22 sierpnia 2013

Nowy początek.

A więc jestem. Po długim zastanowieniu stwierdziłam, że usunę starego bloga i założę nowego, być może lepszego. Ale to się dopiero okaże. Wcześniejszy blog pod tym samym adresem i końcówką 'blog.pl' zaczął powoli doprowadzać mnie do szału. Tak też stwierdziłam, że usunięcie go i założenie nowego pod tym samym adresem i tytułem będzie dobrym rozwiązaniem. Wybrałam witrynę blogspot.com, ponieważ wiele osób polecało mi ją i jestem bardzo zadowolna, że mogę również i ja z niej korzystać. Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój blog i moje patrzenie na otaczający mnie świat. 

Jestem Ania. Prosta dziewczyna z super nazwiskiem - Kot. Uwielbiam fotografię, muzykę i taniec. Kocham dobre jedzenie, swoją rodzinę i oczywiście swojego chłopaka. Moje życie jest całkiem zwyczajne, przynajmniej  tak mogłoby się wydawać ... Na tym blogu będę pisać o sobie jako o egoistce, o swoich pasjach, miłości i wszystkim co się dzieje dookoła.




Zapraszam również na mojego fotobloga : aniakot.fbl.pl

8 komentarzy:

  1. Jesteś śliczną dzziewczyną i masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w pisaniu :)
    + zgadzam się z poprzedniczką jesteś bardzo śliczna ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo sympatyczną buźkę :)
    Życzę powodzenia w blogowaniu!

    P.S. jesteś z lubelskiego? Bo mam znajomą o takim samym nazwisku jak Ty, więc może jesteście rodzinną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) i nie, nie jestem z lubelskiego tylko z podkarpackiego :) także raczej nie rodzina :))

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia