22 sierpnia 2019

6 urodziny bloga Rebellious Anne!

Dokładnie 6 lat temu, czyli 22 sierpnia 2013 roku dodałam swój pierwszy post na tego bloga! Tak, to było 6 wiosen temu... Nie mogę uwierzyć, że to już tyle lat. Kawał czasu.



6 urodziny bloga Rebellious Anne!
6 urodziny bloga Rebellious Anne! 

Nie mogę uwierzyć, że z blog o charakterze mini pamiętnika zamienił się w miejsce, gdzie mogę bez przeszkód wyrażać swoje opinie na temat kosmetyków i ogólnie pojętej urody. Miał być lifestyle, a jest wszechobecne i mega kobiece "beauty". I wcale nie jest mi z tego powodu żal. Wręcz przeciwnie - uważam, że bardzo dobrze się stało. Dzięki temu zrozumiałam, że blogowanie jest moją największą pasją i dumą. To miejsce tworzyłam i dalej tworzę od początku do końca sama. Nikt mi w tym nie pomagał, ani nie pomaga. I jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa.


6 urodziny bloga Rebellious Anne!
6 urodziny bloga Rebellious Anne! 

6 urodziny bloga Rebellious Anne!
6 urodziny bloga Rebellious Anne! 

Od 6 lat dla Was recenzuję. I kocham to. Po prostu kocham. Blog jest moją największą pasją, hobby, któremu oddaję się w każdej wolnej chwili. Póki co - nie zamierzam przestać. Daje mi to mnóstwo radości i spełnienia. A chyba właśnie o to chodzi :)


6 urodziny bloga Rebellious Anne!
6 urodziny bloga Rebellious Anne! 


6 urodziny bloga Rebellious Anne!
6 urodziny bloga Rebellious Anne! 

Mam nadzieję, że za rok będę mogła świętować kolejne urodziny tego bloga i mam nadzieję, że szybko nie przestanę blogować. Chcę, żeby w dalszym ciągu dawało mi to mnóstwo radości. Tego sobie (i swojemu blogowi) życzę, a Wam - jego czytelnikom -  bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz, każde wejście na mojego bloga, każde miłe słowo, ale i za każde słowa krytyki. Dziękuję za zaglądanie tutaj i zostawianie 'czegoś po sobie', bo właśnie to za każdym razem dawało, daje i zapewne jeszcze długo będzie dawało mi pozytywnego kopa do działania. Jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję! Buziaki :*

P.S. Jestem ciekawa - czy jest wśród Was ktoś, kto śledzi moje blogowe poczynania od początku? Może ktoś był świadkiem procesu rozwijania się tego bloga? Dajcie znać :*


60 komentarzy:

  1. Awww wszystkiego najlepszego 6 lat to piekny czas, zycze Ci dalszych lat blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję tak zacnych urodzin i życzą kolejnych wielu lat pełnych inspiracji i satysfakcji z blogowania. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, niezły czas. Gratuluję i życzę jeszcze wielu lat blogowania pełnego pasji, samych hitów kosmetycznych i radości z pisania. Ja jestem z Tobą od czasu kiedy sama piszę i zainteresowałam się blogosferą czyli od ponad dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cóż, sto lat z nami! i jeszcze dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, piękna rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dalszym rozwijaniu bloga, przyjemnie, kiedy coś się nam udaje i trwa już tak długo, a przy tym nadal wciąga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem tutaj kilka lat. Najlepszego i jak najwięcej takich urodzin

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny wynik. Wszystkiego dobrego i dalszego rozwoju bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo to pozostaje mi życzyć najlepszego i wytrwałości !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Piękna rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałego dalszego rozwijania bloga, przyjemnie, kiedy pasja wciąż sprawia nam radość. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooo wielkie gratulacje i kolejnych, owocnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia na kolejne lata! Niech tematów nigdy nie brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja o prawda nie jestem tu od początku, ale z przyjemnością wpadam. 6 lat to naprawdę kawał czasu - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulację i kolejnej rocznicy życzę :) Ja jestem rok krócej w blogosferze niż Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. This piece of writing will help the internet visitors for building up new blog or even a blog from start
    to end.

    OdpowiedzUsuń
  18. You got a very great website, Gladiolus I found it through
    yahoo.

    OdpowiedzUsuń
  19. I'd incessantly want to be update on new blog posts on this website, saved
    to favorites!

    OdpowiedzUsuń
  20. I am actually delighted to read this blog posts which contains plenty of valuable
    information, thanks for providing these data.

    OdpowiedzUsuń
  21. You could definitely see your enthusiasm within the paintings you write.
    The world hopes for more passionate writers like you who aren't afraid to say
    how they believe. At all times go after your heart.

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post, I believe blog owners should larn a lot from this site its really
    user pleasant. So much superb info on here :D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Glad to be one of several visitants on this amazing
    site :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. 100 lat kochana oby więcej tego świętowania

    OdpowiedzUsuń
  25. Niech Twoja pasja wciąż trwa. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i gratuluję wytrwałości. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezły wynik! Gratulacje, u mnie początki dość długo się przeciągały i dopiero ostatni rok okazał się być tym serio ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego dobrego, wielu powodów do radości z blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  28. Po ilości komentarzy mniemam, że wyginięcie Ci chyba nie grozi :)
    A tak poważnie. Mnie też właśnie 6 latek minęło, ale już zapał opadł :P
    najlepszego i życzę inspiracji oraz wytrwałości

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia