8 kwietnia 2021

Modne czapki damskie, męskie i dziecięce - na zimę i nie tylko!

Cześć! Dzisiaj przyszła w końcu pora, żebym opowiedziała Wam co nieco o jednym sklepie internetowym, w którym znajdziecie super czapki dla każdego, i to dosłownie. W dodatku nie tylko na zimę! Jeżeli jesteście ciekawi, o jaką stronę chodzi, to zapraszam na dalszą część wpisu!


Modne czapki damskie, męskie i dziecięce  - na zimę i nie tylko!
Modne czapki damskie, męskie i dziecięce  - na zimę i nie tylko!

Zacznijmy od początku...

Od 2017 roku jestem szczęśliwą posiadaczką bardzo ciepłej i modnej zimowej czapki marki Pamami. Wtedy zdecydowałam się na model w kolorze różowym, z beżowym pomponem i ociepleniem polarem w środku (zdjęcie poniżej). Jeszcze wtedy nie wiedziałam, że nawet w 2021 roku, będzie to moja ulubiona czapka na zimę! Nie tylko ze względu na design, ale przede wszystkim dlatego, że jest niesamowicie ciepła! Wprost idealna na typowo zimową pogodę, wiatr, śnieg itp. 

Modne czapki damskie - na zimę i nie tylko!
Moja ukochana czapka z firmy Pamami - różowa, ocieplana i z super pomponem
* zdjęcie słabej jakości, bo wykopałam je z mojego prywatnego Instagrama

Pewnie zastanawiacie się, gdzie można taką czapkę kupić?


Już śpieszę z odpowiedzią! A mianowicie - w sklepie internetowym Pamami! To tam znajdziecie sporo wysokiej jakości czapek - nie tylko damskich i nie tylko na zimę. Jak wspomniałam, asortyment sklepu to nie tylko czapki, ale również szaliki, kominy, rękawiczki, a także całe komplety tego typu odzieży. I nie tylko na zimę, bo są również modele na wiosnę oraz jesień (nieco lżejsze, bez ocieplenia). A no i najważniejsze - sklep oferuje nie tylko akcesoria damskie, ale również męskie i dziecięce! Dzięki temu każdy tam znajdzie coś dla siebie.


Ja ze swojej strony mogę z czystym sumieniem polecić czapki damskie właśnie z tego sklepu. Ze swojego modelu jestem bardzo zadowolona i to już od kilku dobrych lat. Moja czapka naprawdę super trzyma ciepło i dzięki niej zimne powietrze nie wieje mi w uszy (czego po prostu nie znoszę zimą). Muszę także przyznać, że pomimo lat dalej wygląda praktycznie jak nowa. Prałam ją już wiele razy i nie zmechaciła mi się, nie skurczyła, nie straciła swojego kształtu, ani koloru. Pompon dalej jest tak "puszysty" i miękki, jak był w chwili zakupu. Nic dodać, nic ująć! Pozostaje mi polecić Wam produkty tej firmy, bo są naprawdę świetne. 


P.S. Obecnie w sklepie Pamami trwają akcje wyprzedażowe, dzięki którym ich produkty kupicie nawet 50% taniej!

Rebellious Anne

2 komentarze:

  1. Nie lubię nosić czapki. Bardzo rzadko to robię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kto lubi :D trochę Ci zazdroszczę w sumie, bo mnie jest wiecznie zimno i bez czapki źle się czuję :D

      Usuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia