4 października 2015

Rozpoczęcie drugiego roku / Komunikacja społeczna

Hej wszystkim :) W końcu udało mi się znaleźć trochę czasu i napisać dla was post. Drugi rok zaczęłam w dość dobrym humorze. Byłam bardzo podekscytowana i ciekawa co mnie czeka. Dalej jestem w sumie ... :) Jak na razie wiem, że przedmioty czysto filologiczne będą wymagały ode mnie dużo nauki. Za to przedmioty specjalnościowe jak dla mnie są dość ciekawe i  mam nadzieję, że nie będę mieć z nimi większego problemu. Taką mam nadzieję, ale to się dopiero okaże :) Ogólnie komunikacja społeczna jako specjalność daje sporo możliwości jeżeli chodzi o znalezienie pracy po studiach. Ja osobiście stawiam na zawód dziennikarza, chyba jakoś tak najbardziej do mnie przemawia. Ale zobaczymy jak będzie. Na razie nie chcę planować, żeby później się nie rozczarować. W drugim semestrze będę miała praktyki, których troszkę się boję. Ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle. Plan zajęć w miarę mi odpowiada. W piątek mam tylko jeden wykład o 8:00 rano i później wolne, więc weekend zaczynam wcześniej :) Niedługo powinna pojawić się jakaś recenzja na blogu, bo dawno jej nie było :) Mam troszkę nowych kosmetyków Wam do pokazania :) Buziaki :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia