21 lip 2016

Zdjęciowy post!


Hej :) Dzisiaj przychodzę do Was z postem typowo zdjęciowym. Udało mi się niedawno odkopać zdjęcia z okresu zimy 2015 roku. Tak wiem, że to było dość dawno, ale te zdjęcia za bardzo mi się spodobały, żebym miała je trzymać tylko dla siebie. Teraz chcę nadrobić zaległości :) Wszystkie zostały zrobione w Krynicy-Zdrój, natomiast te najpiękniejsze widoki - na Jaworzynie Krynickiej. Mam nadzieję, że Wam również się choć troszkę spodobają :) Miłego oglądania :)












PODPIS



10 komentarzy:

  1. Przepiękne ujęcia zdjecie ulicy we mgle mistrzostwo świata! I te góry <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* jednak warto było poszperać w starych folderach ze zdjęciami :D

      Usuń
  2. Prześliczne zdjęcia... Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam serdecznie

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcie,aż chce się tam być :-)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz serdecznie dziękuję :) Zostaw adres swojego bloga, a ja z pewnością go odwiedzę. Zachęcam także do obserwowania - będzie mi bardzo miło! :)