6 listopada 2014

Stary, wakacyjny HAUL - Ziaja, Nivea + Sensique

Witajcie :) Dawno mnie tu nie było. Jednak z racji tego, że wykopałam stare zdjęcia z wakacyjnych zakupów, postanowiłam zrobić post właśnie o tej tematyce. Zdjęcia robione jeszcze w moim rodzinnym domu, a konkretnie w pokoju mojego brata (stąd zielony kolor ścian). Zapraszam :)






Nie będę się rozpisywać. Po prostu pokażę po kolei co i jak, no i oczywiście za ile, o ile będę pamiętać :) Jako studentka nie mam teraz zbyt dużo czasu, dlatego bloga troszeczkę zaniedbałam. No ale coś za coś. Nie będę obiecywać, że posty będą pokazywać się częściej, bo nie mogę tego zagwarantować. Staram się jak mogę. Proszę o wyrozumiałość. :)


1. Mleczko do ciała ZIAJA do skóry bardzo suchej, podrażnionej z bio olejkiem arganowym.





2. Krem na dzień i na noc ZIAJA do skóry bardzo suchej, podrażnionej z bio olejkiem arganowym. Ten krem i olejek kupiłam w zestawie na promocji w Naturze za niecałe 10 zł. Jak dla mnie super inwestycja, bo teraz za sam olejek zapłaciłabym tyle. 






3. Bio-żel pod oczy i na powieki zmniejszający obrzęki szałwiowy ZIAJA.
Cena to około 5 zł.




4. Krem do rąk ZIAJA z proteinami kaszmiru i masłem shea. 
Cena - niecałe 4 zł !




5. Odżywczy krem nawilżający na dzień NIVEA.
Ceny dokładnie nie pamiętam ale chyba na promocji coś koło 11 zł.




6. Regenerujący krem na noc NIVEA. 
Tak jak poprzedni na promocji koło 11 zł.




7. Pomadka NIVEA Fruity Shine. 
Ją już znacie z mojej recenzji :)




8. Korektory do twarzy SENSIQUE 2in1. 
Na promocji w naturze za niecałe 8 zł.





Jak widać nie ma tego dużo. Uważam, że są to produkty na tyle ponadczasowe i uniwersalne, że spokojnie przydadzą nam się na cały rok :)

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja tak samo ! nie dość, że jakość dobra, to jeszcze cena tak niska ! żyć nie umierać :)

      Usuń
  2. Ja jestem AZS'owcem, i mam sporo produktów z Ziaji, bo nie mają jakiejś chemii w składzie, i nawet mi nawilżają tą skórę. Płyn do ciała i do kąpieli ) olej jakiś ;D ) to też mam z Ziaji. :)
    Pozdrawiamm. ;*

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia