22 sierpnia 2013

Jeszcze parę dni ...

W zasadzie wszystko jest ok. W zasadzie. Jeszcze parę dni i dalej zacznie się szara rzeczywistość :( Znowu. Nie wiem co mam myśleć. Z jednej strony chcę wrócić do szkoły, z drugiej boję się matury itd. Trzeba będzie stawić temu czoło ... Cieszę się, że jeszcze parę dni. Trzeba do końca wykorzystać ten czas. Do końca !



Zdjęcie z sesji, która odbyła się we wsi Husów. Zwykła, bez rewelacji, ale zarazem inna. Nie jest profesjonalna, bo ja też nie jestem profesjonalistką, lecz zwykłą amatorką. Tak czy siak podoba mi się to zdjęcie i z tego co wiem, nie tylko mi :) Kolor drzew jest przerobiony w Ps, którego nie dawno nauczyłam się z grubsza obsługiwać. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. A co do mojej pozy/miny/stroju - bez komentarza :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia