od tego, jaką wersję sobie wybierzecie (mała wersja - 9,70 zł, duża wersja - 15, 70 zł).

Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje

Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje

Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje

Od producenta: 
,,Czarnuszka – niepozorna roślinka posiadająca ziarenka o olbrzymiej mocy. Już w starożytności olej z czarnuszki uważano za niezwykle drogocenny, który „leczy wszystko z wyjątkiem śmierci”. Zastosowanie znalazł również w kosmetyce. Olej z czarnuszki odmładza, zabliźnia, przyśpiesza gojenie ran. Ponadto wygładza i napina zmarszczki. Dodatkowo wykazuje działanie antyseptyczne, antybakteryjne oraz odprężające. Jest naturalnym lekarstwem na łuszczycę, egzemę oraz AZS. Mydło czarnuszkowe przeznaczone jest do cery dojrzałej, mieszanej i problematycznej.

Mydło czarnuszkowe – właściwości poszczególnych składników:

Olej z czarnuszki – odmładza, zabliźnia, przyśpiesza gojenie ran. Ponadto wygładza i napina zmarszczki. Dodatkowo wykazuje działanie antyseptyczne, antybakteryjne oraz odprężające.

Masło shea –  regeneruje i odnawia zniszczony naskórek. Zmiękcza skórę jednocześnie chroniąc ją przed szkodliwymi czynnikami, m.in. promieniami UV. Stymuluje aktywność komórek do odmładzania. Łagodzi podrażnienia, przyspiesza procesy gojenia, niweluje reakcje alergiczne.

Oliwa z oliwek – ma przeciwzapalne i kojące właściwości, tworzy bardzo łagodne mydło, o słabej, kremowej pianie, delikatnie oczyszczające. Chroni skórę przed utratą wilgoci, wpływa kojąco na skórę podrażnioną, a także likwiduje szorstkość skóry.

Olej rycynowy – łagodzi, ochrania i świetnie nawilża. Sprawia, że skóra dłużej zatrzymuje wilgotność i staje się mniej podrażniona. Przyspiesza gojenie ran.

Olej kokosowy – oczyszcza, przyspiesza leczenie skaleczeń i otarć naskórka. Zmniejsza suchość skóry, wzmacnia jej elastyczność i zapobiega zmarszczkom.

Jedwab – sprawia, że mydło ma ładny połysk, lepiej się pieni i daje wyjątkowe jedwabiste uczucie na skórze.

Dostępne w wersji 60 g i 100 g (± 10%).''


Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje

Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje

Skład: 
Olej z czarnuszki, masło shea, oliwa z oliwek, olej kokosowy, olej rycynowy, jedwab, czarnuszka, mika, olejek zapachowy.


Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje

Moja opinia: 
Pierwsze, co rzuca się w oczy to zapach - jest mocno czarnuszkowy i w zasadzie tylko taki zapach można wyczuć. Przynajmniej ja tylko taki zapach w swojej wersji wyczuwam. Co na plus? Na pewno naturalny skład i fakt, że zostało ono wykonane własnoręcznie (handmade). Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tam przyjemną konsystencją piany mydlanej, jak w przypadku tego mydlanego cuda. Bardzo dobrze się pieni i tworzy przy tym bardzo delikatną i jedwabistą pianę. Nie zaznałam po nim uczucia ściągnięcia skóry, czy tego typowego 'mydlanego uczucia', jakie towarzyszy po użyciu normalnego mydła. Co więc zaznałam? Zaznałam uczucie delikatnego nawilżenia skóry, bez jej ściągnięcia. Nie podrażniło mnie, nie dostałam po nim żadnej reakcji alergicznej, nic mi nie wyskoczyło. Po dłuższym jego stosowaniu zauważyłam, że troszkę przyśpieszyło gojenie się moich małych ran. Na uwagę zasługuje również sam design, który idealnie wpasował się w moje gusta. Ziarenka czarnuszki i różowy brokat  na wierzchu - cudo! Ziarenka te nie są mocno przymocowane i w każdej chwili możemy je bez problemu ściągnąć, dlatego też nie ma obawy, że zrobimy sobie tym mydłem krzywdę. Jak dla mnie produkt bardzo na tak!

Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Moja recenzja - mydło czarnuszkowe od Mydlane Rewolucje
Podsumowując: bardzo serdecznie polecam Wam to mydełko. Świetnie się sprawdza, tworzy bardzo przyjemną pianę, nie ma po nim uczucia ściągnięcia (jak po zwykłych mydłach), ma naturalny skład i jest wykonywane własnoręcznie. Dla mnie - rewelacja! A Wy co o nim myślicie? Fajne? Dajcie znać w komentarzach. Buziaki :*

122 komentarze:

  1. ojej, po twojej recenzji mam ochotę zakupić sobie takie mydełko.
    tym bardziej, że nie podrażnia skóry i jej nie ściąga...

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę dobie kupić to mydełko

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, ze wieki nie uzywalam kosmtek (chyba ze do mycia pedzli), to mam ochote na to mydelko. Tylko zastanawia mnie jak pachnie czarnuszka??? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest taki ziołowy zapach :D tak bym go określiła :)

      Usuń
  4. nie miałam jeszcze styczności z takimi mydełkami handmade, wyglądają pięknie, więc z chęcią bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne opakowanie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałoby mi się takie mydełko, po zwykłych mam najczęściej strasznie suchą skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odmładza, leczy coś dla mnie 😍😵💃🌷😁💎

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma przydatne działanie. Jeśli chodzi o gojenie ran to bardzo by mi się takie mydło przydało :)Swoją drogą fajnie wiedzieć, że w blogsferze jest ktoś z moich okolic hah :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze okazji testować produktów z czarnuszką. twoja recenzja zachęca do sprawdzenia tego mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cud, miód i czarnuszka :) Świetny skład, pewnie ładnie pachnie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie sobie je zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No wszystko ok, takie wariacje są czasem spoko - czy to specjalne mydło, szampon, droższy kosmetyk, to tak samo jak urozmaicenia w kuchni - po prostu czasem trzeba i tyle. Tylko ta nazwa... Taka niepoprawna politycznie xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda naprawdę świetnie, a skoro nawilża skórę bez ściągania, to jeszcze lepiej! Szkoda tylko, że czuć zapach czarnuszki. O ile smak uwielbiam, o tyle zapach ledwo toleruję ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj :( to raczej Ci nie przypadnie do gustu to mydełko - jest mocno czarnuszkowe w zapachu :)

      Usuń
  14. Nie przepadam za czarnuszką do jedzenia, ciekawe jakby sprawdziło się mydło ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam mydełka naturalne i ręcznie robione. Odkąd je wypróbowałam całkowicie przepadłam :)
    Mydło z czarnuszką mogłoby się u mnie sprawdzić. Dodatkowy plus za nawilżenie skóry!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niewiele do tej pory słyszałam o mydełku czarnuszkowym. Ale po recenzji widzę ze warto sobie takie mydelko zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne to mydełko, zawsze sobie cenię pracę hand made, sama szyję to tym bardziej wiem, że prace wykonane ręcznie są dobre i niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio pokochałam takie maturalne mydła. Dobrze wpływają na skore j pięknie, długo pachną

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie mydełka :D Muszę się skusić, bo dawno nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna recenzja i świetne mydło, skoro piszesz rewelacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie takie wynalazki. Nawet myslalam, zeby sama robic takie mydla.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mydło do tego wszystkiego świetnie wygląda i uwielbiam takie pyszne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu a dla małego dziecka takie mydełko jest Ok?

    OdpowiedzUsuń
  24. mydło czarnuszkowe - pierwsze słyszę! podejrzewam, że ma bardzo wiele cennych właściwości! klaudia j

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatni raz myłam twarz mydełkiem za dzieciaka, gdy świadomość pielęgnacyjna była równa 0. Już dawno słyszałam o dobroczynności naturalnych mydełek. Zapominam ich zamówić, a online u mnie nie ma. To chyba zrobiło na mnie największe wrażenie, bo oprócz wyglądu, na serio dobrze działa. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super to mydełko. Ja sporo czarnuszki używam w kuchni. Takie mydełko to rarytas.

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam fizia na punkcie takich mydeł. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejna cudna recenzja i wspaniały pomysł na kosmetyk używany każdego dnia. Chętnie bym widziała to mydełko w swojej łazience. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o wielu zastosowaniach czarnuszki, ale nigdy nawet nie przyszłoby mi do głowy, że spotkam ją w mydle 😉

    OdpowiedzUsuń
  30. Już samo opakowanie zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio przekonałam się do stosowania mydeł w pielęgnacji, a to prezentuje się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prezentuje się naprawdę fajnie! A jeśli nie podrażnia skóry i nie powoduje efektu ściągnięcia, to chętnie bym je wypróbowała na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. zapach czarnuszkowy kojarzy mi sie z jedzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie umiem sobie wyobrazić tego zapachu, ale mydełko samo w sobie zachęca do zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  35. Podziwiam jak różnorodne są takie mydełka.. ale ja tak niecierpię ich budowy tj tej kostki :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię naturalne mydła :) muszę je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładnie wygląda to mydełko 😀 Firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, jakie super mydełko :) Aż chciałoby się powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przyznam szczerze, że nigdy nie używałam takich mydełek. Jakoś nigdy nie mogłam się przekonać, ale to wygląda bardzo ładnie...

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne mydełko, moc dobroci. Ja ogólnie uwielbiam czarnuszkę!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubię takie mydła hand made, bo zwykle mają świetne składy i tutaj to się potwierdza! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Do tej pory używałam czarnuszkę tylko w kuchni :) Super że i w kosmetyce można ją znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  43. Do tego świetnie wygląda, doskonałe opakowanie, proste, ale ma super klimat. Wygląda na dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam ręcznie robione mydła, ale jeszcze od Mydlanych Rewolucji nie miałam - muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  45. Czarnuszke uzywam do sałatek, nie wpadłabym na to, że mozna ja użyć do mydła. kto by pomyslał.

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę wypróbowac kosmetyki z czarnuszką, bo też juz sporo o tym czytałam :) A to mydełko na Twoich fotach wyglada tak apetycznie jak kawałek białej czekolady, nie lubię białej czekolady, a mydełko jednak wygląda tak smakowicie ;)
    Jak masz ochotę zapraszam: www.monikasobieraj.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. O czarnuszce słyszałam dużo dobrego, więc mydełko bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Brzmi bardzo fajnie, aczkolwiek zastanawia mnie ten zapach... :) Czy utrzymuje się na skórze?

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny skład! Lubię takie produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny produkt, chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jakoś się dodzyczaiłam od mydła w kostce...

    OdpowiedzUsuń
  52. O jak bardzo ucieszyłabym się z prezentu w postaci koszyczka takich cudownych mydełek. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wygląda rewelacyjnie i do tego handmade :) Czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie słyszałam o mydle z czarnuszki, warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  55. Opakowanie bardzo ładne :) mydełko z czarnuszki też super!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia