9 grudnia 2013

Recenzja matującego podkładu RIMMEL Stay Matte

Cześć. Dzisiaj recenzja mojego nabytku sprzed 3 dni :) A mianowicie chodzi o nowy matujący puder z firmy Rimmel Stay Matte. Już od dawna szukałam w Rossmanie jakiegoś dobrego podkładu matująco - kryjącego. Kupiłam ich wiele jednak dopiero 3 dni temu zdałam sobie sprawę, że nie potrzebnie. Podkład jest świetny ! Ma konsystencję cięższą niż inne podkłady, jednak nie robi efektu maski. Dużym plusem też jest to, że występuje w różnych odcieniach kolorystycznych, dlatego każda z nas znajdzie swój odcień. Matuje i nie czuć, że ma się go na twarzy. Jest po prostu świetny. Jeżeli chodzi o cenę - ja go zakupiłam za niecałe 16 zł w Rossmanie, ponieważ był w promocji. Normalna cena to około 22 zł. Ale pomimo ceny sądzę, że warto. W internecie jest wiele pozytywnych opinii na ten temat. Więc nie tylko ja sądzę, że jest boski. Ale są też i jego przeciwniczki. Serdecznie polecam.



Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia