29 stycznia 2024

Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity!

Hej! Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o moim ukochanym zapachu. Jest nim Fruity z Zara Woman. Nigdy nie sądziłam, że znajdę perfumy, które tak pokocham, jak te i to w dodatku w sklepie odzieżowym! Ale przejdźmy do sedna... Zapraszam!
Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity!
Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity! 

Perfumy kupiłam w sklepie Zara na początku grudnia. Zapłaciłam za nie niecałe 50 zł za 100 ml. Wcześniej słyszałam dużo pozytywnych opinii o perfumach z tego sklepu, np. że zapach bardzo długo się utrzymuje. Postanowiłam sama to sprawdzić. Stałam przy półce z perfumami i wybierałam... aż w końcu trafiłam na zapach idealny i od razu się zakochałam. Nosi on nazwę Fruity.



Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity!
Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity! 

Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity!
Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity! 
Jest to kompozycja kwiatowo - owocowa, czyli taka, jaką lubię najbardziej. Jakie nuty w niej znajdziemy? Grejpfrut, Róża, Mandarynka, Czerwona porzeczka, Nuty zielone, Konwalia, Jaśmin, Ambra, Wanilia, Piżmo, Drzewo sandałowe.

Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity!
Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity! 
Moja opinia: zapach jest przepiękny, w stu procentach mój, typowo kobiecy, bez żadnych wątpliwości. Gdy zobaczyłam, jakie nuty się w nim znajdują, to przyznam - bardzo się zdziwiłam, ponieważ nie wyczuwam w nim wanilii (i dobrze, bo nie lubię jej w perfumach) i w zasadzie żadnej nuty nie potrafiłabym dokładnie nazwać. Jest to wszystko tak dobrze wymieszane, że mało kto jest w stanie powiedzieć, co się w nim znajduje i to jest chyba najlepsze. Trudno go określić, ale jest przepiękny. Jest to zapach dość słodki, kwiatowo - owocowy, nie duszący, nie przyprawia o ból głowy. Największą jego zaletą jest na pewno trwałość - te perfumy naprawdę super długo się trzymają. Gdy się spryskam nimi rano: potrafię je czuć w pracy, potem na uczelni i nawet wyczuć odrobinkę, jak wrócę do domu. Kolejnym plusem jest to, że są bardzo wydajne. Ja ich nigdy nie oszczędzałam - spryskiwałam się codziennie, z 5 razy nawet, a one jakby nie ubywały. Sam design buteleczki też mi się podoba - jest klasyczna, prosta i kobieca. Ten zapach jest obecnie moim ulubionym i na pewno kupię kolejny flakon, gdy tylko mi się skończy. 

Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity!
Moja recenzja - woda toaletowa Zara Fruity! 
Podsumowując: uważam, że za taką cenę i taką pojemność można sobie pozwolić na te (lub inne perfumy z Zary). Są naprawdę świetne, nie dość, że pięknie pachną, to jeszcze długo się utrzymują i są wydajne. Czego chcieć więcej? Ja Wam je serdecznie polecam! Napiszcie mi, co o nich sądzicie. Buziaki :*

104 komentarze:

  1. Wiele osób chwiali sobie perfumy z Zary. Przymierzałam się do zakupy już kilka razy ale nie doszło do skutku. Ale co się odwlecze to nie uciecze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam perfum z sieciówki. Piżmo kusi ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak zajrze do Zary to je powacham :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zapachy owocowe nuty w perfumach, ale dla mnie to zapachy raczej na lato.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jak dotad ich testować. Jeśli chodzi o perfumy z sieciówki, to rok temu kupiłam sobie perfumy w Primarku i też miały tak piękny zapach. O dziwo także długo się utrzymywały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ją i nie była dla mnie trwała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :o Może od tamtej pory poprawili formułę, bo dla mnie mega długo się utrzymuje. Jedną perfumę z Zary nawet podarowałam mamie i też twierdzi, że długo się trzyma :)

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam zapachów z Zary, ale może kiedyś sprawdzę z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również podobają się perfumy z tego sklepu i pewnie kiedyś sobie je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znaleźć swój zapach to fajna sprawa. Gorzej jak go wycofają z produkcji. Przez lata zakochany byłem w jednym męskich zapachu. I się skończyło. Muszę szukać od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam owocowe, orzeźwiające zapachy. Słyszałam już trochę o tych perfumach i będzie to prawdopodobnie mój pierwszy flakonik z sieciówki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA uwielbiam Gardenia z Zary, zapach idealny, trwały i niedrogi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się buteleczka. A ta cena 50 zł to normalna czy wyprzedażowa?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze mnie ciekawi, że ktoś tak potrafi dużo pisać o zapachu. Dla mnie są tylko ładne lub brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakos nie moge sie przekonac do ich zapachow :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Buteleczka mi wpadła w oko. Lubię minimalizm.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nigdy nie wąchałam perfum w Zarze, ale widzę, że pora to zmienić �� nuta zapachowa wydaje się być w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele dobrego słyszałam o tych perfumach, ale nigdy nie miałam okazji testować. Wariant akurat nie dla mnie, bo ja jestem wielką fanką wanilii, ale mogłabym zerknąć na inne rodzaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za taką cenę taka jakość? Muszę kiedyś zerknąć na ich perfumy, koniecznie! Raz dostałam w prezencie, ale to nie był mój zapach...

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tego co słyszałem, to wiele osób chwali sobie perfumy z tej firmy. Buteleczka bardzo mi się podoba. Taka skromna - takie lubię :)
    Miłego wieczoru!:)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie kupowałam kosmetyków w Zarze, ale tak chwalisz, że chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sądząc po składnikach musi być bardzo ciekawy, świeży i intensywny jednocześnie :) nigdy nie interesowałam się zapachami z Zary, ale może warto :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow extra , też mam swoje ulubione zapachy, a na ten sklep zwrócę uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. I nie weim czy komentazr zniknąl, czy masz moderację ??

    OdpowiedzUsuń
  24. Do Zarowych perfum nie dotarłam poniuchać, ale szwagierka dostała w prezencie Gardenia - boooski!

    OdpowiedzUsuń
  25. z opisu wynika, że zapach zdecydowanie przypadłby mi do gustu:) muszę koniecznie je powąchać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Miłośniczką perfum nie jestem, mam jedną swoją ulubioną z Avonu i tylko jej używam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tego akurat nie znam, ale wąchałam inne i zapachy z Zary mogą się spodobać. :) A butelka bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak jak to czytam to wydaję mi sie, ze bardzo by mi sie ten zapach spodobal ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie próbowałam, ale szczerze mówiąc, wolę korzenne zapachy ��

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale, kiedy trafi się na swoje ukochane perfumy, które potrafią wpasować się do naszej osobowości i nastroju. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wydaje mi się że też by mi się spodobał ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią powąchałabym ten zapach. Lubię delikatne, subtelne i kobiece zapachy. Myślę, że Zara przypadłaby mi do gustu. Niedługo dzień Kobiet, podsunę Twój wpis mężowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Perfumy z sieciówek też bywają piękne i interesujące, czego dowodzi Twój wpis! Wielokrotnie prawie skusiłam się przy kasie na jakiś nowy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo chętnie bym powąchała. Nie mam właściwie ulubionego konkretnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Brzmi interesująco. Zaciekawił mnie skład, więc z przyjemnością zapoznam się z tym zapachem. Przyznam, że recenzja mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też lunie perfumy z Zary. I cena ok i zapach ok!

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealny na prezent dla żony! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szukam nowej wody, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy tylko ja nie wiedziałam, że Zara ma także perfumy? :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Muszę sprawdzić, brzmi ciekawie Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie miałam okazji kupować w Zarzecze perfum może dlatego że jakoś nie mam zaufania do perfum ze sklepów odzieżowych jednaj skoro tyle osób poleca to coś w tym musi być. Cena faktycznie bardzo korzystna jak za trwałość o której piszecie. Chyba się skusze

    OdpowiedzUsuń
  42. Internet ma jedną wadę, że nie można powąchać zapachu :-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie miałam okazji kupować perfumy w Zarze może dlatego że nie mama zaufania do kosmetyków ze sklepów odzieżowych jednak po tylu opiniach na plus chyba się skuszę cena faktycznie jak za taką trwałość jesto niska

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam perfum Zary, może dlatego, że nie kupuję u Zary rzeczy. Dzięki za ten tekst, może w końcu do Zary wejdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Muszę w końcu pojechać do Zary i je powąchać! :)

    https://buszujwkuchni.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurcze wydawało mi się, że dodawałam komentarz do tego postu, a tu proszę, nie ma, więc napiszę jeszcze raz :) W Zarze robię często zakupy, ale nigdy perfum nie próbowałam. Skuszę się po twoich zapewnieniach, fajna cena, zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie spodziewałem się, że perfumy z marki ZARA, będą dobre dla kobiet :) Może polecę mojej Basi, skoro tak zachwalasz :)

    pozdrawiam Tatabyc.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie znam zapachu, ale podoba mi się flakonik, taki klasyczny.

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciągle się zastanawiam czy warto kupować perfumy z sieciówki

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz bardzo serdecznie dziękuję :) Zachęcam także do obserwowania - napędza mnie to działania! :)

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia