26 marca 2018

Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup!

Witajcie! Pamiętacie posty, w których opowiadałam Wam o dwóch czekoladowych paletkach? (Jeżeli nie to zapraszam TUTAJ (Chocolate Rose Gold) i TUTAJ Chocolate Elixir) Dzisiaj przyszła na kolejną paletkę cieni - tym razem Chocolate Orange od I Heart Makeup! Zapraszam!
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup! 

Jak już wiecie, paletki Chocolate Elixir i Chocolate Orange dostałam na walentynki od narzeczonego. Dzisiaj skupimy się na wersji pomarańczowej. Paletka ta z zewnątrz różni się od swoich sióstr tylko tym, że ta roztopiona czekoladka jest w kolorze pomarańczowym. Oprócz tego nie zauważyłam żadnych innych, zewnętrznych różnic.

Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup! 
Skład: Mica, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Talc, Magnesium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Polybutene, Kaolin, Silica, Polyethylene, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-1, Dimethicone, Methylparaben, Propylparaben, Parfum May Contain (+/-) CI 77891, CI 77491, CI77492, CI 77499, CI 77007, CI 15850, CI 15985.

Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup! 
Od producenta: 

,,Makeup Revolution Orange Chocolate Paleta Cieni do Powiek:
Czekoladowa paleta cieni do powiek w wersji Orange, to kolejna wersja kultowej już czekolady od Makeup Revolution. W zestawie znajdziesz 16 cieni do powiek w modnej, ciepłej tonacji. Wykonasz nią makijaż na każdą okazję. Zestaw zawiera dwustronną pacynkę oraz duże, poręczne lusterko.
Produkt posiada bardzo dobrą pigmentację. Dzięki swojemu pięknemu opakowaniu, sprawdzi się jako prezent. 
Pojemność: 22g
Data ważności: 12 miesięcy od momentu otwarcia''.
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup! 
Opakowanie i w tym przypadku jest wykonane z plastiku, a w środku znajdziemy duże lusterko oraz dwustronną, długą pacynkę do aplikowania cieni. Cena, jaką trzeba zapłacić za nią i za  prawie wszystkie inne paletkowe czekoladki to około 40 zł.

Pojemność 14 mniejszych cieni: 1.22 g,
Pojemność 2 większych cieni: 2.44 g.
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup! 
Moja opinia: pierwsze, co zauważyłam to to, że ta paletka ma najlepiej napigmentowane cienie ze wszystkich czekoladowych paletek, które mam, czyli Chocolate Rose Gold i Chocolate Elixir. Cienie mają przepiękne, jak sama nazwa wskazuje - w większości pomarańczowe kolory. Paletka pięknie pachnie, jednak już nie czekoladą, a pomarańczą właśnie. Tutaj również mamy 16 cieni do powiek, w tym aż 11 cieni matowych, 5 błyszczących. Cienie, tak jak wspomniałam wcześniej, są bardzo dobrze napigmentowane, powiedziałbym nawet, że lepiej, niż w dwóch pozostałych paletach. Wszystkie cienie się trochę osypują, ale nie aż w takim stopniu, jak przy Rose Gold i Elixir. Tak samo sprawa wygląda z blendowaniem - tutaj te kolorki przepięknie się ze sobą łączą i przenikają. Kolory cieni są przepiękne - właśnie takie odcienie najbardziej lubię ostatnio nosić na powiekach. Znajdziemy tutaj przede wszystkim różne odcienie pomarańczy, brązów i beży, ale także burgund i róż.
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup! 
Kolory, które najbardziej mnie urzekły to oczywiście Chocolate Orange (przepiękny, połyskujący żywy pomarańcz), Gift (kolejny połyskujący cień, tym razem na złoto), Tap It (błyszczący cień wpadający w pomarańczowo-brązowe tony), Smash (matowy jasny, chłodny brąz) oraz Nibble (matowy, ciemniejszy ciepły brąz).

Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup!
Paletka cieni Chocolate Orange od I Heart Makeup! 
Myślę, że mogę Wam polecić tę paletkę, bo ma bardzo dobrze napigmentowane cienie i przepiękne ich kolory. A Wam jak się podoba ta paletka? Co o niej myślicie? Warto ją kupić? Piszcie w komentarzach. Buziaki :*

128 komentarzy:

  1. Ooo chyba się na nią skuszę - kolejna paleta w moich łapkach :)
    Zapraszam do mnie na opinie o palecie Zoevy
    https://martailifestyle.blogspot.com/2018/01/palety-zoeva-czy-naprawde-taki-hit.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. :) O cieniach wiem, że są ;) Dobrze, że faceci nie muszą ich stosować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolory ma! Nie mam jeszcze żadnej z "czekoladek".

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne odcienie! a jednak wolę linię PRO i jej się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie miałam okazji testować niczego z linii Pro :D

      Usuń
  5. U mnie ciepłe odcienie na powiekach nie za bardzo się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalenie pasują Ci te czekoladowe cienie :) Apetyczna ta paletka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomarańczowy nie dla mnie ale przyjrzę się innym ciebie tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje ta paleta

    OdpowiedzUsuń
  9. I love the post:)
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ich paletki ;) Są świetne i super się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie można zakupić paletkę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się obie paletki. Tak naprawdę to nie wiem na którą mogłabym się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorystyka totalnie moja. A jaka fajna pigmentacja ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Wstyd sie przyznac, nie mialam jeszcze zadnej czekoladki, a kolory maja piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czekoladki od MUR, ale na tą się chyba nie zdecyduję. Mam już cienie w podobnych kolorach, więcej mi nie trzeba. Ale na pewno kupię jeszcze jakąś paletkę, może Mint albo Rose Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory cieni przepiękne, ale dla mnie ten produkt dyskwalifikuje fakt, że marka ta - nazwijmy to po imieniu - zwyczajnie kopiuje i kradnie pomysły Too Faced.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kolory. Bardzo podoba mi się paletka cieni chocolate orange :)

    http://blog.brevio.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolory ma świetne :) W ogóle lubię te paletki czekoladki :) Chociaż dotąd miałam tylko te z MUR :) Czekam na wpis z makijażem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam ją i ostatnio zamówiłam Mint Chocolate - bomba! Wcześniej miałam te 4 pierwsze (biała, czarna, brązowa, karmelowa) i były bez szału:/
    Obserwuję, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolory. Nie słyszałam o tej paletce. Ogólnie nie używam cieni do powiek bo nie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ich paletki. Ta już czuję, że jest następna na wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow wow sliczna jest ta paletka :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja obecnie nie szukam nowej palety, ale kolory przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest cudna. Zastanawiam się nad nią już od długiego czasu, ale mimo, że ciepłe odcienie kocham to nie wiem czy do końca mi pasują ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Super paletka ! Chyba ją zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kolory. Super, że marka się rozwija i kolejne czekoladki są coraz lepsze :3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Już zapomniałam co to znaczy się malować!!! Ale paleta piękna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne opakowanie, choć kolory nie moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne te cienie! Pytanie tylko czy nie przeszkadza Ci ilość chemii, którą kładziesz na oko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam ich codziennie i póki co nic mi się z oczami nie stało :D

      Usuń
  30. Nie uzywam wogole cieni do powiek ale sama wizualizacja tej wlasnie palety wyglada zachecajaco.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolory nie do końca w moim guście ale też nigdy nie próbowałam malować się takimi odcieniami, może to kwestia spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawe kolory, chętnie bym jej użyła do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kolory♥️ zapraszam do siebie😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne opakowanie! 0.o Chociaz nie często używam kolorowych kosmetyków do makijażu, to na taka paletkę bym się skusiła :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Podobają mi się jej kolorki, fajnie, że cienie są dobrze napigmentowane, z osypywaniem jakoś sobie radzę :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna kolorystyka paletki, jak i cieni, które się w niej znajdują. Fajny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory ładne, widać, że dobrze napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  38. Super kolory. A opakowanie smakowicie wyglàda.

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się ,świetne kolory a i w prezencie można kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kilka kolorów z palety chciałabym mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Podoba mi się opakowanie. Kolory bardzo żywe :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawie wyglądają te kolory :) Nigdy nie używałam pomarańczowych cieni

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo kuszące opakowanie ;-) Jednak osobiście niestety nie mogę się przekonać do stosowania jakichkolwiek cieni...ile paletek bym nie miała, tyle leży odłogiem w szufladzie

    OdpowiedzUsuń
  44. Po ten konkretny wariant nie sięgnę, bo mam wiele ciepłych cieni, ale ogólnie serię czekoladek od MUR lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Takie troche nie moje kolory, ale inne czekoladki jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  46. Wiem, że mur zmieniło formuły cieni i podobno są teraz naprawdę niezłe, ale jakoś zaraziłam się do nich dawno temu i tak mi już zostało...

    OdpowiedzUsuń
  47. Wielokrotnie zastanawiałam się nad kupnem jednej z tych paletek ale nie byłam pewna czy nie zmarnuje pieniędzy.
    Ale słyszałam tyle pozytywnych opinii ze chyba jednak się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. apetycznie wygląda ta czekoladka:D

    OdpowiedzUsuń
  49. Jest szansa, że bym się tym najadł 🤣

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne, ciepłe kolory, sporo ciekawych kombinacji można z nich stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne! Ja niestety mam tylko jedną paletkę ale akurat nie tą :)Wszystko przede mną :)!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie mogłam się zdecydować którą wybrać, tyle ich jest. Ostatecznie kupiłam tę z twojego postu w sklepie z kosmetykami online - FreshMate, gdzie jest naprawdę tanio.
    Swoją drogą to polecam tę drogerię, wszystko przebiegło bez problemów.

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia