4 września 2013

Balsam prostujący STRAIGHT & GLOSS Nivea

Hej. Troszkę mnie tu nie było, ale w szkole po prostu urwanie głowy, bo i książki trzeba kupić i nauka już jakaś jest, także ciekawie. Ale do rzeczy ... Od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką balsamu z firmy Nivea. Zakupiłam go w Biedronce za ok. 10 zł. I tego samego dnia go wypróbowałam. Jest to balsam który chroni nasze włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi używaniem suszarki bądź prostownicy (ochrona aż do 200 stopni Celsjusza). Daje efekt prostych i gładkich włosów oraz chroni przed wilgocią. Także same zalety. Po umyciu włosów nałożyłam ten balsam na włosy, rozczesałam i powoli suszyłam suszarką wyciągając je na szczotce. Bo taka jest instrukcja w sposobie użycia. Efekt ? Na prawdę proste, błyszczące, gładkie i nie puszące się włosy. Po prostu szok. Po raz pierwszy spotkałam się z takim produktem do prostowania włosów, który w pełni je wyprostował, a przy tym pozostawił na prawdę miękkie i lśniące włosy. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić Wam ten specyfik, tym bardziej, że cena w Biedronce jest o kilka złotych niższa, niż np. w drogeriach. W Rossmanie w ogóle tego balsamu nie znalazłam na półce. Podsumowując: serdecznie polecam ten produkt, bo jakościowo jest bardzo dobry, ma ładny zapach, przyjazną dla oka buteleczkę no i przede wszystkim DZIAŁA ! Polecam :)


Wybaczcie za tak małe zdjęcie, ale strasznie trudno znaleźć jakieś większe.

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia