20 października 2013

Recenzja lakieru Base Nailpolish
i pudru Nail Effect Powder od WIBO

Hej :) Dzisiaj w końcu post i w końcu recenzja. Od jakiegoś czasu chciałam sobie zrobić jakiś oryginalny manicure, ale kompletnie nie miałam na niego pomysłu. Pełna nadziei udałam się do Rossmana, z myślą, że może tam doznam inspiracji. I nie myliłam się. Moim oczom ukazał się lakier baza i puder firmy Wibo. Byłam ciekawa co to takiego, a że ciekawość ludzka jest nie do przejścia - kupiłam oba produkty. Zakupiłam lakier - bazę koloru granatowego i puder również takiego koloru. Po powrocie do domu od razu zabrałam się za malowanie. Lakier ma fajny kolor, jednak trzeba nałożyć 2 albo nawet 3 warstwy co czasem jest dla mnie uciążliwe, bo jestem kobietą, która nie ma za dużo czasu. Nałożyłam 2 warstwy i na jeszcze mokry lakier nasypałam puder. Trzeba troszkę się nad tym namęczyć, bo puder ma malutkie drobinki i żeby można było zobaczyć go na paznokciach - trzeba trochę nasypać. Efekt ? Świetny. Moje paznokcie wyglądały jakbym miała na nich dywan.  Pomysł dobry, jednak gorzej z wykonaniem. Lakier trzeba nakładać parę razy, żeby uzyskać ładny kolor. Puder sam w sobie dobry jednak troszkę za małe są te drobinki. Manicure nie utrzymuje się zbyt długo. U mnie - do 3 dni. Można pomalować paznokcie normalnym lakierem, nie koniecznie bazą a potem nałożyć puder. Efekt też jest niezły. Zależy to już od naszej wyobraźni. Ogólnie sam pomysł bardzo mi się podoba, jednak lakier bym zmieniła na jakiś żywszy, normalny, trwalszy i nie wymagający nakładania go 2 razy. Może to wydłużyło by żywotność manicure. Jeżeli jednak ktoś wolałaby zrobić taki manicure tylko na weekend, na jakąś ważną okazję, to to jest świetna alternatywa dla zwykłego manicure. Wszystko zależy od naszej twórczej inwencji. Można uzyskać świetne efekty i ciekawe połączenia kolorystyczne. Podsumowując: manicure sam w sobie bardzo dobrze wygląda, jednak nie utrzymuje się zbyt długo i trzeba pomalować lakierem bazą parę razy. Jeżeli jednak zmienimy ten lakier na jakiś lepszy itd. to efekt może być o niebo lepszy i przede wszystkim dłużej utrzyma się na paznokciu. Lakier kupiłam za ok. 8 zł, puder podobne (ok. 8 zł). Wydaję mi się, ze warto kupić, chociażby przez sam fakt, że jest to nowość i przez samą ludzką ciekawość. Jednak przy wyborze lakieru bazy lepiej kupić zwykły lakier. A reszta to już nasza inwencja ...



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia