12 maja 2014

Powrót i nowy początek ...

Hej kochani ! 

  Bardzo dawno mnie tu nie było i chciałabym Was za to bardzo przeprosić. Mam nadzieję, że od dziś posty będą pojawiać się w miarę regularnie. W moim życiu trochę rzeczy się zmieniło, a mianowicie : skończyłam liceum, pisałam matury, mam więcej czasu ... Jeszcze jedną wiadomością jest to, że wróciłam do swojego chłopaka i dalej jesteśmy parą. Okazuje się, ze to rozstanie było wielkim nieporozumieniem i że tak naprawdę nie potrafimy żyć bez siebie. Ale nie będę Was zanudzać moimi miłosnymi historiami. Jak pewnie zauważyliście zmieniłam troszkę wygląd bloga i jego adres. Chciałam, aby wyglądał był bardziej uniwersalnie i nie przytłaczał ogromem elementów, dodatków itd. Jestem zadowolona z efektów. Po raz kolejny klasyka i prostota okazała się najlepsza. Czerń i biel w połączeniu z turkusem dały świetny efekt. 
  W tym tygodniu na blogu powinna pojawić się kolejna recenzja. Jeszcze nie wiem jaki to będzie produkt, ale na pewno coś się pojawi. 
  Trzymajcie się ciepło :*

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia