20 wrz 2016

Zdjęcia - natura - Krynica-Zdrój - część II

Hej :) Dzisiaj druga część zdjęć natury mojego małego, lipcowego urlopu z Krynicy-Zdroju. Jeżeli nie widzieliście części I, to zapraszam tutaj. Przy okazji muszę się też pochwalić - jak wiecie 12 września skończyłam 21 lat, natomiast 13 września mój towarzysz życia skończył 22 lata. Zawsze mnie to śmieszy, że mamy urodziny dzień po dniu. Wygląda na to, że nieźle się dobraliśmy. A tymczasem zapraszam do oglądania! 











Muszę przyznać, że mi te zdjęcia bardzo przypadły do gustu. A Wam jak się podobają? Buziaki :*

P.S. Oczywiście zapraszam na fanpage bloga. Będzie mi bardzo miło, jak zajrzycie :)



42 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia natury <3
    Zapraszam do mnie :* http://myliiifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dzieci tak mają, dzień po dniu urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z tymi urodzinami, zawsze można zrobić jedną imprezkę :P hehe :P zdjęcia przyjemne :) za oknem już szaro i ponuro :(

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia świetne ;)
    a co do urodzin to faktycznie nieźle się dobraliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne! ;o marzę, żeby kiedykolwiek nauczyć się tak pięknie fotografować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kwiaty , klimaty wiosny :)
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów u mnie na blogu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Krynicy-Zdroju. Zdjęcia są prześliczne, podobają mi się filtry, które na nie nałożyłaś.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie najbardziej mi się podoba :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia, uwielbiam zdjęcia kwiatów, zieleni i natury ogólnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w Krynicy Zdroju i jest tam pięknie.
    Zdjęcia są cudne.:)W moim klimacie.
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia supcio :) czerwona porzeczka -uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia! Krynicę bardzo lubię, byłam tam kilka razy, i w Tyliczu obok :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)