22 sierpnia 2018

5 lat bloga Rebellious Anne!

Dokładnie 22 sierpnia 2013 roku dodałam swój pierwszy wpis na tego bloga! Tak, to było 5 lat temu... Kawał czasu. A jak szybko minęło! Zapraszam na dalszą część posta!

5 lat bloga Rebellious Anne!
5 lat bloga Rebellious Anne!

Pamiętam, że na początku blog ten miał być moim 'mini pamiętnikiem'. Miałam pisać o sprawach dla mnie ważnych, wrzucać zdjęcia wykonane przeze mnie, piosenki, których słucham itp. Miał być więc typowym blogiem osobistym, lifestylowym. 

5 lat bloga Rebellious Anne!
5 lat bloga Rebellious Anne!
Jednak z czasem zaczęłam przeglądać coraz więcej blogów, w tym też blogów urodowych (które, swoją drogą, najbardziej mnie inspirowały i najbardziej mi się podobały). Zaczęłam czytać znajdujące się na nich recenzje kosmetyków. Po pewnym czasie, nie było dnia żebym nie weszła na chociaż kilka takich blogów i nie przeczytała kilkunastu recenzji, czy po prostu postów typowo związanych z urodą. Stało się to moją codziennością. Wiedziałam dzięki temu co w 'urodowej' trawie piszczy. Byłam bardzo zainspirowana taką formą bloga i postów.

5 lat bloga Rebellious Anne!
5 lat bloga Rebellious Anne!
Wtedy też postanowiłam sama spróbować swoich sił w tym temacie. Zobaczyć, czy podołam i czy to, co napiszę spodoba się innym i będą chcieli mnie przez to odwiedzać. Zaryzykowałam. I od tamtej pory, nieustannie od 5 lat - prowadzę bloga urodowego i póki co nie mam zamiaru przestać. 23 sierpnia 2013 roku na tym blogu pojawiła się moja pierwsza (troszkę nieudolna) recenzja kosmetyczna. Od tamtej pory nie przestałam dla Was recenzować. Bardzo to polubiłam. Blog stał się moją największą pasją, hobby, któremu oddawałam się (i nadal oddaję) w każdej wolnej chwili. Póki co - nie zamierzam przestać. Daje mi to mnóstwo radości i spełnienia. 

5 lat bloga Rebellious Anne!
5 lat bloga Rebellious Anne!
Mam nadzieję, że za rok, dwa, pięć - będę mogła świętować kolejne urodziny tego bloga, że mimo wszystko, nie przestanę blogować, że w dalszym ciągu będzie to mi dawało radość i dalej będzie to moją największą pasją. Tego sobie życzę, a Wam - czytelnikom tego bloga -  bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz, każde wejście na mojego bloga, każde miłe słowa, ale i za każde słowa krytyki. Dziękuję za zaglądanie tutaj i zostawianie 'czegoś po sobie', bo właśnie to za każdym razem dawało, daje i zapewne jeszcze długo będzie dawało mi pozytywnego kopa do działania. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję! Jesteście najlepsi! Buziaki :*

126 komentarzy:

  1. Gratulacje, to już naprawdę sporo czasu chociaż ten nie wiadomo kiedy ucieka i zamienia się we wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. imponujące :) ja 3 lata niedawno świętowałam!
    Życzę Ci wielu inspiracji, pięknych ujęć i jeszcze więcej czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego na kolejne lata! Oby wena nie opuszczała!

    OdpowiedzUsuń
  4. To już bardzo długi czas, kiedy piszesz. Niech Twoja droga z blogowaniem trwa cały czas, a podróż z nim przynosi wiele radości i satysfakcji. Pozdrawiam gorąco. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana piekny wynik <3 Gratuluje goraco i zycze Ci dalszego blogowania <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest co świętować! :) Samych sukcesów życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;) ja w sierpniu obchodziłam 'swoje' 6 urodziny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje tylu lat w blogosferze i życzę ci kolejnych lat miło tu spędzonych! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego ;) 5 lat to piękny wynik! Oby tak dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję z całego serca :-) Mnie w tym roku stuknie 4-czka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tak dużego stażu ;) Podziwiam wytrwałość ;) U mnie nawet jeszcze dwa lata nie minęły :D No i życzę dalszego rozwoju, dalszych sukcesów i kolejnych urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! 5 lat to sporo, jest co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkeigo najlepszego :). Życzę Ci wielu inspiracji, dużo pisania i pięknych zdjęć. Chyba każdy uważa swój pierwszy post za nieudolny (ja za małą katastrofę :D). Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację i wytrwałości przez kolejne pięć lat. Mój blog chyba tez już będzie miał piątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. 5 lat to szmat czasu! Gratuluję i życzę co najmniej kolejnych pięciu (jak nie więcej)! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę dalszych sukcesow.

    OdpowiedzUsuń
  17. To co, na dekadę spotkanie z czytelnikami i tort? ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje 5 urodzin :) fajnie że tyle wytrwałaś

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje i wielu kolejnych pięciu lat.

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 latek kochana i życzę kolejnych pięciu

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow 5 lat! Gratulację, my niedlugo bedziemy swietowali dopiero 2 rocznicą a tak to się wydaje kawałem czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale ,gratuluję i życzę dalszego rozwoju oraz sukcesów :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana to wszystkiego najlepszego i za rok znowu świętujemy!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny wynik! Gratuluję! :) Zapraszam również do mnie: Zdrowo i Prawidłowo

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje, pięć lat to naprawdę szmat czasu :) oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  26. 5 lat to całkiem sporo czasu. Oby tak dalej ��

    OdpowiedzUsuń
  27. Brawo za wytrwałość! Czasami nie jest łatwo;) życzę kolejnych 5-10-15 lat!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sto lat, sto lat :) Kochana, życzę Ci wielu kolejnych lat w blogowaniu i radości z tego :)
    bardzo lubię zaglądać do Ciebie choć nie zawsze zostawiam po sobie ślad...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i życzę kolejnych takich 5tek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję !!! życzę kolejnych, fajnych i przydatnych wpisów i wielu czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolejnych lat przyjemnego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i dalszych postępów blogowych na przyszłość!

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam zawsze lubię czytać urodzinowe posty, bo to pokazuje jaka jest ciężka droga blogerów ile to pracy pochlania, czasem się czlowiek smuci bo nie idzie...Gratulacje i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję, życzę sukcesów i trwałości.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego naj! Kolejnych 5ciu lat działalności! :) BTW, jestem ciekawa,które blogi tak lubisz - może zrobisz jakąś listę i podasz dlaczego? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i świetny pomysł na post :) muszę się nad tym zastanowić :)

      Usuń
  36. Zdradź swoją motywacje jak tyle lat mieć tyle pasji i weny !

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak ten czas leci. Wszystkiego najlepszego! Kolejnych owocnych lat.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ogromne gratulacje i oczywiście 100 lat bloga życzę :)
    Oby kolejne lata były jeszcze lepsze i obfite w same blogowe cudowności.

    OdpowiedzUsuń
  39. Joanna Skrzypek28 sierpnia 2018 09:40

    Wow! 5 lat! Wielkie gratulacje i życzę sukcesów i radości z prowadzenia kolejne 5 lat! :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Też zaczynałam od mini pamiętnika! :D

    No to w takim razie udanych dalszych blogerskich planów i spełnienia wszystkich wytyczonych sobie zadań! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bo najważniejsze to robić coś z pasją! Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czas leci niewiarygodnie szybko. PozstajeP mi zyczyc Ci wciąż tak dużego zapalu i rozwijaj się!

    OdpowiedzUsuń
  43. 5 lat to na prawdę sporo czasu. Gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych lat ...

    OdpowiedzUsuń
  44. Sto lat, sto lat.....! :D Zaczynałem podobnie jak Ty, z tym, że mój blog zbliża się do drugich urodzin i nadal jest lajfstajlowy - bazuje na osobistych przemyśleniach, nie współpracuję z żadnymi sponsorami i piszę co lubię, nawet jeśli nikt tego (jeszcze) nie czyta. 5 lat temu chlałem, chadzałem na koncerty i żyłem marzeniami. Nie myślałem nawet o tworzeniu bloga, więc zapewne daleka droga przede mną. A Tobie jeszcze raz wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje! Życzę kolejnych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Właśnie się ocknęłam, że mnie minęło też 5 lat :) Jeszcze raz gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Stu wpisów ☺Gratulacje i mnostwo weny i wytrwałości zycze ! Tak trzymaj !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sto wpisów już dawno za mną :D teraz dobijam do 250 i dziękuję! :)

      Usuń
  48. Niezly wynik :) Gdybym miala podsumowac wszystko blogi, jakie kiedykolwiek prowadzilam , to wyszloby mi chyba "nascie" lat :)

    OdpowiedzUsuń
  49. 5 lat to już całkiem długi staż;) powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  50. 5 lat to dużo ! Gratulacje i następnych wielu lat życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego dobrego i rewelacyjnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję...przede wszystkim wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  53. Serdecznie gratuluję i życzę wytrwałości i dalszych sukcesów :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję i życzę kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  55. 5 lat bloga Rebellious Anne!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia