27 lipca 2020

Gdzie można kupić naturalne kosmetyki do włosów?

Hej! Po dłuższej przerwie przychodzę do Was z pewnym pytaniem... A mianowicie - czy znacie dobre i, przede wszystkim, naturalne kosmetyki do pielęgnacji włosów? 

Jak pewnie większość z Was pamięta, ponad 2 lata temu zaczęłam swoją przygodę z naturalną pielęgnacją. Od tego czasu zrecenzowałam Wam mnóstwo produktów tego typu, ale akurat tych do pielęgnacji włosów było najmniej. Stąd moje pytanie. Chciałabym zagłębić się nieco bardziej w ten temat, przetestować co nieco, a potem móc Wam to zrecenzować. Nie chcę jednak sama podejmować decyzji, dlatego proszę Was o pomoc z wyborem.


Gdzie można kupić naturalne kosmetyki do włosów?
Gdzie można kupić naturalne kosmetyki do włosów?

Niedawno, przeglądając asortyment sklepów internetowych, z naturalnymi kosmetykami do włosów, natknęłam się na stronę Organic24. I spędziłam na niej prawie godzinę... Znalazłam mnóstwo naturalnych produktów, w tym też i do włosów. Zaczęłam czytać ich opisy, składy, recenzje i powiem Wam, że jestem pozytywnie zaskoczona. Wcześniej nie znałam tego sklepu, ale cieszę się, że udało mi się na niego trafić. Dowiedziałam się między innymi, że...

Kosmetyki te:
  • są bezpieczne dla skóry głowy i naszych włosów,
  • są oparte na ekologicznych składnikach,
  • są delikatne dla skóry głowy,
  • są odpowiednie dla wypadających kosmyków,
  • nie zawierają parabenów i silikonów,
  • nie podrażniają skóry głowy, nawet tej najwrażliwszej i najdelikatniejszej,
  • wyraźnie poprawiają kondycję włosów i ich wygląd,
  • nadają się do włosów obciążonych przez zabiegi fryzjerskie (jak np. przez farbowanie).

Jak widać, obietnic dość sporo. Pytanie tylko, czy rzeczywiście warto? Same produkty na stronie są z różnych firmy i z różnych półek cenowych i przez to każdy powinien znaleźć coś dla siebie i na swój portfel. 

Dlaczego warto przetestować te kosmetyki? 
Producent podpowiada, że przede wszystkim ze względu na dużą zawartość wysokiej jakości składników, które nie powinny szkodzić ani naszemu zdrowiu, ani środowisku. Naturalne kosmetyki do włosów mają sprawić, że nasze kosmyki odzyskają blask, a kondycja skóry głowy znacznie się poprawi. 

Sklep ma w swojej ofercie zarówno szampony, jak i odżywki do pielęgnacji włosów, które nie zawierają chemicznych i szkodliwych dla nas substancji. Dzięki temu alergiczna lub wrażliwa skóra głowy dobrze je toleruje. Wyróżnia je prosty skład, który zawiera tylko minerały i zioła pochodzenia organicznego. Efekty można zobaczyć już po pierwszym użyciu - włosy stają się miękkie i lśniące.

W sklepie znajdziemy produkty takich marek jak: Lavera, Derma, Gron Balance, OnlyBio, So Bio, Urtekram, Alepia. 


Teraz mam spory dylemat, bo nie wiem, na jaki naturalny kosmetyk do włosów mam się zdecydować? Na jaką markę postawić? Kupić od razu zestaw (odżywkę i szampon), czy na początek sam szampon wystarczy? Byłabym ogromnie wdzięczna, gdybyście zostawiali swoje odpowiedzi w komentarzach. Będę ogromnie wdzięczna za każdą pomoc. 


Rebellious Anne


  

2 komentarze:

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia