1 września 2014

Przeprosiny.

Witam. W ostatnim poście obiecałam Wam haul z Krakowa, który niestety się nie ukazał. Nie z mojej winy. Od jakiegoś czasu mój internet zaczął bardzo poważnie szwankować i  nie pozwolił mi nawet na napisanie jakiegokolwiek posta. A co dopiero haula, ze zdjęciami itd. Dlatego chciałabym Was serdecznie przeprosić za to i przy okazji oznajmić, że internet jest już w miarę sprawny. Więc niedługo ukaże się na blogu obiecany post. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie pomyślałabym, że zrobię na blogu post z jakimkolwiek haulem. No ale w końcu dałam się przekonać. Może komuś przyda się moja opinia na temat jakiegoś produktu, albo spodoba się cena, działanie, zastosowanie, zapach czy coś jeszcze innego ... i w ten sposób zakupi daną rzecz i będzie z niej zadowolony. A mnie będzie rozpierać duma, bo lubię radzić ludziom, ale i dzielić się swoją opinią. W każdym razie w bardzo bliskiej przyszłości ukaże się wyczekiwany post i mam nadzieję, że jakoś sprostam zadaniu. Wszystko się okaże. W każdym razie jestem pełna energii i zapału. Buziaki :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia